lisik Napisano 12 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 Czesc, Chcialbym Was spytac o silnik 1.6, konkretnie o kolektor ssacy... Rozgladam sie za jakims golfem IV lub audi A3 - mniej wiecej lata 98-99 silnik 1.4 odpada ze wzgledu na osiagi, 1.8 ze wzgledu na spalanie- katalogowo wiecej niz 1.8T... na placu boju zostaje 1.6, tym bardziej ze wystepuje z metalowym kolektorem ssacym co ulatwia gazowanie. Czy silnik 1.6 SR to 8 zaworowy? Czy kazdy 8 zaworowy to SR? Czy te silniki maja metalowy kolektor- ewentualnie kiedy zaczeli montowac plastikowe? Czy 16V tez maja metalowy i czy 16V duzo wiecej pali od 8V- bo osiagi chyba ma slabsze od 8 zaworowego. Dzieki! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 12 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 > Czesc, > Chcialbym Was spytac o silnik 1.6, konkretnie o kolektor ssacy... > Rozgladam sie za jakims golfem IV lub audi A3 - mniej wiecej lata > 98-99 > silnik 1.4 odpada ze wzgledu na osiagi, 1.8 ze wzgledu na spalanie- > katalogowo wiecej niz 1.8T... racja > na placu boju zostaje 1.6, tym > bardziej ze wystepuje z metalowym kolektorem ssacym co ulatwia > gazowanie. Czy silnik 1.6 SR to 8 zaworowy? tak > Czy kazdy 8 zaworowy > to SR? 1.6 8V SR 100KM > Czy te silniki maja metalowy kolektor- ewentualnie kiedy > zaczeli montowac plastikowe? w golfie III i audi A3, A4 byly metalowe reszta z tego co wiem plastik > Czy 16V tez maja metalowy palstik > i czy 16V > duzo wiecej pali od 8V przy jedzie kapelusznikowej 16V pala mniej > - bo osiagi chyba ma slabsze od 8 > zaworowego. 16V krecone na max jesz szybsze od 8V ale w codziennym normlnej jedzie odczuwalnie 16V jest wolniejsze (max Nm polozone przy wyzszych obr) > Dzieki! Pozdrawiam! pozd! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 12 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 Dzieki !!! Powiedz jeszcze, czy wszystkie 8 zaworowki maja oznaczenie SR? Czy byly tez rozne wersje 8v? Widzialem w passatach B5 1,6 z metalowymi kolektorami, dlatego pomyslalem ze golfy IV z pierwszych lat produkcji mogly miec metalowy kolektor.. Ale jesli nie, skupie sie na szukaniu A3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 12 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 > Dzieki !!! > Powiedz jeszcze, czy wszystkie 8 zaworowki maja oznaczenie SR? Czy > byly tez rozne wersje 8v? nie wszystkie. ale na 100% wszystkie poprzeczne 1.6 8V mialy oznaczenie na obudowie SR > Widzialem w passatach B5 1,6 z metalowymi kolektorami, dlatego > pomyslalem ze golfy IV z pierwszych lat produkcji mogly miec > metalowy kolektor.. Ale jesli nie, skupie sie na szukaniu A3. w A3 nie bylo innego motoru 1.6 jak tylko 8V 100KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantomasz Napisano 12 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 kup 2.0 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 12 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 > kup 2.0 8v Eee. Znajomy miał MKIV Variant z 2.0 115KM, któy po zagazowaniu nie jeździłza dobrze. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturaudi Napisano 13 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 > Czesc, > Chcialbym Was spytac o silnik 1.6, konkretnie o kolektor ssacy... > Rozgladam sie za jakims golfem IV lub audi A3 - mniej wiecej lata > 98-99 > silnik 1.4 odpada ze wzgledu na osiagi, 1.8 ze wzgledu na spalanie- > katalogowo wiecej niz 1.8T... na placu boju zostaje 1.6, tym > bardziej ze wystepuje z metalowym kolektorem ssacym co ulatwia > gazowanie. Czy silnik 1.6 SR to 8 zaworowy? Czy kazdy 8 zaworowy > to SR? Czy te silniki maja metalowy kolektor- ewentualnie kiedy > zaczeli montowac plastikowe? Czy 16V tez maja metalowy i czy 16V > duzo wiecej pali od 8V- bo osiagi chyba ma slabsze od 8 > zaworowego. > Dzieki! Pozdrawiam! Ja mam 1.8T i sekwencje i pali mi ~13 w miescie Znajomy ma 1.6 i sekwencje i lyka mu 11 on ma 100km a ja narazie 150km widzisz roznice? Bo ja nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 > Eee. Znajomy miał MKIV Variant z 2.0 115KM, któy po zagazowaniu nie > jeździłza dobrze. > PZDR racja 2.0 115KM z racji 2x sonda L wymaga min IVgr gazu a i tak nie chodzi na niej "najlepiej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.