Mihó1435053663 Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Czy bezpieczna dla napędu jest kontrola układu hamulcowego na rolkach na SKP ? Tylko jedna oś jest napędzana, druga stoi. Nie lepiej wtedy korzystać z płyty do pomiaru siły hamowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Czy bezpieczna dla napędu jest kontrola układu hamulcowego na rolkach na SKP ? Tylko jedna oś jest > napędzana, druga stoi. Nie lepiej wtedy korzystać z płyty do pomiaru siły hamowania ? To zależy od rozwiązania napędu. W większości i tak osie nie są spięte w takiej sytuacji. Jeśli będą to zjedzie z rolek i tyle. Tak jak np. CR-V, który na postoju i bardzo małej prędkości ma spięte osie. Kiedy jeździłem na badanie to kończyło się to niesprawdzaniem hamulców bo zjeżdżała z rolek ;-) X-Trail już np. bez problemu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jery Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Czy bezpieczna dla napędu jest kontrola układu hamulcowego na rolkach na SKP ? Tylko jedna oś jest > napędzana, druga stoi. Nie lepiej wtedy korzystać z płyty do pomiaru siły hamowania ? U mnie zawsze przełączają rolki w tryb 4x4 (każde koło osobno mierzą a nie osiami) i nigdy nie ma problemu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > U mnie zawsze przełączają rolki w tryb 4x4 (każde koło osobno mierzą a nie osiami) i nigdy nie ma > problemu) Dokładnie tak samo u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > U mnie zawsze przełączają rolki w tryb 4x4 (każde koło osobno mierzą a nie osiami) i nigdy nie ma > problemu) U mnie dodatkowo lekkie zdziwienie notują, gdy koło "wolne" kręci się nie w stronę, w którą oczekiwali Ale to takie uroki LSD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > To zależy od rozwiązania napędu. W większości i tak osie nie są spięte w takiej sytuacji. Jeśli > będą to zjedzie z rolek i tyle. Tak jak np. CR-V, który na postoju i bardzo małej prędkości ma > spięte osie. > Kiedy jeździłem na badanie to kończyło się to niesprawdzaniem hamulców bo zjeżdżała z rolek ;-) > X-Trail już np. bez problemu. > Pozdrawiam. CRV zapina napęd od najmniejszej prędkości. Dlatego wymagane albo rolki na cztery koła, albo specjalny program na rolkach = jedna rolka kreci się w lewo druga w prawo. Ponoć ma to oszukać napęd- zobacze za dwa miechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > Czy bezpieczna dla napędu jest kontrola układu hamulcowego na rolkach na SKP ? Tylko jedna oś jest > napędzana, druga stoi. Nie lepiej wtedy korzystać z płyty do pomiaru siły hamowania ? Jeśli to torsen, to nie powinno być problemu. Badam na zwykłych rolkach od 2007 (w dwóch autach) i wsio ok. Przy haldexie nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > CRV zapina napęd od najmniejszej prędkości. Dlatego wymagane albo rolki na cztery koła, albo > specjalny program na rolkach = jedna rolka kreci się w lewo druga w prawo. Ponoć ma to oszukać > napęd- zobacze za dwa miechy efekt sprawdzania na rolkach starego typu czyli gdzie sprawdza się tylko jedną oś był taki że przód przy naciśnięciu hamulca zablokowało a tyt obrócił kołami na podłodze . Pan się przestraszył i spytał czy to ma napęd na 4 koła, ja oczywiście potwierdziłem i widziałem że jest lekko przestraszony czy aby czegoś nie uszkodził. Od razu mi przekazął że do niego nie mam przyjeżdżać i mam jechać do kolegi który ma płyty zamiast rolek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Czy bezpieczna dla napędu jest kontrola układu hamulcowego na rolkach na SKP ? Tylko jedna oś jest > napędzana, druga stoi. Nie lepiej wtedy korzystać z płyty do pomiaru siły hamowania ? Poszukaj SKP z plyta i po problemie. W najgorszym przypadku dupohamownia - zapros pana na prawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Czy bezpieczna dla napędu jest kontrola układu hamulcowego na rolkach na SKP ? Tylko jedna oś jest > napędzana, druga stoi. Nie lepiej wtedy korzystać z płyty do pomiaru siły hamowania ? Jeżeli to stałe 4x4 to jedz na stację która obsługuje takie auta. Ja spotkałem się z dwoma rodzajami: albo podkładaja rolki, albo przednie kręcą się w rózne strony. Są też z płytami zmaiast rolek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > U mnie zawsze przełączają rolki w tryb 4x4 (każde koło osobno mierzą a nie osiami) i nigdy nie ma > problemu) U mnie pytałem to mi powiedzieli ze rolki kręca się w przeciwne strony i ze to działa na włąsnie CRV i tego typu - sprawdze za niegługo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.