Skocz do zawartości

plastikowe progi zewnętrzne ;)


stilomaniac

Rekomendowane odpowiedzi

witam posiadam w swoim gracie oryginalne plastikowe nakładki(progi)

zamierzam je zdjąć w celu zobaczenia rudej i ewentualnej konserwacji))

pytanie odkręcam parę wkrętów od dołu i co??trzeba chyba wyrwać to z zatrzasków??

pytanie ile ich jest bo nie wiem w którym miejscu muszę energicznie pociągnąć żeby wyrwać ok.gif je pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam posiadam w swoim gracie oryginalne plastikowe nakładki(progi)

> zamierzam je zdjąć w celu zobaczenia rudej i ewentualnej konserwacji))

> pytanie odkręcam parę wkrętów od dołu i co??trzeba chyba wyrwać to z zatrzasków??

> pytanie ile ich jest bo nie wiem w którym miejscu muszę energicznie pociągnąć żeby wyrwać je

> pozdrawiam

Lepszym sposobem jest pchnięcie do przodu - próg wypadnie z zatrzasków - zatrzaski ściągniesz już tylko z samochodu (pierwszy chyba i tak musisz oderwać) - poszukaj fotek odwróconego progu ALE

przed operacją wyrywania, pchania itp. musisz poodrywać próg od blachy - górna krawędź po całej lini mocowana jest na piankowej dwustronnej taśmie.

a tak od siebie - to uważam, że szukasz dziury w całym - rudej nie znajdziesz -a próg idealnie przykleić by nie odstawał z przodu to już jazda figurowa.

Przy odrywaniu i tak zawsze masz duże szanse, że coś "puści nie tak" jak powinno smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> możesz poratować jakimś foto bo nie bardzo wiem o co pytasz?

w moim profilu masz przykład takiego progu (plastik poszerzający próg) były jeszcze wersje do schumiego - wg mnie lepsze bo nachodziły na ranty tylnego i przedniego błotnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lepszym sposobem jest pchnięcie do przodu - próg wypadnie z zatrzasków - zatrzaski ściągniesz już

> tylko z samochodu (pierwszy chyba i tak musisz oderwać) - poszukaj fotek odwróconego progu ALE

> przed operacją wyrywania, pchania itp. musisz poodrywać próg od blachy - górna krawędź po całej

> lini mocowana jest na piankowej dwustronnej taśmie.

> a tak od siebie - to uważam, że szukasz dziury w całym - rudej nie znajdziesz -a próg idealnie

> przykleić by nie odstawał z przodu to już jazda figurowa.

> Przy odrywaniu i tak zawsze masz duże szanse, że coś "puści nie tak" jak powinno

dzięki dark oo jednak chyba sobie tą operacje daruje grinser006.gif

mówią że świat należy do odważnych hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w moim profilu masz przykład takiego progu (plastik poszerzający próg) były jeszcze wersje do

> schumiego - wg mnie lepsze bo nachodziły na ranty tylnego i przedniego błotnika.

te w Schumacherach są klejone i nie mają spinek ani dziurek w błotnikach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.