WaWeR Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Jak wszyscy to wszyscy, a co. Wpadła mnie na powiekę taka oto Laguna kombi . Nie ukrywam, że szukając wozu chciał bym ze 3-4 lata pojeździć (czyli zrobię jakieś 80-100 tysięcy km). Wiem że to wróżenie z fusów, ale czy jest szansa oczekiwać tego ot takiego egzemplarza? Może jakieś zarzuty odnośnie tej sztuki? Że autohandel to wiem , ale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Jak wszyscy to wszyscy, a co. > Wpadła mnie na powiekę taka oto Laguna kombi . > Nie ukrywam, że szukając wozu chciał bym ze 3-4 lata pojeździć (czyli zrobię jakieś 80-100 tysięcy > km). Wiem że to wróżenie z fusów, ale czy jest szansa oczekiwać tego ot takiego egzemplarza? > Może jakieś zarzuty odnośnie tej sztuki? > Że autohandel to wiem , ale A diesel Cię interesuje bo będę miał na sprzedaż? Jak na ten rocznik to bardzo uboga wersja. To były ostatnie lata produkcji i wydawano wersje millenium z bogatym wyposażeniem. Ta na fotkach prezentuje się ładnie. Co do samej Laguny to mega przestronne i wygodne auto. Jeżeli coś trzeba naprawić to za grosze, np. wymieniałem sprężyny, koszt 70 zł sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > A diesel Cię interesuje bo będę miał na sprzedaż? Nie wiem czy mnie stać na serwis diesla > Jak na ten rocznik to bardzo uboga wersja. To > były ostatnie lata produkcji i wydawano wersje millenium z bogatym wyposażeniem. Byle klima, ABS, i przednie szyby "w prądzie". Więcej naprawdę nie potrzebuję > Ta na fotkach > prezentuje się ładnie. No właśnie, czy nie za ładnie jak na 200kkm i 13 lat > Co do samej Laguny to mega przestronne i wygodne auto. Jeżeli coś > trzeba naprawić to za grosze, np. wymieniałem sprężyny, koszt 70 zł sztuka. To też dobra wiadomość. Generalnie interesują mnie benzyniaki, z LPG., ta LPG nie ma ale za 2500 pewnie coś mądrego się założy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 A czy ma sens kupowanie auta za 5500 do opłat i dokładanie mu jeszcze instalacji LPG za 2500zl? Wyjdzie z wszystkimi opłatami i podstawowymi naprawami (olej rozrząd) pewnie koło 10. Nie lepiej kupić już coś z LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Nie wiem czy mnie stać na serwis diesla Ja tam jeżdżę Laguną od dwóch lat i jedyne co w niej robiłem z rzeczy nieeksploatacyjnych to te sprężyny. Z wymianą wydałem 250 zł. Reszta nie ruszana oprócz normalnego serwisu typu olej, filtr, klocki. > Byle klima, ABS, i przednie szyby "w prądzie". Więcej naprawdę nie potrzebuję Dla porównania wersja millenium miała tylne szyby otwierane elektrycznie, przednią ogrzewaną, automatyczną klimę, fotele w połowie obszyte skórami, podgrzewane fotela z przodu. No i fajną rzecz to otwieraną osobno tylną szybę w klapie (przydatne). > No właśnie, czy nie za ładnie jak na 200kkm i 13 lat Ja mam nakręcone 270 kkm. > Generalnie interesują mnie benzyniaki, z LPG., ta LPG nie ma ale za 2500 pewnie coś mądrego się > założy... Pytanie czy w tej cenie opłaca Ci się dokładać za 2,5 LPG bo zrobi się niezła suma. To już lepiej poszukaj od razu z LPG a cena będzie niewiele wyższa jak nie podobna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > A czy ma sens kupowanie auta za 5500 do opłat i dokładanie mu jeszcze instalacji LPG za 2500zl? > Wyjdzie z wszystkimi opłatami i podstawowymi naprawami (olej rozrząd) pewnie koło 10. Nie > lepiej kupić już coś z LPG? Auto jest już po opłatach Czy nie lepiej, pewnie że taniej. Tyle że ja mieszkam w takim regionie że auta kosztują średni po 2-3 koła więcej niż np. na południu. A i tak wybór jest żaden. Generalnie, rozglądam się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Ja tam jeżdżę Laguną od dwóch lat i jedyne co w niej robiłem z rzeczy nieeksploatacyjnych to te > sprężyny. Z wymianą wydałem 250 zł. Reszta nie ruszana oprócz normalnego serwisu typu olej, > filtr, klocki. Nie wątpię > Dla porównania wersja millenium miała tylne szyby otwierane elektrycznie, przednią ogrzewaną, > automatyczną klimę, fotele w połowie obszyte skórami, podgrzewane fotela z przodu. No i fajną > rzecz to otwieraną osobno tylną szybę w klapie (przydatne). Czyli nieźle > Ja mam nakręcone 270 kkm. Pytanie, przebieg czy stan licznika. dTI czy dCI , i ile jeszcze pojeździ > Pytanie czy w tej cenie opłaca Ci się dokładać za 2,5 LPG bo zrobi się niezła suma. To już lepiej > poszukaj od razu z LPG a cena będzie niewiele wyższa jak nie podobna. Cały czas szukam. Gdyby nie przydomek to wziął bym II, ale generalnie cały czas szukam Jak masz chęć to podeślij na PM coś więcej o tej Twojej lagunie ps. Jak się trzymają blachy w takiej renówce? Ewentualnie na co zwracać szczególną uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Pytanie, przebieg czy stan licznika. dTI czy dCI , i ile jeszcze pojeździ Przebieg i stan licznika. Przy zakupie historia w ASO Renault pokrywała się z czasem kiedy auto było poza krajem. W kraju już serwis poza ASO i cisza. Ale pasował przebieg do wskazania licznika. Silnik dCi i chyba mój nie ma koła dwumasowego czy jakoś tak. Przynajmniej część tych motorów w latach 2000 nie miało dwumasy (czytałem o tym) > Cały czas szukam. Gdyby nie przydomek to wziął bym II, ale generalnie cały czas szukam No przy 8kpln które chcesz wydać na to auto to lepiej już C5 poszukaj, ewentualnie LII. > ps. Jak się trzymają blachy w takiej renówce? Dobrze, w jednych drzwiach z tyłu od środka na samym dole zaczyna się pojawiać nalot rudej. W pozostałych miejscach zdrowo. > Ewentualnie na co zwracać szczególną uwagę? Na reflektory jeżeli były wymieniane. Powinny być Valeo i tylko te świecą. Ale nie przestrasz się zmatowiałymi szkłami, wiele lagun ma ten problem bo klosze są plastikowe i matowieją. Polerka załatwia sprawę jeżeli będzie trzeba. Jak zobaczysz lampy z Depo to kiepsko to świeci. To jest bardzo proste auto, nie ma jakiś tajemniczych rzeczy które mogą zaskoczyć. Tej elektroniki też nie jest za wiele żeby zaraz jej się bać. Jak trafisz na dobry egzemplarz to będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Przebieg i stan licznika. Przy zakupie historia w ASO Renault pokrywała się z czasem kiedy auto > było poza krajem. W kraju już serwis poza ASO i cisza. Ale pasował przebieg do wskazania > licznika. Silnik dCi i chyba mój nie ma koła dwumasowego czy jakoś tak. Przynajmniej część > tych motorów w latach 2000 nie miało dwumasy (czytałem o tym) > No przy 8kpln które chcesz wydać na to auto to lepiej już C5 poszukaj, ewentualnie LII. Mysle, ze kupno C5 za 8kPLN to nie jest najlepszy pomysl... Z reszta diesel za te pieniadze to spora loteria. Watpie, ze przejedzie bezawaryjnie kolejne 100kkm Mamy w domu 1.9dci z przebiegiem 270kkm i biezaca eksploatacja jednak troche kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Ładnie wygląda, kosztuje niedużo, gaz jak mówisz 2500 i jest. Jedź, mocno daleko nie masz, oglądaj, jak ma progi, podłogę i nadkola, a do tego odpala, skręca i trąbi to bierz i na pewno pojeździsz. Auto jak na obecne czasy proste, do tego mega wygodne - następnego też kupisz francuza. I nie napalaj się za te pieniądze na dwójkę albo diesla - jak to mój mechanik od renówek mawia: żeby każdy benzynę kupował to on by nie miał z czego żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Na pierwszy rzut oka wygląda ok. Jakbyś jednak rozważał dizla, to na giełdzie jest moje ogłoszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Na pierwszy rzut oka wygląda ok. Jakbyś jednak rozważał dizla, to na giełdzie jest moje ogłoszenie Wiem, widziałem. Ale ja za dużo robię kilometrów by ryzykować diesla. Benzyna z gazem zapewni mi większy spokój, tym bardziej że moje "trasy" to 30km i potem kawałek miasta/wsi Owszem, diesel OK, ale prosty bez sprężarki, bez elektroniki, ot zwyczajne toczydło ps. jest jakiś sposób na poznanie prawdziwego przebiegu?, jakiś komp, sczytywanie ze czujników?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Wiem, widziałem. Ale ja za dużo robię kilometrów by ryzykować diesla. Benzyna z gazem zapewni mi > większy spokój, tym bardziej że moje "trasy" to 30km i potem kawałek miasta/wsi > Owszem, diesel OK, ale prosty bez sprężarki, bez elektroniki, ot zwyczajne toczydło > ps. jest jakiś sposób na poznanie prawdziwego przebiegu?, jakiś komp, sczytywanie ze czujników?. Eeeee tam. Nowoczesne diesele zwłaszcza ze stajni PSA są niezawodne i ekonomiczne robię 30-40 kkm rocznie i tylko nowoczesny francuski diesel, byle nie reno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Eeeee tam. > Nowoczesne diesele zwłaszcza ze stajni PSA są niezawodne i ekonomiczne Ta, do pierwszej awarii > robię 30-40 kkm rocznie i tylko nowoczesny francuski diesel, byle nie reno Znaczy te wszystkie wtryski, dwumasy i co tylko są do PSA tanie? Bo jak auto ma ~200kkm+ to niestety trzeba się liczyć ze sporym prawdopodobieństwem że coś sie wydarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Ta, do pierwszej awarii > Znaczy te wszystkie wtryski, dwumasy i co tylko są do PSA tanie? > Bo jak auto ma ~200kkm+ to niestety trzeba się liczyć ze sporym prawdopodobieństwem że coś sie > wydarzy. Wiesz, nie kupuję NOWYCH aut z salonu, bo jest to dla mnie ekonomicznie nie uzasadnione. Poza tym w Polsce auta w dieselu zawsze mają ~150kkm na liczniku natomiast jak się zaczynają sypać to oznacza tylko jedno, że mają co najmniej 2x tyle Ostatnie auta (2-3) są autami z zachodu PO leasingowe z przebiegami ~150kkm. Poprzednim (kupiłem 4 letnie z przebiegiem 160kkm) w 2 lata zrobiłem 60kkm jak sprzedawałem miało ponad 220 kkm i nadal jeździło na oryginalnych elementach o których mówisz, ba poza eksploatacją (oleje filtry, coś w zawieszeniu, klocki, etc) NIE musiałem robić nic, bo nie było takiej potrzeby. Teraz kupiłem 3 letnie z przebiegiem 144000 km, dojeżdżę do 200kkm i kupię następne. Oba auta z tym samym silnikiem 2.0HDI-16v 138FAP Ja uważam tą jednostkę za bezawaryjną mam już 3 auto z tym silnikiem. Oczywiście kwestia jakiej "okazji cenowej" się szuka moje były z tej półki premium jak na rok i przebieg ale są tego efekty, przed sprzedażą z leasingu wszystkie miały kompleksowe przeglądy z wymianami eksploatacyjnymi. Doskonałe zastosowanie maja tu 2 polskie przysłowia 1. Chytry 2x traci - kupowanie taniego auta od razu generuje koszty. 2. Jak się dba tak się ma - jak się kupi drogo - dobre, to później trzeba ten stan utrzymywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 Pragnę zauważyć że piszemy o aucie za ~8-10 tysięcy, nie za 20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.