wujek Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 Szukam do kily nowych tarcz i klockow. Seryjne wytrzymaly 70kkm i nie byly zwichrowane. ASO wsadzilo jakies zamienniki i po 30kkm juz bija. Cala kierownica chodzi Chcialbym cos co wytrzyma znow 70kkm i pojdzie do zyda. Wiekszosc jazdy w trasie i hamowanie z duzych predkosci. Dobrze by bylo jakby klocki mocno nie pylily. Sporadycznie na tor choc teraz juz bardzo rzadko. Co polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 Do 125p szukasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > Szukam do kily nowych tarcz i klockow. Seryjne wytrzymaly 70kkm i nie byly zwichrowane. ASO > wsadzilo jakies zamienniki i po 30kkm juz bija. Cala kierownica chodzi Chcialbym cos co > wytrzyma znow 70kkm i pojdzie do zyda. > Wiekszosc jazdy w trasie i hamowanie z duzych predkosci. Dobrze by bylo jakby klocki mocno nie > pylily. Sporadycznie na tor choc teraz juz bardzo rzadko. > Co polecacie? Seryjne gładkie tarcze i seryjne klocki. A jak chcesz aby dobrze hamowało to DS2500. Niestety klocek się szybko kończy... tak nawet po 150km czyli raz na tor Seryjny też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > Do 125p szukasz? Nie do kily. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > Seryjne gładkie tarcze i seryjne klocki. > A jak chcesz aby dobrze hamowało to DS2500. > Niestety klocek się szybko kończy... tak nawet po 150km czyli raz na tor Seryjny też W mazdzie mam seryjne i po torze jezdza ladnie. Czyli tutaj tez nie kombinowac i brac seryjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > W mazdzie mam seryjne i po torze jezdza ladnie. Czyli tutaj tez nie kombinowac i brac seryjne? No raczej. Sportowy klocek niszczy bardziej tarcze, potrzebuje rozgrzania aby dobrze hamował, pyli, piszczy.... jest oczywiście lepszy ale w określonych warunkach. Do normalnej jazdy i czasem lightowego polatania starczy seria. Lepiej wymień płyn hamulcowy aby na torze się nie zagotował bo to najczęstszy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > A jak chcesz aby dobrze hamowało to DS2500. > Niestety klocek się szybko kończy... tak nawet po 150km czyli raz na tor Seryjny też Zalezy w jakim aucie. W Evo faktycznie, moga sie skonczyc po jednym razie, w S2000 wytrzymaly mi caly sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > Szukam do kily nowych tarcz i klockow. Seryjne wytrzymaly 70kkm i nie byly zwichrowane. ASO > wsadzilo jakies zamienniki i po 30kkm juz bija. Cala kierownica chodzi Chcialbym cos co > wytrzyma znow 70kkm i pojdzie do zyda. > Wiekszosc jazdy w trasie i hamowanie z duzych predkosci. Dobrze by bylo jakby klocki mocno nie > pylily. Sporadycznie na tor choc teraz juz bardzo rzadko. > Co polecacie? Jak jest budzet to DS2500, Tarox Corsa lub CL RC5+. Jesli jest troche mniejszy to EBC Yellow. A tarcze bym wzial normalne, gladkie, nie ma co przeplacac bo nawet takie lepsze moga nie wytrzymac ostrzejszych klockow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekklimek Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 tarcze Brembo gładkie + klocek Ferodo DS Perfomance + płyn hamulcowy Motul RBF660, daje radę i przy cywilnej jeździe i przy upalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > Seryjne gładkie tarcze i seryjne klocki. > A jak chcesz aby dobrze hamowało to DS2500. > Niestety klocek się szybko kończy... tak nawet po 150km czyli raz na tor Seryjny też DS2500 na gładkiej tarczy skończy się po 150km? W jakim to samochodzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > tarcze Brembo gładkie + klocek Ferodo DS Perfomance + płyn hamulcowy Motul RBF660, daje radę i przy > cywilnej jeździe i przy upalaniu Czyli co brac takie ic? jakiś tekst Zwykla gladka brembo. Z tylem moga byc jaja, bo ciezko dostepne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > Czyli co brac takie ic? > jakiś tekst > Zwykla gladka brembo. > Z tylem moga byc jaja, bo ciezko dostepne. Pisz do Muzyka. Znajdzie wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 dawaj numery a nie gadaj ze ciezko katalog carsu jest tak zrobiony ze nie zalinkujesz do niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 nie przesadzaj, poleglem na oringu pod kopulke do mojej ulubionej Alpiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > dawaj numery a nie gadaj ze ciezko katalog carsu jest tak zrobiony ze nie zalinkujesz do niego Tylne Nr kat. 584111H300 Przednie 51712-1D100 lub 1712-1H000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 nie pomyliles sie z numerem przodow ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > nie pomyliles sie z numerem przodow ?? Mam jeszcze taki 517121H000. Powinny byc orgibaly Mobis. Ale znow w ic 3 rodzaje podaja 517121H000 KIA 517121H100 KIA 517122K100 KIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 brembo podaje w katalogu jeden numer przodow poza tym wszystkie te numery to jedne tarcze, wiec tak: Przody brembo dostepne 362zl brutto para tyly to co moge z domu spojrzec niedostepne, znalazlem na szybko ATE za 316zl pare. jutro moge spojrzec konkretnie na brembo u reszty dostawcow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > brembo podaje w katalogu jeden numer przodow poza tym wszystkie te numery to jedne tarcze, wiec > tak: > Przody brembo dostepne 362zl brutto para > tyly to co moge z domu spojrzec niedostepne, znalazlem na szybko ATE za 316zl pare. > jutro moge spojrzec konkretnie na brembo u reszty dostawcow... Bylbym wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 niestety, jest problem z dostepnoscia tylow z brembo. moge ew. jeszcze zaproponowac Blue Print Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 > niestety, jest problem z dostepnoscia tylow z brembo. moge ew. jeszcze zaproponowac Blue Print Nie Bo znow mi sie zwichruja jak inne wezme. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 mowimy caly czas o tylach, wez Ate i nie bedzie problemu w takim razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 > DS2500 na gładkiej tarczy skończy się po 150km? No skończy... > W jakim to samochodzie? Impreza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 > DS2500 na gładkiej tarczy skończy się po 150km? > W jakim to samochodzie? STI lub Evo. Ale to trzeba naprawde bardzo ostro chodzic na szybkiej pojezdzawce. I co najmniej na porzadnym semislicku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 > STI lub Evo. Ale to trzeba naprawde bardzo ostro chodzic na szybkiej pojezdzawce. I co najmniej na > porzadnym semislicku. No był slick Znalazłem zdjęcia Turbogroove EBC nacinanych nówki po 50km na torze w Poznaniu. I klocków Red Stuff ceramic.... tez po 50km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 > No był slick > Znalazłem zdjęcia EBC nacinanych po 50km na torze w Poznaniu. > I klocków.... tez po 50km Tak to wlasnie sie konczy jak jest szybko na przyczepnej oponie. Zwlaszcza, ze te auta swoje waza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 > No był slick > Znalazłem zdjęcia Turbogroove EBC nacinanych nówki po 50km na torze w Poznaniu. > I klocków Red Stuff ceramic.... tez po 50km Na tych zdjęciach widać bardzo dobrze zbyt słaby zestaw do tego auta/warunków lub nadużywanie hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 > Na tych zdjęciach widać bardzo dobrze zbyt słaby zestaw do tego auta/warunków lub nadużywanie > hamulca. Dlatego został zmieniony. Problemem była opona. Slick tak kleił, że mordował klocki i tarcze. Tarcze dostały mikropęknięć ale fakt, że świeciły się pięknie na czerwno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 Bo EBC to syf. Do upalania się nie nadają. Trochę się tego sprzedało i na prawdę nie ma zbyt wielu zadowolonych klientów. Tzn zadowoleni są ci co jeździli na codzień po ulicy. Choć i tak płaczą że piszczą itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Bo EBC to syf. Do upalania się nie nadają. Trochę się tego sprzedało i na prawdę nie ma zbyt wielu > zadowolonych klientów. Tzn zadowoleni są ci co jeździli na codzień po ulicy. Choć i tak płaczą > że piszczą itp. Dlatego po EBC wjechały na testy Zimmermanny a następnie seria. I seria "robi" najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.