Skocz do zawartości

Obowiazkowe przeglady - jest szansa, ze bedzie normalnie?


maagog

Rekomendowane odpowiedzi

> No ale w dalszym ciągu zadaję pytanie w czym problem? Przecież są narzędzia go rozwiązujące.

> Dlaczego nie chcecie z nich skorzystać?

W takim razie zapytaj rzeczoznawce o kilka innych spraw. Np ALS. A później mi powiedz jak chcesz przejść badanie techniczne z ALS - z opinią rzeczoznawcy, że Twój układ wydechowy wali półmetrowe płomienie po zdjęciu nogi z gazu i powoduje drżenie szyb w oknach okolicznych domów?

> No iw czym problem? Robisz opinię, że pojazd nie ma poduszki i tyle.

No proszę - ludzie kupują używane poduszki na allegro zamiast zwyczajnie iść po opinie za 350zł, że zamiast 6 poduch auto nie ma żadnej hehe.gif

Dziwię się wam, że robicie z

> igieł widły, mówicie, że się nie da i że nic się nie da zrobić zamiast zapytać co może z

> tematem zrobić, zrobić opinię i mieć problem z głowy. Naprawdę zastanawiające.

To nie my mówimy a diagności. W większości wypadków to oni również są wyrocznią tego co można a co nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W takim razie zapytaj rzeczoznawce o kilka innych spraw. Np ALS.

Nie nam się na wyścigach i rajdach, nie znam tego skrótu.

> No proszę - ludzie kupuja uzywane poduszki na allegro zamiast zwyczajnie iść po opinie za 350zł, że

> zamiast 6 poduch auto nie ma żadnej

Nie, ludzie chcą mieć sprawne samochody. Poza tym znowu przykład z dupy, bo jeśli widać, że samochód jest niemal fabryczny i świeci się kontrolka poduszek (to jest parametr dla diagnosty, żeby dać negatyw), to wiadomo, że nie ma innego przeznaczenia niż - nazwijmy to - normalna jazda.

> To nie my mówimy a diagności. W większości wypadków to oni również są wyrocznią tego co można a co nie.

I słusznie mówią. Bo jeśli dokonałeś zmian we własnym zakresie w pojeździe, które powodują N na BT, to każdy diagnosta to potwierdzi negatywem na BT. Ale jeśli zmiany zostaną zatwierdzone przez rzeczoznawcę i pojazd zostanie dopuszczony do ruchu, to nie będzie problemów z BT, bo rolą diagnosty jest potwierdzenie sprawności pojazdu z art. 66 PoRD, lub zgodności z dokumentem o odstępstwach, w takim przypadku opinii rzeczoznawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie nam się na wyścigach i rajdach, nie znam tego skrótu.

Anti Lag System - popularne "podtrzyamnie turbo". To głównie dzieki niemu rajdówki na nawrotach strzelają malowniczymi płomieniami z wydechu.

> Nie, ludzie chcą mieć sprawne samochody. Poza tym znowu przykład z dupy, bo jeśli widać, że

> samochód jest niemal fabryczny i świeci się kontrolka poduszek (to jest parametr dla

> diagnosty, żeby dać negatyw), to wiadomo, że nie ma innego przeznaczenia niż - nazwijmy to -

> normalna jazda.

Parametr dla diagnosty to nie świecąca sie kontrolka a to świadectwo homologacji pojazdu. A przynajmniej tak powinno byc.

> I słusznie mówią. Bo jeśli dokonałeś zmian we własnym zakresie w pojeździe, które powodują N na BT,

> to każdy diagnosta to potwierdzi negatywem na BT. Ale jeśli zmiany zostaną zatwierdzone przez

> rzeczoznawcę i pojazd zostanie dopuszczony do ruchu, to nie będzie problemów z BT, bo rolą

> diagnosty jest potwierdzenie sprawności pojazdu z art. 66 PoRD, lub zgodności z dokumentem o

> odstępstwach, w takim przypadku opinii rzeczoznawcy.

i tak w koło Macieju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Anti Lag System - popularne "podtrzyamnie turbo". To głównie dzieki niemu rajdówki na nawrotach

> strzelają malowniczymi płomieniami z wydechu.

Nie jest to niesprawność pojazdu. Z tego powodu nie dostaje sie N na BT.

> Parametr dla diagnosty to nie świecąca sie kontrolka a to świadectwo homologacji pojazdu. A

> przynajmniej tak powinno byc.

Proooszę cię. Powiedz mi skąd diagnosta ma znać homologację każdej wersji modelu marki? Diagnosta opiera się na art. 66 PoRD, czyli czy pojazd spełnia wszystkie wynikające z niego wymogi. Zresztą na zaświadczeniu masz wyrażnie to napisane.

> i tak w koło Macieju...

Nie. Zamiast mazać się jak baba i mówić, że się nie da, trzeba zrobić opinię rzeczoznawcy i rozwiązać problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jest to niesprawność pojazdu. Z tego powodu nie dostaje sie N na BT.

nie? A to ciekawe hehe.gif

> Proooszę cię. Powiedz mi skąd diagnosta ma znać homologację każdej wersji modelu marki? Diagnosta

> opiera się na art. 66 PoRD, czyli czy pojazd spełnia wszystkie wynikające z niego wymogi.

> Zresztą na zaświadczeniu masz wyrażnie to napisane.

> Nie. Zamiast mazać się jak baba i mówić, że się nie da, trzeba zrobić opinię rzeczoznawcy i

> rozwiązać problem.

Cóż, zatem ty rób opinie rzeczoznawcy niczym prawdziwy mężczyzna. A jak już zaczniesz kiedyś próbować przygotować jakieś auto do sportu zgodnie z homologacją FIA i szeroko rozumianym PoRD to podziel się doświadczeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie? A to ciekawe

Wcale nie ciekawe,, bo nie ma w tym absolutnie nic ciekawego. Art. 66 dokładnie opisuje wymogi techniczne pojazdu i nie ma w nim nic na temat stabilnych / niestabilnych wolnych obrotów. Jest jedynie zapis o normach czystości spalin..

> Cóż, zatem ty rób opinie rzeczoznawcy niczym prawdziwy mężczyzna. A jak już zaczniesz kiedyś

> próbować przygotować jakieś auto do sportu zgodnie z homologacją FIA i szeroko rozumianym PoRD

> to podziel się doświadczeniami.

Ależ już nie jedną opinię rzeczoznawcy zrobiłem, nie tylko w zakresie zmian konstrukcyjnych pojazdu, że o swoim BISie nie wspomnę, ale również kilka wycen na temat wartości technicznych i kolekcjonerskich (nie rynkowych). I to co mówię poparte jest praktyką, a nie czystą teorią. Rozumiem, że tobie wygodniej jest dalej się mazać i mówić, że się nie da, ale fakty są takie jak przedstawiłem.

EDIT:

Ostatnią opinię robiłem w zakresie zmian konstrukcyjnych i dopuszczenia do ruchu dla takiego 131:

resizeof20102012494.jpg

resizeof20102012491.jpg

resizeof12082012341.jpg

resizeofdscn9601.jpg

resizeof21102012500.jpg

i nie było żadnego problemu z tym, że nie ma poduszki, ba! nie ma deski rozdzielczej, że wydech jest z przodu przed przednim kołem, że intercooler jest wewnątrz kabiny pasażerskiej i mógłbym tak jeszcze długo wymieniać. Ale ty twierdź dalej, że się nei da hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.