zet Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 Maszynka z gąbkami zakupiona, pasta 3m fastcut zakupiona. Mojemu lakierowi juz nic nie zaszkodzi, wiec warto poprobować sił. Co jeszcze mi potrzeba ? Mysle o jakims twardym wosku, albo paście wykanczajacej. Poczytalem troche autokosmetyke, ale duzo za duzo czytania. Ktos ma kilka trafnych uwag, poza taką ze jak nie robiles sie nie bierz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > Maszynka z gąbkami zakupiona, pasta 3m fastcut zakupiona. Mojemu lakierowi juz nic nie zaszkodzi, > wiec warto poprobować sił. Co jeszcze mi potrzeba ? Mysle o jakims twardym wosku, albo paście > wykanczajacej. Poczytalem troche autokosmetyke, ale duzo za duzo czytania. Ktos ma kilka > trafnych uwag, poza taką ze jak nie robiles sie nie bierz ? Spróbuj najpierw UC od Meguiars'a z twardym padem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > Maszynka z gąbkami zakupiona, pasta 3m fastcut zakupiona. Mojemu lakierowi juz nic nie zaszkodzi, > wiec warto poprobować sił. Co jeszcze mi potrzeba ? Mysle o jakims twardym wosku, albo paście > wykanczajacej. Poczytalem troche autokosmetyke, ale duzo za duzo czytania. Ktos ma kilka > trafnych uwag, poza taką ze jak nie robiles sie nie bierz ? Super temat Wlasnie czy sa jakies okreslone predkosci polerowania z jakimi nalezy pracowac? Predkosc zalezy od rodzaju pasty/pada? Moze ktos uzywal do polerowania past menzerna i chcialby napisac jakich padow uzywal (producent,badz trwadosc?).Bo mysle,sam na flexipads-em.Ale nie wiem jaka ,,twardosc" zastosowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > Maszynka z gąbkami zakupiona, pasta 3m fastcut zakupiona. Mojemu lakierowi juz nic nie zaszkodzi, > wiec warto poprobować sił. Co jeszcze mi potrzeba ? Mysle o jakims twardym wosku, albo paście > wykanczajacej. Poczytalem troche autokosmetyke, ale duzo za duzo czytania. Ktos ma kilka > trafnych uwag, poza taką ze jak nie robiles sie nie bierz ? www.kosmetykaaut.pl tam jest skarbnica wiedzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > www.kosmetykaaut.pl tam jest skarbnica wiedzy Z czytania w szkole co się miało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > Super temat > Wlasnie czy sa jakies okreslone predkosci polerowania z jakimi nalezy pracowac? > Predkosc zalezy od rodzaju pasty/pada? > Moze ktos uzywal do polerowania past menzerna i chcialby napisac jakich padow uzywal > (producent,badz trwadosc?).Bo mysle,sam na flexipads-em.Ale nie wiem jaka ,,twardosc" > zastosowac ja robiłem Menzerną 500, 2500, 4000, do tego używałem gąbeki: średnia, miękka i super miękka(wszystkie no name dodane do maszyny silverlinea). Ogólna zasada jest taka że zaczynasz od łagodnej pasty i łagodnego pada i obserwujesz co się dzieje Czyli najlepiej miękka gąbka pasta 2500, jeśli nic nie daje to zwiększasz twardość pada, jak to nic nie daje to bierzesz ostrzejsza pastę. Taki tok postępowania zabezpieczy cię przed zbyt agresywnym atakiem na lakier. Co do prędkości obrotowej to zaczynasz od najniższych i obserwujesz co się dzieje, z naciskiem tez nie ma co przesadzać. Im większy nacisk tym szybsze nagrzewanie lakieru, nagrzany lakier->podatny na uszkodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > ja robiłem Menzerną 500, 2500, 4000, do tego używałem gąbeki: średnia, miękka i super > miękka(wszystkie no name dodane do maszyny silverlinea). Ogólna zasada jest taka że zaczynasz > od łagodnej pasty i łagodnego pada i obserwujesz co się dzieje Czyli najlepiej miękka gąbka > pasta 2500, jeśli nic nie daje to zwiększasz twardość pada, jak to nic nie daje to bierzesz > ostrzejsza pastę. Taki tok postępowania zabezpieczy cię przed zbyt agresywnym atakiem na > lakier. Co do prędkości obrotowej to zaczynasz od najniższych i obserwujesz co się dzieje, z > naciskiem tez nie ma co przesadzać. Im większy nacisk tym szybsze nagrzewanie lakieru, > nagrzany lakier->podatny na uszkodzenia. Bo patrzylem i sa do wyboru : ultramiękkie - polerowanie (13) miękkie - polerowanie (6) ultramiękkie - polerowanie (13) miękkie - polerowanie (6) średnie - polerowanie, ścieranie (6) twarde - ścieranie, polerowanie dodatkowo sa jeszcze oprocz klasycznych gabek-,,wafle" i inne. W sumie sam nie wiem co wziasc,planuje wziasc 3sztuki (do kazdej gradacji pasty inny),czyli: średnie - polerowanie, ścieranie (6) twarde - ścieranie, polerowanie Tylko nie wiem czym sie roznia : ultramiękkie - polerowanie (13) miękkie - polerowanie (6) Bo ktoras z nich mysle wlasnie pracowac z menzerna 4000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 Dobor gąbki niema az takiego wplywu jak pasta. Wieksza roznica jest w stosunku do wełny, bo mocniej grzeje i wymga podobno wiecej wprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Super temat > Wlasnie czy sa jakies okreslone predkosci polerowania z jakimi nalezy pracowac? > Predkosc zalezy od rodzaju pasty/pada? > Moze ktos uzywal do polerowania past menzerna i chcialby napisac jakich padow uzywal > (producent,badz trwadosc?).Bo mysle,sam na flexipads-em.Ale nie wiem jaka ,,twardosc" > zastosowac Mam z flexipads i mam Menzernę, bardzo wygodny dl mnie zestaw pad twardy/średni/miękki i ultra miękki - czarny waflowy Kombinacja pasta/pad w zależności od twardości lakieru i zarysowań na powierzchni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Kombinacja pasta/pad w zależności od twardości lakieru i zarysowań na powierzchni przychylam się do tego. Kolego OlekBartek musisz kupić 4 pady, niestety zaocznie nie damy rady ocenić który najlepiej się będzie sprawdzał na twoim lakierze. Do OlekBartek: Temat co przed i po korekcie lakieru masz obcykany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > przychylam się do tego. Kolego OlekBartek musisz kupić 4 pady, niestety zaocznie nie damy rady > ocenić który najlepiej się będzie sprawdzał na twoim lakierze. > Do OlekBartek: > Temat co przed i po korekcie lakieru masz obcykany? Myślisz że gdy lakierowałem zawodowo bawiłem się czterema padami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Do OlekBartek: > Temat co przed i po korekcie lakieru masz obcykany? A podobno trzeba najpierw umyc a powaznie to ludzie maja podzielone zdania co do glinkowania, ja bede probowal bez zbednych ceregieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Myślisz że gdy lakierowałem zawodowo bawiłem się czterema padami? myślę że nie, ale to też pokazuje że istnieje różnica pomiędzy polerką lakieru a korekta lakieru. Ja mam czas to mogę się bawić wielokrotne przejście polerką połączone z zabawą padami i doborem odpowiedniej pasty nie jest to moja praca zarobkowa więc mogę sobie pozwolić na marnotrawienie czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > myślę że nie, ale to też pokazuje że istnieje różnica pomiędzy polerką lakieru a korekta lakieru. > Ja mam czas to mogę się bawić wielokrotne przejście polerką połączone z zabawą padami i > doborem odpowiedniej pasty nie jest to moja praca zarobkowa więc mogę sobie pozwolić na > marnotrawienie czasu. Spoko. Opisz tu całą robotę i jak oceniasz efekt, sam jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > A podobno trzeba najpierw umyc a powaznie to ludzie maja podzielone zdania co do glinkowania, ja > bede probowal bez zbednych ceregieli. umyć konieczne żeby żadnych twardych zanieczyszczeń nie zebrać na pada. Dlatego tez jestem wśród tych którzy są za glinkowaniem przed korekta lakieru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Spoko. Opisz tu całą robotę i jak oceniasz efekt, sam jestem ciekaw. ze względu na brak pogody w dniach kiedy mam czas na razie przeprowadziłem tylko próby na pojedynczych elementach. Tu klapa, tu błotnik, tu maska. Na początku roku skompletowałem graty do zabawy w detailing i te pojedyncze elementy to w ramach nauki. Jak zdarzy się weekend pogody to biorę się za kompleksowe działanie na całym samochodzie. żeby nie być gołosłownym: [/img] 14 letni lakier fiat seicento, udało się usunąć wszystkie drobne zarysowania, swirle i hologramy. Pozostały tylko głębokie rysy wyczuwalne pod paznokciem. Zrobiona tylko tylna klapa i zajęło to blisko 5 godzin. Zdecydowanie brakowało mi twardej gąbki do mocnego zdzierania. Lakier idealnie gładki, wygląda jak nowy, po zabezpieczeniu woskiem zabrudzenia usuwają się idealnie samą myjka bez użycia gąbki. Lepszych zdjęć brak kalkulator nie dawał rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > A podobno trzeba najpierw umyc a powaznie to ludzie maja podzielone zdania co do glinkowania, ja > bede probowal bez zbednych ceregieli. oczyść ze smoły i żywic wszelkich, im mniej syfu, tym przyjemniej polerowanie idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > przychylam się do tego. Kolego OlekBartek musisz kupić 4 pady, niestety zaocznie nie damy rady > ocenić który najlepiej się będzie sprawdzał na twoim lakierze. > Do OlekBartek: > Temat co przed i po korekcie lakieru masz obcykany? Dzieki koledzy No przed to gruntowne mycie-glinka-mycie i polerka. Po polerce mycie i jakis twardszy wosk. Chyba powinno byc ok? Bo sprawa ma sie nastepujaco,mam do zrobienia 3 samochody. Honde (5letni lakier) dosc miekki,bez wiekszych rys wezme recznie AIO i wosk (daje rade bo spr na kawalku) Seat (13 lat lakier),kolor czarny.Przetyrany konkretnie,ale samochod jest typowo uzytkowy bez zbednych ceregieli.Recznie probowalem i nie da rady (znaczy moze jakbym z tydzien na to poswiecil). Lanos (13lat lakier),srebrny-ogolnie w duzo lepszym stanie niz seat,ale gorrzej niz honda. Polerka juz powinna byc w drodze. Ps. czy pad waflowy czyms sie rozni od tradycyjnej gabki?Tzn pewnie sie rozni,ale moglby mi ktos wytlumaczyc wlasnie czym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Po polerce mycie i jakis twardszy wosk. mycie zbędne, przelecieć całość IPĄ aby usunąć resztki past polerskich, potem cleaner a na to wosk. Cleanera chyba można pominąć, lub ewentualnie zastąpić AIO. Ale to niech się mądrzejsze głowy wypowiedzą. Ja akurat cleaner kupiłem więc będę używał. > Ps. czy pad waflowy czyms sie rozni od tradycyjnej gabki?Tzn pewnie sie rozni,ale moglby mi ktos > wytlumaczyc wlasnie czym ja nie wiem, mi gość w sklepie powiedział ze jako amator nie dostrzegę różnicy wiec po co przepłacać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > mycie zbędne, przelecieć całość IPĄ aby usunąć resztki past polerskich, potem cleaner a na to wosk. O wlasnie dobrze,ze mi przypomniales,musze podzwonic i poszukac IPA. Moze w sklepie z odczynnikami chemicznymi beda mieli > Cleanera chyba można pominąć, lub ewentualnie zastąpić AIO. Ale to niech się mądrzejsze głowy > wypowiedzą. Ja akurat cleaner kupiłem więc będę używał. > ja nie wiem, mi gość w sklepie powiedział ze jako amator nie dostrzegę różnicy wiec po co > przepłacać. A jaka srednica padow jest najbardziej uniwersalna? Bo kupie chyba ta przystawke z rzepem i pady na rzep?Chyba sie sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milczar Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Seat (13 lat lakier),kolor czarny.Przetyrany konkretnie,ale samochod jest typowo uzytkowy bez > zbednych ceregieli.Recznie probowalem i nie da rady (znaczy moze jakbym z tydzien na to > poswiecil). Jeśli lakier jest tak samo twardy i zmasakrowany jak na moim a4 to nawet maszyną nie będzie łatwo. Szykuj się na kilkanaście godzin walki żeby doprowadzić lakier do stanu dobrego bo o idealnym nie mówimy Ja ze swoim walczyłem przez 4 dni a jeszcze mi zostały zderzaki i dach i dopiero przeleciałem 1 kombinacją biały flexi + menzerna 400 jedynie klapę zrobiłem całą 3 padami flexi biały, pomarańczowy, żółty i pastami 400, 2500, 4000 i na koniec cleaner i wosk. Czekam na słońce i działam maszyną dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Czekam na słońce i > działam maszyną dalej. Chyba na cień Mam glupie pytanie, co to jest ten zmywacz IPA ? wiem ze izopropylowy alk, ale gdzie tego szukac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Chyba na cień > Mam glupie pytanie, co to jest ten zmywacz IPA ? wiem ze izopropylowy alk, ale gdzie tego szukac ? najtaniej wychodzi w sklepach z art. do detailingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milczar Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Chyba na cień Źle się wyraziłem :-P Chodziło mi o to, że czekam aż ten na górze przestanie lać na nas wszystkich i wyjdzie trochę słońca, wtedy będzie można faktycznie zadbać o cień :-) > Mam glupie pytanie, co to jest ten zmywacz IPA ? wiem ze izopropylowy alk, ale gdzie tego szukac ? Popytaj w sklepach z elektroniką lub częściami komputerowymi bo tam też powinni mieć. Można jeszcze w jakiś chemicznych lub z farbami, lakierami spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Maszynka z gąbkami zakupiona, pasta 3m fastcut zakupiona. Mojemu lakierowi juz nic nie zaszkodzi, > wiec warto poprobować sił. Co jeszcze mi potrzeba ? Mysle o jakims twardym wosku, albo paście > wykanczajacej. Poczytalem troche autokosmetyke, ale duzo za duzo czytania. Ktos ma kilka > trafnych uwag, poza taką ze jak nie robiles sie nie bierz ? moze mnie nikt nie rozstrzela ja wzialem paste tempo (czy tez inna jej podobna o minimalnej scieralnosci) do tego gabka oczywiscie i misiek gobke zamontowalem w.... szlifierke kątową i na wilgotno z pasta polecialem - potem tylko miskiem ktory tez krecil sie w kątówce i.... na koniec po umyciu samochodu plastmal szok efekt byl rewelacja!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > moze mnie nikt nie rozstrzela > ja wzialem paste tempo (czy tez inna jej podobna o minimalnej scieralnosci) > do tego gabka oczywiscie i misiek > gobke zamontowalem w.... szlifierke kątową i na wilgotno z pasta polecialem - potem tylko miskiem > ktory tez krecil sie w kątówce i.... > na koniec po umyciu samochodu plastmal > szok efekt byl rewelacja!!! to poświeć na to mocnym światłem i zrób zdjęcie. Pokaż nam co wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > to poświeć na to mocnym światłem i zrób zdjęcie. Pokaż nam co wyszło. Jeżeli przy świetle słonecznym jest ok to po co sztucznie doświetlać? To jest szukanie dziury w całym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Jeżeli przy świetle słonecznym jest ok to po co sztucznie doświetlać? > To jest szukanie dziury w całym. przy normalnym świetle słonecznym nie koniecznie widać co na lakierze jest. Najfajniej wszystko wychodzi wieczorem przy oświetleniu z latarni, lub przy oświetlaniu skupionym światłem (tu mi się podoba określenie inspekcja lakieru). Ja nie szukam dziury w całym, nikomu nic nie chce udowadniać. W teorii tempo nie jest najlepszym środkiem do polerowania lakieru a sam misiek jest uważany za mocno ścierny. Chce potwierdzić lub obalić te obiegowe teorie. Ani na polerowaniu samochodów ani na sprzedaży kosmetyków nie zarabiam, więc nie mam tu żadnego interesu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > ja wzialem paste tempo (czy tez inna jej podobna o minimalnej scieralnosci) Daje to krótkotrwały efekt, bo tempo ma duzo wosku i wypelniaczy, po dwoch myciach bedzie trzeba znow leciec tempo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Daje to krótkotrwały efekt, bo tempo ma duzo wosku i wypelniaczy, po dwoch myciach bedzie trzeba > znow leciec tempo polemizowalbym po tym zabiegu mialem samochod jeszcze przez 2 lata i efekt sie utrzymywal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > to poświeć na to mocnym światłem i zrób zdjęcie. Pokaż nam co wyszło. wyszlo gladziutko - samochd poszedl do ludzi wiec nie mam mozliwosci zaprezentowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > polemizowalbym > po tym zabiegu mialem samochod jeszcze przez 2 lata i efekt sie utrzymywal Dużo zależy od samego lakieru, tzn od jego twardości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 I jestem po pierwszych probach polerowania. Faktycznie trzeba z poczatku opanowac władanie szlifierką, ale po chwili daje sie juz normalnie pracowac. Efektów spodziewalem sie bardziej spektakularnych, a ta moja pasta i te moje pady mam wrazenie, ze prawie nie zbierają, w dodatku pady rozpadają sie szybko i sypią (albo sa do kitu albo cos zle robie) Ktos zna mocniejsze pasty od 3m fastcut i mocniejsze gąbki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 > I jestem po pierwszych probach polerowania. Faktycznie trzeba z poczatku opanowac władanie > szlifierką, ale po chwili daje sie juz normalnie pracowac. > Efektów spodziewalem sie bardziej spektakularnych, a ta moja pasta i te moje pady mam wrazenie, ze > prawie nie zbierają, w dodatku pady rozpadają sie szybko i sypią (albo sa do kitu albo cos zle > robie) > Ktos zna mocniejsze pasty od 3m fastcut i mocniejsze gąbki ? Pytanie czy jedziesz jak piszesz szlifierką czy polerką. Bo jeśli faktycznie próbujesz polerować szlifierką to się nie dziw że pady się sypią. Są szlifierko-polerki, przy najmniejszych obrotach daje się polerować i wtedy jest OK. Co do sypania się padów o ile nie kupiłeś jakiś wyjątkowo kiepskich to sypią się na krawędziach, wystających elementach, listwach na dachu jeśli mają ostre krawędzie itp, i tam trzeba uważać bo można załatwić każdy pad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 > Pytanie czy jedziesz jak piszesz szlifierką czy polerką. Polerką BASS polska. Nic szałowego, do tego w zestawie kupilem pady - moim zdaniem tandetne... > wystających elementach, listwach na dachu jeśli mają ostre krawędzie itp, i tam trzeba uważać > bo można załatwić każdy pad. Dokladnie zadzieraja sie przy podjezdzie do obojetnie jakiej krwedzi - nawet dosc lagodnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.