Skocz do zawartości

Rurka doprowadzająca spaliny do chłodnicy spalin (EGR)


asche

Rekomendowane odpowiedzi

Przepaliła mi się rurka idąca do chłodnicy spalin pod obejmą (jak na zdjęciu).

286871356-24042013154_mini.jpg

Pytanie - tymczasowo (do czasu znalezienia części) chcę to zakitować pastą do uszczelniania tłumików - zda to egzamin?

Drugie pytanie - czy ta rurka jest dostępna tylko w komplecie z chłodnicą czy można ją kupić jakimś cudem osobno (nową)?

Jeśli w grę wchodzą tylko używki to czy rozwiązanie z punktu 1. wystarczy na dłużej niż 1 dzień? zlosnik.gif

post-36476-14352520156011_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy kupisz to nowe czy uzywane, ale ubaw przy wymianie gwarantowany hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Ps. dobra rada... nie skręcaj obejm do końca, przykręć egr, przykręć do termostatu i kolektora.... dopiero dociągnij obejmy....

ps. wymieniałeś już termostat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy kupisz to nowe czy uzywane, ale ubaw przy wymianie gwarantowany

Nowe nie, używkę na allegro znalazłem w Przyszowicach, podjadę sobie jutro. Jaki ubaw?

> Ps. dobra rada... nie skręcaj obejm do końca, przykręć egr, przykręć do termostatu i kolektora....

> dopiero dociągnij obejmy....

Dobra, tylko kuku zrobiło się z drugiej strony - przy wlocie spalin do chłodnicy zlosnik.gif

> ps. wymieniałeś już termostat ?

Nie, ale będę musiał przed zimą ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowe nie, używkę na allegro znalazłem w Przyszowicach, podjadę sobie jutro.

Tydzień temu kolega odkrył identyczną usterkę w swojej AR 166 , choć czuł nosem że coś jest nie tak już znacznie wcześniej grinser006.gif

A jako, że w Eperze ten układ stanowi całość z rurkami to także znalazł jakąś używkę w cenie kilkadziesiąt PLN ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, ale będę musiał przed zimą

Wbrew pozorom termostat ma wiele wspólnego z chłodniczą spalin... w sumie to jedną wspólną śrubkę... jak już będziesz to odkręcał, to upierdziel sobie ucho od chodniczki to przy termostacie (można potem skręcić np. na dwie podkładki), skróci Ci to wymianę termostatu z 3dni do kilku godzin smile.gif

Ubaw jest taki że ciężko podejść.... a najfajniejsze jest to że na opackach rurki da się przekręcić względem siebie... nie ma żadnych ząbków, jak sobie to poskładasz na gotowo a nie trafisz kąta to nie będzie się dało przykręcić do egr'a albo do kolektora.... jak zostawisz luźno (to lepsza opcja), to fajnie się poskręca, ale dociągnąć opasko nie jest już tak łatwo smile.gif

btw.

Tak mnie naszło... masz zaślepionego EGR'a ? Nie wiem jak to jest tam skonstruowane, ale czy przypadkiem całość spalin z chłodniczki leci do EGR'a? Jeśli tak, a EGR jest zaślepiony to można wywalić cała tą rurkę i zaślepić przy kolektorze? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.