MARS Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Fiesta oddana na testy. Dzisiaj przed popołudniówką pojechałem motocyklem do Bydgoszczy do ASO. Niestety- u nich czujniki działają prawidłowo . "Zasugerowałem przyjrzenie się czujnikowi drugiemu od lewej strony." Dostałem info, że jeżeli jeszcze przez kilka dni któryś czujnik nie padnie, to wymienią ten, który sugeruję. Powiedziano mi także, że w tej nowej fieście nie ma tzw. centralki od czujników montowanych w fabryce- teraz całą elektroniką zawiaduje główny komputer. Nic innego nie szwankuje, więc wychodzi na to, że skoro połączenia również są OK, to winnym moich problemów musi być czujnik parkowania. Może w końcu będzie szczęśliwy finał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 >...> Może w końcu będzie szczęśliwy finał . Wczoraj odebrałem naprawione auto z salonu . W zeszły poniedziałek... układ w końcu u nich ześwirował . Podłączyli komputer i wskazał on czujnik drugi od lewej, czyli ten, który sugerowałem . Ponieważ mi się nie spieszyło, więc po wymianie czujnika jeszcze dwa dni testowali układ, czy tylko on był winowajcą. Na tę chwilę wszystko działa poprawnie . Auto gratisowo umyli ( było lekko zakurzone ) i wysmarowali jakimś czernidłem opony i "dyfuzor". Uczucia mam jednak ambiwalentne: z jednej strony sprawa załatwiona, z drugiej zaś jestem bardzo niemile zaskoczony obsługą gwarancyjną, zaczynając od zignorowania zgłoszonego problemu przy pierwszej wizycie w ASO, poprzez niewykrycie przez elektryka usterki czujnika przy drugiej wizycie, kończąc na zignorowaniu e-mail'i ode mnie ( nie odpowiedzieli nawet, czy w ogóle zajmie się ktokolwiek tym ponoć dla nich nietypowym problemem ). Jest za to satysfakcja, że się nie poddałem i sugerując wymianę drugiego czujnika doprowadziłem do naprawy auta . Ale ASO, to . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 > Wczoraj odebrałem naprawione auto z salonu . > W zeszły poniedziałek... układ w końcu u nich ześwirował . Podłączyli komputer i wskazał on > czujnik drugi od lewej, czyli ten, który sugerowałem . > Ponieważ mi się nie spieszyło, więc po wymianie czujnika jeszcze dwa dni testowali układ, czy tylko > on był winowajcą. Na tę chwilę wszystko działa poprawnie . > Auto gratisowo umyli ( było lekko zakurzone ) i wysmarowali jakimś czernidłem opony i "dyfuzor". > Uczucia mam jednak ambiwalentne: z jednej strony sprawa załatwiona, z drugiej zaś jestem bardzo > niemile zaskoczony obsługą gwarancyjną, zaczynając od zignorowania zgłoszonego problemu przy > pierwszej wizycie w ASO, poprzez niewykrycie przez elektryka usterki czujnika przy drugiej > wizycie, kończąc na zignorowaniu e-mail'i ode mnie ( nie odpowiedzieli nawet, czy w ogóle > zajmie się ktokolwiek tym ponoć dla nich nietypowym problemem ). > Jest za to satysfakcja, że się nie poddałem i sugerując wymianę drugiego czujnika doprowadziłem do > naprawy auta . > Ale ASO, to . Brawo ... strach pomyśleć jak będzie wyglądała naprawa gwarancyjna, jak coś się stanie w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 No niestety, ASO forda to dno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 > Brawo ... strach pomyśleć jak będzie wyglądała naprawa gwarancyjna, jak coś się stanie w silniku Też o tym rozmawiałem ze znajomymi . Gdy ( nie daj Boże ) wystąpi "nietypowa usterka" silnika roku 2012 i 2013 , to aż strach pomyśleć czego będę się musiał nauczyć, aby... pokazać palcem co trzeba wymienić . Teraz czuję się coś w ten "deseń": kupiłeś, to wypad; wara od nas z problemami; za to serdecznie zapraszamy na przegląd po roku za jedyne 700zł ( za wymianę filtra i oleju w silniku ). Porażka. Mam o wiele lepsze zdanie o "moim" starym mechaniku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 > No niestety, ASO forda to dno... Liczyłem, że będzie lepiej niż super, a tu taka porażka . Na bank śmiali się ze mnie, że trafił im się upierdas/maruder . Nawet kierownik serwisu zignorował mój e-mail . Źle trafili chłopaki- nie daję sobie w kaszę dmuchać . Z niecierpliwością czekam na ankietę satysfakcji z przeprowadzonej naprawy gwarancyjnej- zdaje się, że bardzo im pomogę w podniesieniu jakości świadczonych usług . Oj się zdziwią . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > Liczyłem, że będzie lepiej niż super, a tu taka porażka . Na bank śmiali się ze mnie, że trafił im > się upierdas/maruder . Nawet kierownik serwisu zignorował mój e-mail . Źle trafili chłopaki- > nie daję sobie w kaszę dmuchać . > Z niecierpliwością czekam na ankietę satysfakcji z przeprowadzonej naprawy gwarancyjnej- zdaje się, > że bardzo im pomogę w podniesieniu jakości świadczonych usług . Oj się zdziwią . Jak wiedzą, że źle wypadną to nie zadzwonią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > Liczyłem, że będzie lepiej niż super, a tu taka porażka . Na bank śmiali się ze mnie, że trafił im > się upierdas/maruder . Nawet kierownik serwisu zignorował mój e-mail . Źle trafili chłopaki- > nie daję sobie w kaszę dmuchać . > Z niecierpliwością czekam na ankietę satysfakcji z przeprowadzonej naprawy gwarancyjnej- zdaje się, > że bardzo im pomogę w podniesieniu jakości świadczonych usług . Oj się zdziwią . Raczej niewiele ta ankieta da ...Jakby się znalazło kilkudziesięciu takich klientów jak Ty, to może im by centrala po bonusie kwartalnym pojechała ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creek Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > No niestety, ASO forda to dno... Mi w AutoBossie dwa razy wymieniali uszczelnienie prawej półosi bo trochę ciekło ze skrzyni. Za drugim razem kierownik serwisu coś długo czekał na autoryzacje naprawy gwarancyjnej z centrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 > Jak wiedzą, że źle wypadną to nie zadzwonią Specjalnie o tę ankietę nie będę zabiegał, ale jeśli jednak ją dostanę, to postaram się rzetelnie opisać sposób załatwienia mojego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > Specjalnie o tę ankietę nie będę zabiegał, ale jeśli jednak ją dostanę, to postaram się rzetelnie > opisać sposób załatwienia mojego problemu. W mim serwisie wisiała kiedyś wielka tablica z bardzo dobrymi ocenami. Po jakimś krótkim czasie zniknęła. Ciekawe czemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2013 > Jak wiedzą, że źle wypadną to nie zadzwonią Tak, jak myślałem- przysłali ankietę "satysfakcji"... . Jutro szczegółowo opiszę w niej moje "boje" o swoje prawa gwarancyjne . Dopiero jutro, bo lepiej, żebym po piwku tego nie wypełniał . Oj się będzie działo . P.S. Czy po przeczytaniu całego mojego wątku macie jakieś sugestie, co by dodać w tej ankiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.