Skocz do zawartości

Fiesta 2013 - problemy z czujnikami parkowania


MARS

Rekomendowane odpowiedzi

> Fiesta oddana na testy.

Dzisiaj przed popołudniówką pojechałem motocyklem do Bydgoszczy do ASO. Niestety- u nich czujniki działają prawidłowo confused.gif.

"Zasugerowałem przyjrzenie się czujnikowi drugiemu od lewej strony."

Dostałem info, że jeżeli jeszcze przez kilka dni któryś czujnik nie padnie, to wymienią ten, który sugeruję. Powiedziano mi także, że w tej nowej fieście nie ma tzw. centralki od czujników montowanych w fabryce- teraz całą elektroniką zawiaduje główny komputer. Nic innego nie szwankuje, więc wychodzi na to, że skoro połączenia również są OK, to winnym moich problemów musi być czujnik parkowania.

Może w końcu będzie szczęśliwy finał zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

>...> Może w końcu będzie szczęśliwy finał .

Wczoraj odebrałem naprawione auto z salonu cool.gif.

W zeszły poniedziałek... układ w końcu u nich ześwirował smile.gif. Podłączyli komputer i wskazał on czujnik drugi od lewej, czyli ten, który sugerowałem wazniak.gif.

Ponieważ mi się nie spieszyło, więc po wymianie czujnika jeszcze dwa dni testowali układ, czy tylko on był winowajcą. Na tę chwilę wszystko działa poprawnie cool.gif.

Auto gratisowo umyli ( było lekko zakurzone ) i wysmarowali jakimś czernidłem opony i "dyfuzor".

Uczucia mam jednak ambiwalentne: z jednej strony sprawa załatwiona, z drugiej zaś jestem bardzo niemile zaskoczony obsługą gwarancyjną, zaczynając od zignorowania zgłoszonego problemu przy pierwszej wizycie w ASO, poprzez niewykrycie przez elektryka usterki czujnika przy drugiej wizycie, kończąc na zignorowaniu e-mail'i ode mnie ( nie odpowiedzieli nawet, czy w ogóle zajmie się ktokolwiek tym ponoć dla nich nietypowym problemem ).

Jest za to satysfakcja, że się nie poddałem i sugerując wymianę drugiego czujnika doprowadziłem do naprawy auta cool.gif.

Ale ASO, to sciana.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wczoraj odebrałem naprawione auto z salonu .

> W zeszły poniedziałek... układ w końcu u nich ześwirował . Podłączyli komputer i wskazał on

> czujnik drugi od lewej, czyli ten, który sugerowałem .

> Ponieważ mi się nie spieszyło, więc po wymianie czujnika jeszcze dwa dni testowali układ, czy tylko

> on był winowajcą. Na tę chwilę wszystko działa poprawnie .

> Auto gratisowo umyli ( było lekko zakurzone ) i wysmarowali jakimś czernidłem opony i "dyfuzor".

> Uczucia mam jednak ambiwalentne: z jednej strony sprawa załatwiona, z drugiej zaś jestem bardzo

> niemile zaskoczony obsługą gwarancyjną, zaczynając od zignorowania zgłoszonego problemu przy

> pierwszej wizycie w ASO, poprzez niewykrycie przez elektryka usterki czujnika przy drugiej

> wizycie, kończąc na zignorowaniu e-mail'i ode mnie ( nie odpowiedzieli nawet, czy w ogóle

> zajmie się ktokolwiek tym ponoć dla nich nietypowym problemem ).

> Jest za to satysfakcja, że się nie poddałem i sugerując wymianę drugiego czujnika doprowadziłem do

> naprawy auta .

> Ale ASO, to .

Brawo ... strach pomyśleć jak będzie wyglądała naprawa gwarancyjna, jak coś się stanie w silniku zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Brawo ... strach pomyśleć jak będzie wyglądała naprawa gwarancyjna, jak coś się stanie w silniku

Też o tym rozmawiałem ze znajomymi oslabiony.gif. Gdy ( nie daj Boże ) wystąpi "nietypowa usterka" silnika roku 2012 i 2013 smile.gif, to aż strach pomyśleć czego będę się musiał nauczyć, aby... pokazać palcem co trzeba wymienić facepalm%5B1%5D.gif. Teraz czuję się coś w ten "deseń": kupiłeś, to wypad; wara od nas z problemami; za to serdecznie zapraszamy na przegląd po roku za jedyne 700zł ( za wymianę filtra i oleju w silniku ). Porażka. Mam o wiele lepsze zdanie o "moim" starym mechaniku smirk.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety, ASO forda to dno...

Liczyłem, że będzie lepiej niż super, a tu taka porażka oslabiony.gif. Na bank śmiali się ze mnie, że trafił im się upierdas/maruder no.gif. Nawet kierownik serwisu zignorował mój e-mail no.gif. Źle trafili chłopaki- nie daję sobie w kaszę dmuchać cool.gif.

Z niecierpliwością czekam na ankietę satysfakcji z przeprowadzonej naprawy gwarancyjnej- zdaje się, że bardzo im pomogę w podniesieniu jakości świadczonych usług uzbroj_zlo.gif270635636-JUMP2.gif. Oj się zdziwią smirk.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Liczyłem, że będzie lepiej niż super, a tu taka porażka . Na bank śmiali się ze mnie, że trafił im

> się upierdas/maruder . Nawet kierownik serwisu zignorował mój e-mail . Źle trafili chłopaki-

> nie daję sobie w kaszę dmuchać .

> Z niecierpliwością czekam na ankietę satysfakcji z przeprowadzonej naprawy gwarancyjnej- zdaje się,

> że bardzo im pomogę w podniesieniu jakości świadczonych usług . Oj się zdziwią .

Jak wiedzą, że źle wypadną to nie zadzwonią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Liczyłem, że będzie lepiej niż super, a tu taka porażka . Na bank śmiali się ze mnie, że trafił im

> się upierdas/maruder . Nawet kierownik serwisu zignorował mój e-mail . Źle trafili chłopaki-

> nie daję sobie w kaszę dmuchać .

> Z niecierpliwością czekam na ankietę satysfakcji z przeprowadzonej naprawy gwarancyjnej- zdaje się,

> że bardzo im pomogę w podniesieniu jakości świadczonych usług . Oj się zdziwią .

Raczej niewiele ta ankieta da ...Jakby się znalazło kilkudziesięciu takich klientów jak Ty, to może im by centrala po bonusie kwartalnym pojechała ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak wiedzą, że źle wypadną to nie zadzwonią

Specjalnie o tę ankietę nie będę zabiegał, ale jeśli jednak ją dostanę, to postaram się rzetelnie opisać sposób załatwienia mojego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Specjalnie o tę ankietę nie będę zabiegał, ale jeśli jednak ją dostanę, to postaram się rzetelnie

> opisać sposób załatwienia mojego problemu.

W mim serwisie wisiała kiedyś wielka tablica z bardzo dobrymi ocenami. Po jakimś krótkim czasie zniknęła. Ciekawe czemu hmm.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Jak wiedzą, że źle wypadną to nie zadzwonią

Tak, jak myślałem- przysłali ankietę "satysfakcji"... cool.gif. Jutro szczegółowo opiszę w niej moje "boje" o swoje prawa gwarancyjne uzbroj_zlo.gif. Dopiero jutro, bo lepiej, żebym po piwku tego nie wypełniał hehe.gif. Oj się będzie działo rotfl.gif.

P.S.

Czy po przeczytaniu całego mojego wątku macie jakieś sugestie, co by dodać w tej ankiecie? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.