Astyn Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Witam W końcu udało mi sie zalatwić tunel schumachera. Załozyłem ok ale jest problem przy wbiciu 1 i wstecznego Gdy wbijam 1 musze mocno do siebie przyciągnać lewarek aż tunel lekko przesunie sie na bok i tak samo ze wstecznm... zeby go wbić tunel bardzo przesuwa sie na prawo Ładno lipa tak sie cieszyłem a teraz to mnie wkur :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 > Witam > W końcu udało mi sie zalatwić tunel schumachera. > Załozyłem ok ale jest problem przy wbiciu 1 i wstecznego > Gdy wbijam 1 musze mocno do siebie przyciągnać lewarek aż tunel lekko przesunie sie na bok i tak > samo ze wstecznm... zeby go wbić tunel bardzo przesuwa sie na prawo > Ładno lipa tak sie cieszyłem a teraz to mnie wkur :/ zaloz zestaw naprawczy lewarka bo moze masz zbyt duzy lluz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > zaloz zestaw naprawczy lewarka bo moze masz zbyt duzy lluz a jak nie pomoze to pilnik w dlon i delikatnie go przypiluj gdzie trzeba.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > a jak nie pomoze to pilnik w dlon i delikatnie go przypiluj gdzie trzeba.. No ale jeżeli jest to oryginal zdemontowany z schumachera to powinno pasowac idealne. Przeciez chyba nie robili innego kosza pod schumachera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > W końcu udało mi sie zalatwić tunel schumachera. A tak z ciekawości- czym się różni tunel od schumachera od sportinga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > A tak z ciekawości- czym się różni tunel od schumachera od sportinga? Dodatkowa plastikowa nakładka z alu ramką "podwyższająca" tunel w miejscu dźwigni zmiany biegów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > A tak z ciekawości- czym się różni tunel od schumachera od sportinga? Chyba Maciek sie nie obrazi Zwykly jakis z aukcji: FOTO 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Chyba Maciek sie nie obrazi Spoko No własnie i z dokładnie tym tunelem mam problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marwalx Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Spoko No własnie i z dokładnie tym tunelem mam problem masz za duży luz na tulejce ... a tunel wyższy wiec pewnie drążkiem uderzasz w tunel rozwiązanie wymienić tulejkę aby skasować luz, obejrzeć drążek..jest tam taka kostka plastikowa która tez może trafiać w ramkę mieszka....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > masz za duży luz na tulejce ... a tunel wyższy wiec pewnie drążkiem uderzasz w tunel > rozwiązanie wymienić tulejkę aby skasować luz, obejrzeć drążek..jest tam taka kostka plastikowa > która tez może trafiać w ramkę mieszka....... Taki zestaw zalatwi sprawe? Bo nie wiem o jaka tulejke chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marwalx Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Taki zestaw zalatwi sprawe? > Bo nie wiem o jaka tulejke chodzi to zamiennik a chodzi o ta biała tulejkę z oringiem [na fotce juz jest zalozony ],na dole po prawej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gumbas Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Taki zestaw zalatwi sprawe? > Bo nie wiem o jaka tulejke chodzi Ile taki zestaw kosztuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Taki zestaw zalatwi sprawe? > Bo nie wiem o jaka tulejke chodzi No i tak sie złozyło że poszły mi łozyska w skrzyni. Zamiast kupić inna to wziełem się za regeneracje.... Wyszło mnie to tylko 1000zł Specjalnie jechałem do FIATA po synchronizator 2 biegu który kosztował tylko 195zł -.- I już w pierwszym dniu pozgrzytała mi lekko 2 -.- Biore sie za ten zestaw naprawczy lewarka bo wykoncze nowy synchronizator i sie chyba pobecze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marwalx Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > Biore sie za ten zestaw naprawczy lewarka bo wykoncze nowy synchronizator i sie chyba pobecze zdejmij mieszek i zobacz czy ten biały korpus nie jest pęknięty na otworach---tam gdzie są te 3 śruby mocujące do koszyka. gałkę musisz zdjąć by to wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 > zdejmij mieszek i zobacz czy ten biały korpus nie jest pęknięty na otworach---tam gdzie są te 3 > śruby mocujące do koszyka. > gałkę musisz zdjąć by to wymienić. Spoko jutro zobacze Gałke i tak musze zerwać bo idzie do obszycia Chyba że ktos ma nową z czerwoną nicią ^^ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Spoko jutro zobacze > Gałke i tak musze zerwać bo idzie do obszycia > Chyba że ktos ma nową z czerwoną nicią ^^ ? A więc tak.... założony zestaw naprawczy i nadal to samo. Wbijając 1,2 i wsteczny lewarek opiera sie o tunel i go przesuwa. Podciagnelem linke i teraz 1 i 2 wchodza ok ale znowu wsteczny bardziej przesywa tunel w prawo. Moja pytanie jest takie czy kosz lewarka schumacher jest nizszy? Chodzi o to czy sam lewarek nie jest wyzej i wtedy pokonuje w nizszym punkcie mniej ruchy a przez to nie opiera sie tunel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marwalx Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > A więc tak.... założony zestaw naprawczy i nadal to samo. > Wbijając 1,2 i wsteczny lewarek opiera sie o tunel i go przesuwa. > Podciagnelem linke i teraz 1 i 2 wchodza ok ale znowu wsteczny bardziej przesywa tunel w prawo. > Moja pytanie jest takie czy kosz lewarka schumacher jest nizszy? > Chodzi o to czy sam lewarek nie jest wyzej i wtedy pokonuje w nizszym punkcie mniej ruchy a przez > to nie opiera sie tunel? wszystkie sc miały taki sam,nawet 900 ze sprzęgłem automat.... tunel schumacher tez jest taki sam tylko ma dołożona ramkę tez taki mam ale drazek inny... mnie nie przesuwa lecz trochę tnie mieszek przy 1,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > wszystkie sc miały taki sam,nawet 900 ze sprzęgłem automat.... > tunel schumacher tez jest taki sam tylko ma dołożona ramkę > tez taki mam > ale drazek inny... > mnie nie przesuwa lecz trochę tnie mieszek przy 1,2 No to dlaczego mi lewarek tak bardzo wychyla sie w lewo i prawo chacząc o ta ramkę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.