Armoth Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 Witam Zaczynam się przymierzać do wymiany tarcz z tyłu w Cromie. Metodą dedukcji doszedłem do wniosku, że mam system hamulcowy ATE. Jeśli chodzi o przód to sprawa jest prosta tarcze 285 mm (myślę o ATE Power Disc, miałem kiedyś takie i się sprawdziły). Natomiast mam pytanie o tył. Jaka średnica tarcz tam występuje? 278 mm czy 292mm? Na moje niewprawne oko to chyba te 278mm - większe są chyba od systemu TRW? I jeszcze pytanie o klocki jeśli kupie do systemu ATE to będą pasować, czy Fiat wymyślał jakies jeszcze mutacje? Gwoli ścisłości pacjent to Croma 1,9 120KM z 2008 roku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > Witam > Zaczynam się przymierzać do wymiany tarcz z tyłu w Cromie. Metodą dedukcji doszedłem do wniosku, > że mam system hamulcowy ATE. Jeśli chodzi o przód to sprawa jest prosta tarcze 285 mm (myślę o > ATE Power Disc, miałem kiedyś takie i się sprawdziły). > Natomiast mam pytanie o tył. Jaka średnica tarcz tam występuje? > 278 mm czy 292mm? Na moje niewprawne oko to chyba te 278mm - większe są chyba od systemu TRW? I > jeszcze pytanie o klocki jeśli kupie do systemu ATE to będą pasować, czy Fiat wymyślał jakies > jeszcze mutacje? > Gwoli ścisłości pacjent to Croma 1,9 120KM z 2008 roku. > Pozdrawiam Jeżeli z przodu masz 285 to z tyłu masz 278. Tarcze z tyłu 292 występowały w Cromie 2.4 i na początku produkcji w 1.9 16v i wtedy z przodu są tarcze 305. W 120 były montowane tylko 285 przód i 278 tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > 278 mm czy 292mm? jak są wentylowane, to te większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costam000 Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 ja mam taki zestaw z tyłu; tarcze 278mm - Tarcze hamulcowe tylne Mikoda ATM1632 - Klocki na tył TRW GDB1638 Wszystko pasowało poza blaszkami takimi co były w klockach - musiałem dać te stare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armoth Napisano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > - Klocki na tył TRW GDB1638 > Wszystko pasowało poza blaszkami takimi co były w klockach - musiałem dać te stare. No właśnie, czytałem wątek dotyczący klocków i tarcz. Szukam klocków do tarcz 278mm. Czy różnią się od tych od większych tarcz tylko tymi blaszkami? Czy czymś jeszcze? Wszędzie na allegro widze tylko do systemu TRW, czy one są takie same? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costam000 Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 wg mnie różnią się tylko tymi blaszkami które są większe po prostu (w środku) aby pomieścić tarcze wentylowane tu masz moje zdjęcie porównawcze; ja oczyściłem swoje papierem ściernym tak że wyglądały jak te nówki, założyłem i wszystko pasowało i działa OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojaco Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 Panowie, a w tylnym klocku hamulcowym jest czujnik zużycia? A propos, jak hamuje, zwłaszcza kiedy się toczę, to coś mi tylne hamulce obcierają. W ASO sprawdzili i powiedzieli że wszystko gra. Tarcze i klocki jeszcze nie zużyte i nie do wymiany. "Ten typ tak ma". Strasznie to irytujące. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 Czujnik jest tylko przy przednich klockach.Moze jakis kawalek kamyczka wpadl lub cos i szoruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armoth Napisano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > Czujnik jest tylko przy przednich klockach.Moze jakis kawalek kamyczka wpadl lub cos i szoruje. Chyba jednak jest, niedawno na wyświetlaczu pojawił mi się komunikat coś o brakes point, żadna kontrolka się nie świeci. Klocki z przodu jeszcze grube, z tyłu cieniutkie. A nie jest tak, że w systemie ATE jest czujnik, a w TRW brak? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > Chyba jednak jest, niedawno na wyświetlaczu pojawił mi się komunikat coś o brakes point, żadna > kontrolka się nie świeci. Klocki z przodu jeszcze grube, z tyłu cieniutkie. A nie jest tak, że > w systemie ATE jest czujnik, a w TRW brak? > Pozdrawiam Ja wymienialem w swojej Cromie i nie bylo zadnego czujnika klocki byly fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > Chyba jednak jest, niedawno na wyświetlaczu pojawił mi się komunikat coś o brakes point, żadna > kontrolka się nie świeci. Klocki z przodu jeszcze grube, z tyłu cieniutkie. A nie jest tak, że > w systemie ATE jest czujnik, a w TRW brak? > Pozdrawiam Nie, nie ma z tyłu czujnika jest tylko z przodu na lewej tarczy i to od środka tarczy... to, ze kolega widzi gruby klocek zewnętrzny nie oznacza, że wewnętrzny jest gruby ... radze sprawdzić druga sprawa to to, ze czujnik w Cromie musi zostać przerwany - przerwanie obwodu powoduje wyzwolenie więc może tylko cos zaśniedziało na wtyczce po zimie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > Nie, niema nie, nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armoth Napisano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 OK wierzę . Dzisiaj wyświetlił mi się komunikat: "check brakes pads", Rozumiem, że dotyczy on w takim razie klocków przednich. Ale mam jeszcze kilka pytań. Na tablicy przyrządów jest kontrolka zużytych klocków to takie kółko w nawiasach, tak? U mnie się nie zapala, wydaje mi się że wg instrukcji przy komunikacie powinna się zaświecić. I jeszcze trochę z inne beczki. Wyświetlacz komputera. W prawym lewym rogu wyświetlają się różne rzeczy, np. drzwiczki, płatek śniegu, i właśnie jakieś takie kółeczko w nawiasach czyżby dotyczyło klocków? Czy jest gdzieś spis co może się tam wyświetlać? W instrukcji tego nie widzę? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Ostatnio i u mnie się zapaliła kontrolka i komunikat na desce... Już w połowie przebiegu wydawało się, że hamulce powinny dojechać około 150kkm... Jak się Wam podoba przebieg 142kkm na fabrycznych klockach/tarczach, przy dojazdach do pracy 60km/dzień (50% trasa, 50% miasto), oraz standardowo wakacyjne i delegacyjne raz na kilka miesięcy? Co ciekawe klocki tył i przód praktycznie wyglądają tak samo pod kątem zużycia, więc całkiem nieźle wyszło. Z uwagi na to że zestaw fabryczny sprawował się idealnie przez cały ich żywot zapodałem jeszcze raz to samo w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Ostatnio i u mnie się zapaliła kontrolka i komunikat na desce... klocki - rozmiar wklejonego obrazka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojaco Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Ładnie. Masz w manualu czy w automacie? Jak mało depczesz po heblu i hamujesz silnikiem to klocki zużywają się wolno. Ale nie w automacie, gdzie auto jest hamowane dużo częściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Ładnie. Masz w manualu czy w automacie? widzisz komu odpowiadasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > rozmiar wklejonego obrazka Przy rozdzialce 1920x1080 obrazek nie powoduje dyskomfortu .... a rozmiar to jedyne 100k .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Ładnie. Masz w manualu czy w automacie? Jak mało depczesz po heblu i hamujesz silnikiem to klocki > zużywają się wolno. Ale nie w automacie, gdzie auto jest hamowane dużo częściej. Manual. Co do techniki jazdy .... tyko tchórze hamują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armoth Napisano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Ja mam taki wyświetlacz. I właśnie w tym dolnym lewym rogu pojawiają się symbole graficzne, np. wspomniane kółko w takich jakby nawiasach. Natomiast kontrolka pod prędkościomierzem mi się nie świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Ja mam taki wyświetlacz. I właśnie w tym dolnym lewym rogu pojawiają się symbole graficzne, np. > wspomniane kółko w takich jakby nawiasach. Natomiast kontrolka pod prędkościomierzem mi się > nie świeci. to może świeci Ci się komunikat o możliwym oblodzeniu drogi ( tylko przy temp. poniżej 4 st C) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armoth Napisano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > to może świeci Ci się komunikat o możliwym oblodzeniu drogi ( tylko przy temp. poniżej 4 st C) Komunikat o oblodzeniu swoją drogą plus symbol płatka śniegu. W tym samym miejscu wyświetla sie tez symbol drzwi kiedy są otwarte. Te kółko z nawiasami podejrzewałem, że dotyczy klocków, ale kiedy zobaczyłem kontrolkę pod prędkościomierzem to odrzuciłem tę możliwość, a teraz to sam nie wiem. Niestety w instrukcji nie mogę znaleźć opisu tych symboli, są opisane tylko kontrolki i lampki pod zegarami. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Ja mam taki wyświetlacz. Czyli masz wyświetlacz rekonfigurowany:) zupełnie inny niż ja mam u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojaco Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > widzisz komu odpowiadasz? No teraz tak. Nie zwracałem uwagi. Trzeźwy jestem, praktycznie cały dzień za kółkiem. Choć pogoda taka, że nic tylko do baru... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Ja mam taki wyświetlacz. > I właśnie w tym dolnym lewym rogu pojawiają się symbole graficzne, np. wspomniane kółko w takich > jakby nawiasach. Natomiast kontrolka pod prędkościomierzem mi się nie świeci. Twoj wyswietlacz to Croma poliftingowa... czyli okolice marca 2008 i pozniejsze.... Mam racje? Ja mam przedzmianowa.... Tu nie ma nic rekonfigurowanego...... U mnie info dotyczace zalodzenia (temp. ponizej +3stC) wyswietla sie tylko tekstowo, zadnych ikonek.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojaco Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 W grupie Fiata trudno o konsekwencję. Moją Croma zeszła z taśmy w listopadzie 2007r. Pierwsza rejestracja to styczeń 2008. I też mam wyświetlacz rekonfigurowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Tu nie ma nic rekonfigurowanego...... > U mnie info dotyczace zalodzenia (temp. ponizej +3stC) wyswietla sie tylko tekstowo, zadnych > ikonek.... nie masz ikonki płatka śniegu na swoim wyświetlaczu? wyświetlacz wielofunkcyjny rekonfigurowany- to jest nawa jaka występuje w instrukcji obsługi dla tych nowszych wyświetlaczy(poprzedaielanych tabelkami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armoth Napisano 5 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 Dzisiaj zrobiłem zdjęcie interesującej mnie ikonki. Może ktoś wie co ona oznacza... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Dzisiaj zrobiłem zdjęcie interesującej mnie ikonki. Może ktoś wie co ona oznacza... > Pozdrawiam czujnik klocków wg mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > Dzisiaj zrobiłem zdjęcie interesującej mnie ikonki. Może ktoś wie co ona oznacza... > Pozdrawiam Zadziałał czujnik nadchodzących niskich przyspieszeń ujemnych bolidu. Wymień klocki i/lub tarcze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Armoth Napisano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > czujnik nadchodzących niskich przyspieszeń ujemnych A to ładne określenie trzeba zapamiętać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek2929 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > OK wierzę . Dzisiaj wyświetlił mi się komunikat: "check brakes pads", Rozumiem, że dotyczy on w > takim razie klocków przednich. Ale mam jeszcze kilka pytań. Na tablicy przyrządów jest > kontrolka zużytych klocków to takie kółko w nawiasach, tak? U mnie się nie zapala, wydaje mi > się że wg instrukcji przy komunikacie powinna się zaświecić. > I jeszcze trochę z inne beczki. Wyświetlacz komputera. W prawym lewym rogu wyświetlają się różne > rzeczy, np. drzwiczki, płatek śniegu, i właśnie jakieś takie kółeczko w nawiasach czyżby > dotyczyło klocków? > Czy jest gdzieś spis co może się tam wyświetlać? W instrukcji tego nie widzę? > Pozdrawiam Mam to samo od czasu wymiany klocków z tyłu (a tam podobno nie ma czujnika) Jak to można wyłączyć albo z czym może być problem. Klocki z przodu cycuś. W komputerze wykasowałem serwis bo zresztą zrobiłem obsługę ale też nie pomogło. Proszę o jeszcze jakąś podpowiedz bo mnie to po prostu wkurza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > Mam to samo od czasu wymiany klocków z tyłu (a tam podobno nie ma czujnika) Jak to można wyłączyć > albo z czym może być problem. Klocki z przodu cycuś. W komputerze wykasowałem serwis bo > zresztą zrobiłem obsługę ale też nie pomogło. Proszę o jeszcze jakąś podpowiedz bo mnie to po > prostu wkurza. A z przodu kiedy klocki wymieniane byly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Jeżeli z przodu masz 285 to z tyłu masz 278. Tarcze z tyłu 292 występowały w Cromie 2.4 i na > początku produkcji w 1.9 16v i wtedy z przodu są tarcze 305. W 120 były montowane tylko 285 > przód i 278 tył. to może podsumujcie w jakim silniku jakie? ja akurat mam 150KM i także mi wczoraj powiedzieli że można wymienić bo biją koła przy różnych prędkościach. zarówno przód i tył. Choc dziwne ż eprzy hamowaniu nic nie czuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > to może podsumujcie w jakim silniku jakie? > ja akurat mam 150KM Tylko że to zależy od rocznika a nie od silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Tylko że to zależy od rocznika a nie od silnika Najlepiej to spojrzeć na tylne tarcze: - tył tarcza wentylowana = przód 305, tył 292 - tył tarcza niewentylowana = przód 285, tył 278 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Tylko że to zależy od rocznika a nie od silnika rocznik 08. a na tarcze zerknę jutro. czy mogę ściąć troche ranty tarcz póki nie wymienię na nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > rocznik 08. Czyli przód 285, tył 278 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Czyli przód 285, tył 278 ok pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek2929 Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > A z przodu kiedy klocki wymieniane byly? Przyczyną był wadliwy klocek lub uszkodzony kabel do czujnika. Zabrałem się za to w końcu i zrobiłem mostek na wtyczce czujnika. Zgodnie z podpowiedzią z innego forum. I takiej bym oczekiwał odpowiedzi, a nie kiedy były wymieniane klocki. Może jeszcze zapytaj kiedy tankowałem? Jakie to ma znaczenie. Jak klocek ma 2 cm grubości to jest sprawny mechanicznie nawet jak go ktoś wymieniał 5 lat temu. Proste. Jeżeli komuś pomoże moja podpowiedz to się cieszę. PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > Przyczyną był wadliwy klocek lub uszkodzony kabel do czujnika. > Zabrałem się za to w końcu i zrobiłem mostek na wtyczce czujnika. Zgodnie z podpowiedzią z innego > forum. I takiej bym oczekiwał odpowiedzi, a nie kiedy były wymieniane klocki. Może jeszcze > zapytaj kiedy tankowałem? Jakie to ma znaczenie. Jak klocek ma 2 cm grubości to jest sprawny > mechanicznie nawet jak go ktoś wymieniał 5 lat temu. Proste. > Jeżeli komuś pomoże moja podpowiedz to się cieszę. PZDR. Nie rozumiem twoich wypowiedzi ... to znaczy że na tylnych tarczach masz czujnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 > Nie rozumiem twoich wypowiedzi ... to znaczy że na tylnych tarczach masz czujnik? Mysle ze na przednich tarczach jest ten czujnik, bo nie spotkalem Cromy,która miala z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 > Mysle ze na przednich tarczach jest ten czujnik, bo nie spotkalem Cromy,która miala z tyłu. To ja wiem ale wyraźnie użytkownik "jacek2929" pisze że ma z przodu wszystko " Cycuś " iże to mu sie pokazało po wymianie klocków z tyłu, a przecież kilka linijek wyżej jest jasno napisane - ja sam o tym pisze - że czujnik jest na przednim kole lewym od środka. A potem ma za złe że nie otrzymał odpowiedzi takiej jaką oczekiwał i że naprawił czujnik więc ja już nie wiem o czym on pisze i dlaczego wprowadza innych w błąd. Bo albo miał uszkodzony czujnik z przodu ale nie chciało mu się przyjąć do wiadomości tej informacji i w końcu na innym forum go uświadomili albo ma jakiś inny układ z czujnikiem z tyłu o czym ja nic nie wiem... i zamiast pomoc innym wprowadza zamieszanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Racje Ty masz, bo ja tam nie spotkalem sie z czujnikiem z tylu, u mnie zaswiecila sie kontrolka ze klocki do wymiany, to tez zmienilem, ale niestety okazalo sie ze przy okazji czujnik uszkodzilo i trzeba bylo wymienic na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > Racje Ty masz, bo ja tam nie spotkalem sie z czujnikiem z tylu, u mnie zaswiecila sie kontrolka ze > klocki do wymiany, to tez zmienilem, ale niestety okazalo sie ze przy okazji czujnik > uszkodzilo i trzeba bylo wymienic na nowy a jeżeli klocki mają 25 kkm a tarcze bede wymieniał - klocki tez wymienic, czy zostawic stare jezeli nie widac zuzycia?` tzn jeszcze ich duzo? w aso zalozyli ostatnio TRW - co to za firma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrabit Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 > a jeżeli klocki mają 25 kkm a tarcze bede wymieniał - klocki tez wymienic, czy zostawic stare > jezeli nie widac zuzycia?` > tzn jeszcze ich duzo? > w aso zalozyli ostatnio TRW - co to za firma? Jeżeli mają sporo mięsa, a zużyte są równomiernie to można zostawić... Ja w sumie tylko raz tak zrobiłem, gdy po wymianie kompletu (tarcze + klocki) i przejechaniu ok 7000 tarcze zaczeły bić. Wtedy nie było sensu kupować nowych klocków. A TRW to dobra firma. Założyli Ci tarcze i kocki z TRW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 > Jeżeli mają sporo mięsa, a zużyte są równomiernie to można zostawić... Ja w sumie tylko raz tak > zrobiłem, gdy po wymianie kompletu (tarcze + klocki) i przejechaniu ok 7000 tarcze zaczeły > bić. Wtedy nie było sensu kupować nowych klocków. > A TRW to dobra firma. Założyli Ci tarcze i kocki z TRW? nie nie mam jeszcze tarcze oryg fiat ( opel?). maja 95 kkm. z przodu mam bosz z tyłu zalozyli trw bo bosza nie mogli dostac. tarcze maja juz ranty, i liczne wcięcia. teraz mysle nad miokodą. boe nie mam pomyslu co wybrac. a za komplet oryginałow P\T wycenili wstepnie na ponad 2k. tylko nie wiem czy zwykla czy nacicnan i jakie klocki dobrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrabit Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 > nie nie > mam jeszcze tarcze oryg fiat ( opel?). > maja 95 kkm. > z przodu mam bosz z tyłu zalozyli trw bo bosza nie mogli dostac. > tarcze maja juz ranty, i liczne wcięcia. > teraz mysle nad miokodą. > boe nie mam pomyslu co wybrac. > a za komplet oryginałow P\T wycenili wstepnie na ponad 2k. > tylko nie wiem czy zwykla czy nacicnan i jakie klocki dobrac. Mikody nie miałem, różne opinie się o nich czyta (negatywne ograniczają się do modeli nacinanych - mikropękniecia), ja stosowałem do tej pory komplety: tarcze ATE PD + klocki ATE - hamowało to dobrze ale czy warte było wydania dodatkowych "paru" zł za tarcze nacinane... wydaje mi się że nie. Kolejny zestaw to tarcze Brembo gładkie + klocki Ferodo Premier, hamowało to podobnie, może ciut lepiej... i tańsze w zakupie było. Czyli szukasz samych tarcz na przód i tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 4 Września 2013 Udostępnij Napisano 4 Września 2013 > Mikody nie miałem, różne opinie się o nich czyta (negatywne ograniczają się do modeli nacinanych - > mikropękniecia), ja stosowałem do tej pory komplety: tarcze ATE PD + klocki ATE - hamowało to > dobrze ale czy warte było wydania dodatkowych "paru" zł za tarcze nacinane... wydaje mi się że > nie. Kolejny zestaw to tarcze Brembo gładkie + klocki Ferodo Premier, hamowało to podobnie, > może ciut lepiej... i tańsze w zakupie było. > Czyli szukasz samych tarcz na przód i tył? myśle, ale pewnie i tak wymienie wszystko. zrobie tylko na raty P i T. w jakims starszym moim smaochodzie mialem zestaw B +F. chyba w vectrze. ale tam zawsze hamulce byly dobre. teraz mogę powiedzieć ze hamulcy nie mam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 > myśle, Mam mikody nawiercane i nacinane MIKODA do tego klocki Ferodo Premier ... Auto jeździ, hamuje.... Tarcze Mikody sa miękkie i nie pracują dobrze z innymi klockami. Ostatnie spotkałem opinie, że MIKODA nie produkuje tylko ściąga te tarcze z Chin i metkuje u siebie ile w tym prawdy to ja nie wiem... Równie dobrze można kupić Brembo z Ukrainy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.