jozek Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 silnik 2.0 90KM wszelkie informacje na temat tego silnika przyjmę z pokorą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > silnik 2.0 90KM > wszelkie informacje na temat tego silnika przyjmę z pokorą tdm, Pan do Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > silnik 2.0 90KM > wszelkie informacje na temat tego silnika przyjmę z pokorą wolal bym 1.4 90koni.Mialem go pali kolo 4,5l i nie ma dpf ani dwumasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > wolal bym 1.4 90koni. jaki tam jest układ zasilania paliwem? > Mialem go pali kolo 4,5l i nie ma dpf ani dwumasa 2.0 90KM też nie ma .. podobno auto w 95% krótkie 2x50km trasa drogą klasy S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > jaki tam jest układ zasilania paliwem? CR > 2.0 90KM też nie ma .. podobno > auto w 95% krótkie 2x50km trasa drogą klasy S bedzie Pan zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zouza Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > wolal bym 1.4 90koni.Mialem go pali kolo 4,5l i nie ma dpf ani dwumasa do 4,5l to nam schodzi w trasie, co nie zmienia faktu, że jesteśmy z tej Corolli bardzo zadowoleni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > CR no więc właśnie w tym 2.0 90KM jest pompa i łańcuch ? > bedzie Pan zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > jaki tam jest układ zasilania paliwem? CR, dosc szuly na jakosc paliwa > 2.0 90KM też nie ma .. podobno dopiero 2,0 116 PS ma dwumase Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > no więc właśnie > w tym 2.0 90KM jest pompa i łańcuch ? ten jest na lancuchu, jedynie 2,0 116 PS jest na niewiedziec czemu,pasku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > tdm, Pan do Ciebie mam wersje 116 PS, przebieg od nowosci 140k km, lac paliwo, jezdzic, pilnowac przegladow. Dwu-masa, sprzeglo, turbina, wtryski - zdrowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > ten jest na lancuchu, jedynie 2,0 116 PS jest na niewiedziec czemu,pasku. czyli podsumowując to ten 2.0 90KM to do bólu prosty dieselek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 http://www.noweauto.com.pl/katalog/toyota-corolla-e12.html <-- do poczytania o e12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > http://www.noweauto.com.pl/katalog/toyota-corolla-e12.html dzięki wielkie, wynika z tego, że 2.0 D-4D 90KM to już pasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > dzięki wielkie, > wynika z tego, że 2.0 D-4D 90KM to już pasek zasugerowalem sie moca 90 KM kojarzac to z silnikiem 1.4. 2.0 - wymiana paska, napinacza i najczesciej pompy wody zalecana co ca. 100k km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > CR, dosc szuly na jakosc paliwa Parafrazując jednego z kącikowych wieszczy - 130kkm und keine generale remonten machen. Paliwo z normalnych stacji, żadnych krzaków, przeważnie Neste. Nie ma co się obawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > Parafrazując jednego z kącikowych wieszczy - 130kkm und keine generale remonten machen. Paliwo z > normalnych stacji, żadnych krzaków, przeważnie Neste. Nie ma co się obawiać. W żony D4D, ale 1,4, po 145kkm uszczelka pod głowicą. Potem sama eksploatacja, czyli sprzęgło i świece żarowe. Poza tym tylko olej i filtry. Autko dobija do 200kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zouza Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > W żony D4D, ale 1,4, po 145kkm uszczelka pod głowicą. > Potem sama eksploatacja, czyli sprzęgło i świece żarowe. > Poza tym tylko olej i filtry. > Autko dobija do 200kkm. U nas w Toyocie 260tyś. i nic poza skrzynią zrobioną na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > U nas w Toyocie 260tyś. i nic poza skrzynią zrobioną na gwarancji. nie ma zasady, ja w 1,4 D-4D mialem przy 25 kkm wymieniona turbine na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > CR, dosc szuly na jakosc paliwa > dopiero 2,0 116 PS ma dwumase a nawet bym powiedział, że bardzo czułe na paliwo. Zimowe trzeba starannie dobierać, bo pierwsza lepsza stacja potafi je unieruchomić przy b.niskich temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > nie ma zasady, ja w 1,4 D-4D mialem przy 25 kkm wymieniona turbine na gwarancji u mnie skrzynia przy ok. 100kkm, a u kolezanki przy ok. 30kkm turbaffka. Skrzynia w nich to masakra jakaś, trzeba uważać, bo na rynku wtórnym czasami ciężko znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > u mnie skrzynia przy ok. 100kkm, a u kolezanki przy ok. 30kkm turbaffka. > Skrzynia w nich to masakra jakaś, trzeba uważać, bo na rynku wtórnym czasami ciężko znaleźć I źródełko z Austrii z częściami z kradzionych tam aut wyschło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > W żony D4D, ale 1,4, po 145kkm uszczelka pod głowicą. > Potem sama eksploatacja, czyli sprzęgło i świece żarowe. > Poza tym tylko olej i filtry. > Autko dobija do 200kkm. swiece sie u mnie koncza chyba, w zime ciezej go bylo odpalic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > swiece sie u mnie koncza chyba, w zime ciezej go bylo odpalic. U mnie problemy z odpalaniem skończyły się po wymianie akumulatora na nowy A, że świece kończą się, poinformowała żółta kontrolka silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > U mnie problemy z odpalaniem skończyły się po wymianie akumulatora na nowy > A, że świece kończą się, poinformowała żółta kontrolka silnika. akumulator zyje mimo tego, ze od pewnego czasu ma dodatkowe obciazenie w postaci 2 wzmacniaczy, kreci az milo. Tej zimy troche trzeba go pokrecic zeby wystartowal, wczesniej tego nie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > akumulator zyje mimo tego, ze od pewnego czasu ma dodatkowe obciazenie w postaci 2 wzmacniaczy, > kreci az milo. Nie dość, że karmi dwa wzmaki i kręci aż miło to jeszcze potrafił odpalić moją padakę po ataku zimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > Nie dość, że karmi dwa wzmaki i kręci aż miło to jeszcze potrafił odpalić moją padakę po ataku > zimy. potrafi czasem milo zaskoczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > U nas w Toyocie 260tyś. i nic poza skrzynią zrobioną na gwarancji. Kiedyś na trasie rozmawiałem z gościem, który E12 z dieselkiem 2.0 miał na blacie niespełna 500kkm. Mówił, że w sumie bezproblemowe auto :-) Ja sam dojeździłem jedną e12 1.4VVTI do 400kkm, poza jakimiś drobiazgami w zawieszeniu nic z tym autem nie działo się złego, oleju nie zarła mimo katowania... Do bólu poprawne auto! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > I źródełko z Austrii z częściami z kradzionych tam aut wyschło a o tym nic nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Kiedyś na trasie rozmawiałem z gościem, który E12 z dieselkiem 2.0 miał na blacie niespełna 500kkm. > Mówił, że w sumie bezproblemowe auto :-) > Ja sam dojeździłem jedną e12 1.4VVTI do 400kkm, poza jakimiś drobiazgami w zawieszeniu nic z tym > autem nie działo się złego, oleju nie zarła mimo katowania... > Do bólu poprawne auto! miałem okazję kiedyś polatać benzyną 1.6VVTI i przyprawiała o ból głowy - głośne to było masakrycznie lepiej jeździło mi się w sejaku 1.1 z długą skrzynią niż tym wyjcem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > a o tym nic nie wiem Trąbili w mediach, że polscy i austriaccy policjanci rozbili szajkę, która "sprowadziła" na części ok. 1000 aut japońskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > miałem okazję kiedyś polatać benzyną 1.6VVTI i przyprawiała o ból głowy - głośne to było > masakrycznie lepiej jeździło mi się w sejaku 1.1 z długą skrzynią niż tym wyjcem Widzisz, ja mam całkiem odmienne wrażenia po wielu kkm przejechanych e12 z 1.4VVTI... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kokosz Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Widzisz, ja mam całkiem odmienne wrażenia po wielu kkm przejechanych e12 z 1.4VVTI... Również chociaż dużo nie pojeździłem (tylko 15kkm) - bardoz cichy i elastycznyt silniczek, przy tym oszczędny bo na trasie przy 110km/h wsysał 6 literków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Również chociaż dużo nie pojeździłem (tylko 15kkm) - bardoz cichy i elastycznyt silniczek, przy > tym oszczędny bo na trasie przy 110km/h wsysał 6 literków Ja również potwierdzam, ten silnik to najlepszy 1.4 jakim jeździłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Również chociaż dużo nie pojeździłem (tylko 15kkm) - bardoz cichy i elastycznyt silniczek, przy > tym oszczędny bo na trasie przy 110km/h wsysał 6 literków Ja jak zsumuję wszystkie kkmy to wyjdzie w granicach 80kkm. Teraz gdy mam do wyboru jechanie w Polskę Astrą H 1.7CDTI z przebiegiem ~150kkm, a Rollką 1.4VVTI z przebiegiem ~400kkm wybieram Rollkę :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Również chociaż dużo nie pojeździłem (tylko 15kkm) - bardoz cichy i elastycznyt silniczek, przy > tym oszczędny bo na trasie przy 110km/h wsysał 6 literków 1.4 nie jezdzilem, pisalem o 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Trąbili w mediach, że polscy i austriaccy policjanci rozbili szajkę, która "sprowadziła" na części > ok. 1000 aut japońskich aua Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Ja również potwierdzam, ten silnik to najlepszy 1.4 jakim jeździłem Z weekendowej trasy 350km wyszło spalanie 5,6l/100km... bez zbędnego dziadowania. Trzy dorosłe osoby + maluch w foteliku i pełen bagażnik gratów... Przed wyjazdem tankowanie pod korek. Z tankowania wyszło 6.5l/100km podczas gdy komp pokazywał 7l/100km. Co ciekawe - w trzech innych egzemplarzach e12 takie spalanie było albo nieosiągalne albo bardzo trudne do osiągnięcia... Ta jest wyjątkowo mało łakoma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 Mam na oku Corolle E12 z silnikiem 1.4 D4D, przebieg 200tkm, a silnik zalany jakimś castrolem 15w40 (możliwe, że nawet od nowości). Wyczytałem na forum Corolli, że taka praktyka była częsta we flotach, ze względu cięcia kosztów, zalewano tańszy minerał. Co o tym myślicie, można zaryzykować i zalać jakiegoś dobrego półsyntetyka 10w40, czy w ogóle dać sobie spokój. No i czy w ogóle interesować się takim autem, ze względu na trwałość takiego silnika, a może nie świadczy to od razu o tym że silnik będzie mniej żywotny? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 > Mam na oku Corolle E12 z silnikiem 1.4 D4D, przebieg 200tkm, a silnik zalany jakimś castrolem 15w40 > (możliwe, że nawet od nowości). Wyczytałem na forum Corolli, że taka praktyka była częsta we > flotach, ze względu cięcia kosztów, zalewano tańszy minerał. Co o tym myślicie, można > zaryzykować i zalać jakiegoś dobrego półsyntetyka 10w40, czy w ogóle dać sobie spokój. No i > czy w ogóle interesować się takim autem, ze względu na trwałość takiego silnika, a może nie > świadczy to od razu o tym że silnik będzie mniej żywotny? Mechanik do d4d żony wlewa 5W30, 5W50 a obecnie 0W40. Podobno i 15W40 jest dobry, choć tak naprawdę zalecają 10W30. Myślę, że jak przejdziesz na 10W40 nie będzie źle. Żony diesel łyka oleju ze 2 litry pomiędzy wymianami, ale działa bez zarzutu. Przebieg bliski 200kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 Aha, znaczy się nie ma co od razu skreślać auta na podstawie tego oleju Dzięki za info pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 Jak wygląda zapis przebiegu w przypadku Toyki? Pytam pod kątem "trudności" przy korektach licznika, nie żeby samemu kręcić tylko ciekaw jestem ile wysiłku to kosztuje handlarza. Po wnętrzu auta trudno jest stwierdzić przebieg... Druga sprawa - czy Toyka prowadzi bazę danych z historią serwisową aut, które odwiedzają ASO? Jeżeli tak to w jaki sposób szary człowiek z ulicy może uzyskać dostęp do tych danych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > Jak wygląda zapis przebiegu w przypadku Toyki? > Pytam pod kątem "trudności" przy korektach licznika, nie żeby samemu kręcić tylko ciekaw jestem ile > wysiłku to kosztuje handlarza. > Po wnętrzu auta trudno jest stwierdzić przebieg... > Druga sprawa - czy Toyka prowadzi bazę danych z historią serwisową aut, które odwiedzają ASO? > Jeżeli tak to w jaki sposób szary człowiek z ulicy może uzyskać dostęp do tych danych? pojechac do ASO, podac VIN, zaplacic, odebrac histerie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 > pojechac do ASO, podac VIN, zaplacic, odebrac histerie Ciekawe, bo ode mnie chcieli zawsze dowód rejestracyjny, nic o kasie nie mówili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 Auto po wstępnych oględzinach wydaje się ok, tylko teraz dylematy czy bać się i w ogóle kupować takie auto z przebiegiem 205tys. km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Auto po wstępnych oględzinach wydaje się ok, tylko teraz dylematy czy bać się i w ogóle kupować > takie auto z przebiegiem 205tys. km U mnie jest 199 tys. km i silnik chodzi bez zarzutów. Świece żarowe wymienione, akumulator i pali na dotyk Oleju bierze ok. 2 litrów między wymianami co 15kkm. Jeśli to autentyczny przebieg, auto zadbane, to ryzyko jest niewielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zouza Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Auto po wstępnych oględzinach wydaje się ok, tylko teraz dylematy czy bać się i w ogóle kupować > takie auto z przebiegiem 205tys. km Pewnie co drugie auto wleczone z Niemiec ma taki przebieg.. no przynajmniej przed sprzedażą. Nasza Toyka ma już prawie 260 tyś. i nic się nie dzieje. Wycieraczki trzeba by wymienić bo skrzypią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.