lepo78 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 1. Na nagrzanym motorze - temp. wody 90, oleju koło 100 wolne obroty trzymają się na poziomie 1.6, 1.5, 1.3 krpm, na zimnym jest ok. 2. Piszczący pasek altka (chyba to to) - stary pasek piszczał, naciągnąć się nie dało, założyłem nowy i na zimnym silniku przy odpalaniu piszczy na początku, gdy go przegazuje na luzie nie piszczy, gdy ruszam na jedynce zaczyna znowu wyc, po kilkuset metrach temat znika. Doradzą coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > 1. Na nagrzanym motorze - temp. wody 90, oleju koło 100 wolne obroty trzymają się na poziomie 1.6, > 1.5, 1.3 krpm, na zimnym jest ok. > 2. Piszczący pasek altka (chyba to to) - stary pasek piszczał, naciągnąć się nie dało, założyłem > nowy i na zimnym silniku przy odpalaniu piszczy na początku, gdy go przegazuje na luzie nie > piszczy, gdy ruszam na jedynce zaczyna znowu wyc, po kilkuset metrach temat znika. > Doradzą coś Specem od UT1,3 nie jestem, ale u mnie piszczący pasek i jego wymiany w efekcie skończyły się wymianą altka na nowy, bo umarł ze starości, nie był już w osi i łożyska się wysypały (blokował pasek i zrywał w efekcie). Koniec końców wymieniłem altek i wcześniejsze problemy zakończyły się uszkodzeniem aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > 1. Na nagrzanym motorze - temp. wody 90, oleju koło 100 wolne obroty trzymają się na poziomie 1.6, > 1.5, 1.3 krpm, na zimnym jest ok. > 2. Piszczący pasek altka (chyba to to) - stary pasek piszczał, naciągnąć się nie dało, założyłem > nowy i na zimnym silniku przy odpalaniu piszczy na początku, gdy go przegazuje na luzie nie > piszczy, gdy ruszam na jedynce zaczyna znowu wyc, po kilkuset metrach temat znika. > Doradzą coś Tak jak Ortes pisze - altek Ci się chyba zaciera. Może to być też przyczyną wariacji z obrotami bo silnik pracuje pod obciążeniem, ale to już mniej pewna teoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Tak jak Ortes pisze - altek Ci się chyba zaciera. Może to być też przyczyną wariacji z obrotami bo > silnik pracuje pod obciążeniem, ale to już mniej pewna teoria Wiedzą czy taki altek do 1.3 UT 89' to drogi gips? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Wiedzą czy taki altek do 1.3 UT 89' to drogi gips? A nie możesz samych łożysk zmienić? Edyta: altki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > A nie możesz samych łożysk zmienić? W sumie pewnie mogę, nawet ku takiemu rozwiązaniu bym się skłaniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > W sumie pewnie mogę, nawet ku takiemu rozwiązaniu bym się skłaniał Edytowałem poprzedniego posta - masz linka z altkami na alledrogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Edytowałem poprzedniego posta - masz linka z altkami na alledrogo Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 ja zapłaciłem 300. Ziuzio z UT mi to ogarniał w Kraku. Altek daje radę u mnie tylko aku już umarł Sprawdź jeszcze swój aku, czy jest sprawny, bo u mnie się dławił, obroty skakały, gasł i już nie odpalał jak się aku uszkodzony rozładowywał. To tylko moje obserwacje. Po wsadzeniu naładowane aku pod prostownikiem działał normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > 1. Na nagrzanym motorze - temp. wody 90, oleju koło 100 wolne obroty trzymają się na poziomie 1.6, > 1.5, 1.3 krpm, na zimnym jest ok. Na przepustnicy masz regulacje wolnych obrotów - taka śruba z kontrą. Ale jak znam życie to jak na gorącym będą ok to na zimnym będzie gasł. A wtedy masz 2 możliwości - trzepnięty zawór powietrza zimnego silnika lub za ciasne luzy zaworowe. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 zawsze możesz kupić altek z 1.4 n/a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > zawsze możesz kupić altek z 1.4 n/a Podejdzie? Wydoli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > A wtedy masz 2 możliwości - trzepnięty zawór powietrza zimnego silnika lub za ciasne luzy zaworowe. > pozdr Zakładając te dwie opcje - dużo czasu i worków złota kosztuje usunięcię tych problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Zakładając te dwie opcje - dużo czasu i worków złota kosztuje usunięcię tych problemów? regulacja zaworów - na płytkach - pamiętaj tylko że jeśli już trzeba płytkę zmienić to tylko na nową. zawór zimnego powietrza - obecnie element nie do zdobycia ale często da się z nim cosik zrobić. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > Podejdzie? > Wydoli? nie tylko podejdzie ale i taki masz założony, nowy do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 > nie tylko podejdzie ale i taki masz założony, nowy do tego To może ten pasek źle naciągnęli czy coś? Sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.