stilomaniac Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 witam posiadam w swoim gracie oryginalne plastikowe nakładki(progi) zamierzam je zdjąć w celu zobaczenia rudej i ewentualnej konserwacji)) pytanie odkręcam parę wkrętów od dołu i co??trzeba chyba wyrwać to z zatrzasków?? pytanie ile ich jest bo nie wiem w którym miejscu muszę energicznie pociągnąć żeby wyrwać je pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > witam posiadam w swoim gracie oryginalne plastikowe nakładki(progi) > zamierzam je zdjąć w celu zobaczenia rudej i ewentualnej konserwacji)) > pytanie odkręcam parę wkrętów od dołu i co??trzeba chyba wyrwać to z zatrzasków?? > pytanie ile ich jest bo nie wiem w którym miejscu muszę energicznie pociągnąć żeby wyrwać je > pozdrawiam Lepszym sposobem jest pchnięcie do przodu - próg wypadnie z zatrzasków - zatrzaski ściągniesz już tylko z samochodu (pierwszy chyba i tak musisz oderwać) - poszukaj fotek odwróconego progu ALE przed operacją wyrywania, pchania itp. musisz poodrywać próg od blachy - górna krawędź po całej lini mocowana jest na piankowej dwustronnej taśmie. a tak od siebie - to uważam, że szukasz dziury w całym - rudej nie znajdziesz -a próg idealnie przykleić by nie odstawał z przodu to już jazda figurowa. Przy odrywaniu i tak zawsze masz duże szanse, że coś "puści nie tak" jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 możesz poratować jakimś foto bo nie bardzo wiem o co pytasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > możesz poratować jakimś foto bo nie bardzo wiem o co pytasz? w moim profilu masz przykład takiego progu (plastik poszerzający próg) były jeszcze wersje do schumiego - wg mnie lepsze bo nachodziły na ranty tylnego i przedniego błotnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > możesz poratować jakimś foto bo nie bardzo wiem o co pytasz? nie wiesz jak progi wyglądają?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > nie wiesz jak progi wyglądają?? wiem jak wygląda tylko nie rozumiem o czym oni rozmawiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilomaniac Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Lepszym sposobem jest pchnięcie do przodu - próg wypadnie z zatrzasków - zatrzaski ściągniesz już > tylko z samochodu (pierwszy chyba i tak musisz oderwać) - poszukaj fotek odwróconego progu ALE > przed operacją wyrywania, pchania itp. musisz poodrywać próg od blachy - górna krawędź po całej > lini mocowana jest na piankowej dwustronnej taśmie. > a tak od siebie - to uważam, że szukasz dziury w całym - rudej nie znajdziesz -a próg idealnie > przykleić by nie odstawał z przodu to już jazda figurowa. > Przy odrywaniu i tak zawsze masz duże szanse, że coś "puści nie tak" jak powinno dzięki dark oo jednak chyba sobie tą operacje daruje mówią że świat należy do odważnych hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > w moim profilu masz przykład takiego progu (plastik poszerzający próg) były jeszcze wersje do > schumiego - wg mnie lepsze bo nachodziły na ranty tylnego i przedniego błotnika. te w Schumacherach są klejone i nie mają spinek ani dziurek w błotnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > te w Schumacherach są klejone i nie mają spinek ani dziurek w błotnikach Jesteś pewien? demontowałeś kiedyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 > Jesteś pewien? demontowałeś kiedyś? tak 2 lata temu po kupnie auta, jeden z progów wymagał ponownego klejenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.