AxiT Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 Panowie jak w tym fordzie rozwiązany jest napęd przykład z otomoto Stare Terrano / Mavericku była tradycyjna wajcha w tu chyba juz elektronikę dali. BTW 2.0 nie za mały do tego gabarytu? W mojej CRV jest tyle samo i szału nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 służbowe terrano II z 2.7 dieselem miało wajchy do załączania przedniego mostu i reduktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JacWeg Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > służbowe terrano II z 2.7 dieselem miało wajchy do załączania przedniego mostu i reduktora Tyle tylko że nowszy maveric nie ma to już nie jest terrano II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Tyle tylko że nowszy maveric nie ma to już nie jest terrano II na zdjęciach widać jakiś elektroniczny załącznik napędów koło radia po stronie kierowcy, wersja po FL ma już napęd automatycznie załączany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Panowie jak w tym fordzie rozwiązany jest napęd przykład z otomoto > Stare Terrano / Mavericku była tradycyjna wajcha w tu chyba juz elektronikę dali. > BTW 2.0 nie za mały do tego gabarytu? W mojej CRV jest tyle samo i szału nie ma. to jakas mazda chyba terrano mialo 2 wajchy, ogolnie dobre auta... ale ni jak je porownac do CRV... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > to jakas mazda chyba > terrano mialo 2 wajchy, ogolnie dobre auta... ale ni jak je porownac do CRV... podłączę się do wątku.... które silniki w tych autach są najmniej awaryjne, najtańsze w utrzymaniu etc? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > podłączę się do wątku.... > które silniki w tych autach są najmniej awaryjne, najtańsze w utrzymaniu etc? > pozdr w terrano/maverick ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > w terrano/maverick ? No tak, bo jak nie jeep to co innego? No i żeby była jasność- raczej tylko po czarnym i czasem leśne dukty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > No tak, bo jak nie jeep to co innego? No i żeby była jasność- raczej tylko po czarnym i czasem > leśne dukty Opel Frontera Kupiłem sobie znów takie "dziadostwo", tym razem B 3.2 V6 Po trzech dniach eksploatacji polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Opel Frontera Kupiłem sobie znów takie "dziadostwo", tym razem B 3.2 V6 Po trzech dniach > eksploatacji polecam chciałem taką tylko 2.2 16V , ale ciężko to dziadostwo w dobrym sanie znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > chciałem taką tylko 2.2 16V , ale ciężko to dziadostwo w dobrym sanie znaleźć. Nie wyobrażam sobie jazdy longiem z silnikiem 2.2 A co do poszukiwań, widziałem 2 z ogłoszeń i kupiłem co było, bo szkoda mi życia na szukanie "igiełki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Nie wyobrażam sobie jazdy longiem z silnikiem 2.2 A co do poszukiwań, widziałem 2 z ogłoszeń i > kupiłem co było, bo szkoda mi życia na szukanie "igiełki" Myślę ze przy moim stylu jazdy da radę, a choruje na sporta tylko ze one są 4 miejscowe , a przeróbka bez wałka raczej niewykonalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Opel Frontera Kupiłem sobie znów takie "dziadostwo", tym razem B 3.2 V6 Po trzech dniach > eksploatacji polecam A Ty nie miałeś czasem patrola? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > A Ty nie miałeś czasem patrola? Miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Miałem jak kupiłem fronterę to pisałeś że i tak kiedyś "dojrzeję" i kupię patrola widzę, że u Ciebie jest teraz odwrotny trend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > jak kupiłem fronterę to pisałeś że i tak kiedyś "dojrzeję" i kupię patrola > widzę, że u Ciebie jest teraz odwrotny trend Ale mam kolejnego, tylko, że ten kolejny musi doczekać się aż będę miał wenę i go zrobię Co do frontery, w teren się nie nadaje, tam patrol, ale na szosę to już jak kto woli, wedle uznania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Ale mam kolejnego, tylko, że ten kolejny musi doczekać się aż będę miał wenę i go zrobię > Co do frontery, w teren się nie nadaje, tam patrol, ale na szosę to już jak kto woli, wedle uznania Zależy czy w teren czy w "teren". Mi tam wystarcza - w błocie się nie taplam, a tam gdzie mam wjechać to wjadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Zależy czy w teren czy w "teren". Mi tam wystarcza - w błocie się nie taplam, a tam gdzie mam > wjechać to wjadę. A jakie silniki są godne polecenia? Frontery nie rdzewieja bardziej niż inne terenówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > A jakie silniki są godne polecenia? Frontery nie rdzewieja bardziej niż inne terenówki? chodzi Ci o fronterę A czy B? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > chodzi Ci o fronterę A czy B? Raczej b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Raczej b 3,2 V6 Mało awaryjny, spory zapas mocy a pali praktycznie tyle samo co mniejsze jednostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > 3,2 V6 > Mało awaryjny, spory zapas mocy a pali praktycznie tyle samo co mniejsze jednostki. a coś więcej o tych autkach? mocno awaryjne? drogi serwis? mocno rdzawe? takie coś znalazłem w jednym z ogłoszeń "Silniczek 2.4 brzytwa, motor pochodzi od rządowego "Senatora", cichutki nie bierze grama oleju i nie dymi, rozrząd na łańcuchu najlepszy silnik w tych autach, bo można go śmiało kręcić i nie musimy się obawiać, że urwiemy rozrząd jak w silnikach Ecoteca 2.2 benzyna na pasku (częsty przypadek), jest za słaby ewidentnie do tej budy. Silnik chodzi idealnie na benzynie i na gazie sekwencyjnym. Jest po dużym przeglądzie i regulacji, na zbiorniku 42L robie ponad 300 kilometrów, spokojna jazda po mieście 13 litrów na setke (bez oszustwa), żaden silnik w tej klasie nie spali mniej. W każdym z tych aut jest sprzęgło do zrobienia na dzień dobry, jeżeli oczywiście chcemy dłużej pojeździć, w tym egzemplarzu jest już wszystko wymienione, całe kompletne sprzęgło (tarcza sprzęgłowa, docisk i łożysko oporowe) + pompa sprzęgłowa przy kabinie, straszne koszta prawie 3000zł z robocizną, nie znajdziecie taniej zestawu, bo to kawał ogromnego sprzęgła więc tylko siadać i jechać.. Frontera Pierwszej generacji pod właściwościami jezdnymi jest o wiele lepsza od II genu, bo ma bezobsługowe tylne zawieszenie na Resorach, a nie jakieś Amortyzatory Śrubowe, które są w Strasznej Cenie i się często psują." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > a coś więcej o tych autkach? mocno awaryjne? drogi serwis? > mocno rdzawe? > takie coś znalazłem w jednym z ogłoszeń > "Silniczek 2.4 brzytwa, motor pochodzi od rządowego "Senatora", cichutki nie bierze grama oleju i > nie dymi, rozrząd na łańcuchu najlepszy silnik w tych autach, bo można go śmiało kręcić i nie > musimy się obawiać, że urwiemy rozrząd jak w silnikach Ecoteca 2.2 benzyna na pasku (częsty > przypadek), jest za słaby ewidentnie do tej budy. Silnik chodzi idealnie na benzynie i na > gazie sekwencyjnym. Jest po dużym przeglądzie i regulacji, na zbiorniku 42L robie ponad 300 > kilometrów, spokojna jazda po mieście 13 litrów na setke (bez oszustwa), żaden silnik w tej > klasie nie spali mniej. > W każdym z tych aut jest sprzęgło do zrobienia na dzień dobry, jeżeli oczywiście chcemy dłużej > pojeździć, w tym egzemplarzu jest już wszystko wymienione, całe kompletne sprzęgło (tarcza > sprzęgłowa, docisk i łożysko oporowe) + pompa sprzęgłowa przy kabinie, straszne koszta prawie > 3000zł z robocizną, nie znajdziecie taniej zestawu, bo to kawał ogromnego sprzęgła więc tylko > siadać i jechać.. > Frontera Pierwszej generacji pod właściwościami jezdnymi jest o wiele lepsza od II genu, bo ma > bezobsługowe tylne zawieszenie na Resorach, a nie jakieś Amortyzatory Śrubowe, które są w > Strasznej Cenie i się często psują." Powyższy opis jest z frontery A więc zdecyduj się o którą Ci chodzi Ja mam A z rocznika 1994. Konstrukcja auta jest Isuzu więc na pewno jest zdecydowanie mniej rdzy niż oplach z tego rocznika. U mnie karoseria jest praktycznie bez rdzy. Zdarzają się jakieś naloty na ramie czy innych elementach, ale naprawdę niewielkie. Spokojnie kolejne 20 lat powinno wytrzymać Awarie z reguły nie są uciążliwe ani w naprawie ani dla portfela. Z częstych usterek - padają sprzęgiełka automatyczne w napędzie przednim - pomaga wymiana na manualne - przy odpowiednim traktowaniu powinny wystarczyć "dożywotnio". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Powyższy opis jest z frontery A więc zdecyduj się o którą Ci chodzi > Ja mam A z rocznika 1994. Konstrukcja auta jest Isuzu więc na pewno jest zdecydowanie mniej rdzy > niż oplach z tego rocznika. > U mnie karoseria jest praktycznie bez rdzy. Zdarzają się jakieś naloty na ramie czy innych > elementach, ale naprawdę niewielkie. Spokojnie kolejne 20 lat powinno wytrzymać > Awarie z reguły nie są uciążliwe ani w naprawie ani dla portfela. Tak, wiem, że to opis pierwszej generacji. Zobaczymy co się trafi Nie chce mi się zbyt daleko jeździć w poszukiwaniu auta. Czyli ten 2,4 też jest ok? Pozdr > Z częstych usterek - padają sprzęgiełka automatyczne w napędzie przednim - pomaga wymiana na > manualne - przy odpowiednim traktowaniu powinny wystarczyć "dożywotnio". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Tak, wiem, że to opis pierwszej generacji. Zobaczymy co się trafi Ja mam 2,0 więc na temat 2,4 wiem jedynie z forum frontery. Ogólnie ludzie na niego nie narzekają w przeciwieństwie do diesla 2,5. Z diesli najlepszy jest isuzu 2,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.