Skocz do zawartości

Ford maverick / Nissan Terrano


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

> Panowie jak w tym fordzie rozwiązany jest napęd przykład z otomoto

> Stare Terrano / Mavericku była tradycyjna wajcha w tu chyba juz elektronikę dali.

> BTW 2.0 nie za mały do tego gabarytu? W mojej CRV jest tyle samo i szału nie ma.

to jakas mazda chyba shocked.gif

terrano mialo 2 wajchy, ogolnie dobre auta... ale ni jak je porownac do CRV...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Opel Frontera Kupiłem sobie znów takie "dziadostwo", tym razem B 3.2 V6 Po trzech dniach

> eksploatacji polecam

chciałem taką tylko 2.2 16V , ale ciężko to dziadostwo w dobrym sanie znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chciałem taką tylko 2.2 16V , ale ciężko to dziadostwo w dobrym sanie znaleźć.

Nie wyobrażam sobie jazdy longiem z silnikiem 2.2 sick.gif A co do poszukiwań, widziałem 2 z ogłoszeń i kupiłem co było, bo szkoda mi życia na szukanie "igiełki" crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wyobrażam sobie jazdy longiem z silnikiem 2.2 A co do poszukiwań, widziałem 2 z ogłoszeń i

> kupiłem co było, bo szkoda mi życia na szukanie "igiełki"

Myślę ze przy moim stylu jazdy da radę, a choruje na sporta tylko ze one są 4 miejscowe oslabiony.gif, a przeróbka bez wałka raczej niewykonalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak kupiłem fronterę to pisałeś że i tak kiedyś "dojrzeję" i kupię patrola

> widzę, że u Ciebie jest teraz odwrotny trend

Ale mam kolejnego, tylko, że ten kolejny musi doczekać się aż będę miał wenę i go zrobię zlosnik.gif

Co do frontery, w teren się nie nadaje, tam patrol, ale na szosę to już jak kto woli, wedle uznania zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale mam kolejnego, tylko, że ten kolejny musi doczekać się aż będę miał wenę i go zrobię

ok.gif

> Co do frontery, w teren się nie nadaje, tam patrol, ale na szosę to już jak kto woli, wedle uznania

Zależy czy w teren czy w "teren". Mi tam wystarcza - w błocie się nie taplam, a tam gdzie mam wjechać to wjadę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3,2 V6

> Mało awaryjny, spory zapas mocy a pali praktycznie tyle samo co mniejsze jednostki.

a coś więcej o tych autkach? mocno awaryjne? drogi serwis?

mocno rdzawe?

takie coś znalazłem w jednym z ogłoszeń

"Silniczek 2.4 brzytwa, motor pochodzi od rządowego "Senatora", cichutki nie bierze grama oleju i nie dymi, rozrząd na łańcuchu najlepszy silnik w tych autach, bo można go śmiało kręcić i nie musimy się obawiać, że urwiemy rozrząd jak w silnikach Ecoteca 2.2 benzyna na pasku (częsty przypadek), jest za słaby ewidentnie do tej budy. Silnik chodzi idealnie na benzynie i na gazie sekwencyjnym. Jest po dużym przeglądzie i regulacji, na zbiorniku 42L robie ponad 300 kilometrów, spokojna jazda po mieście 13 litrów na setke (bez oszustwa), żaden silnik w tej klasie nie spali mniej.

W każdym z tych aut jest sprzęgło do zrobienia na dzień dobry, jeżeli oczywiście chcemy dłużej pojeździć, w tym egzemplarzu jest już wszystko wymienione, całe kompletne sprzęgło (tarcza sprzęgłowa, docisk i łożysko oporowe) + pompa sprzęgłowa przy kabinie, straszne koszta prawie 3000zł z robocizną, nie znajdziecie taniej zestawu, bo to kawał ogromnego sprzęgła więc tylko siadać i jechać..

Frontera Pierwszej generacji pod właściwościami jezdnymi jest o wiele lepsza od II genu, bo ma bezobsługowe tylne zawieszenie na Resorach, a nie jakieś Amortyzatory Śrubowe, które są w Strasznej Cenie i się często psują."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a coś więcej o tych autkach? mocno awaryjne? drogi serwis?

> mocno rdzawe?

> takie coś znalazłem w jednym z ogłoszeń

> "Silniczek 2.4 brzytwa, motor pochodzi od rządowego "Senatora", cichutki nie bierze grama oleju i

> nie dymi, rozrząd na łańcuchu najlepszy silnik w tych autach, bo można go śmiało kręcić i nie

> musimy się obawiać, że urwiemy rozrząd jak w silnikach Ecoteca 2.2 benzyna na pasku (częsty

> przypadek), jest za słaby ewidentnie do tej budy. Silnik chodzi idealnie na benzynie i na

> gazie sekwencyjnym. Jest po dużym przeglądzie i regulacji, na zbiorniku 42L robie ponad 300

> kilometrów, spokojna jazda po mieście 13 litrów na setke (bez oszustwa), żaden silnik w tej

> klasie nie spali mniej.

> W każdym z tych aut jest sprzęgło do zrobienia na dzień dobry, jeżeli oczywiście chcemy dłużej

> pojeździć, w tym egzemplarzu jest już wszystko wymienione, całe kompletne sprzęgło (tarcza

> sprzęgłowa, docisk i łożysko oporowe) + pompa sprzęgłowa przy kabinie, straszne koszta prawie

> 3000zł z robocizną, nie znajdziecie taniej zestawu, bo to kawał ogromnego sprzęgła więc tylko

> siadać i jechać..

> Frontera Pierwszej generacji pod właściwościami jezdnymi jest o wiele lepsza od II genu, bo ma

> bezobsługowe tylne zawieszenie na Resorach, a nie jakieś Amortyzatory Śrubowe, które są w

> Strasznej Cenie i się często psują."

Powyższy opis jest z frontery A więc zdecyduj się o którą Ci chodzi smile.gif

Ja mam A z rocznika 1994. Konstrukcja auta jest Isuzu więc na pewno jest zdecydowanie mniej rdzy niż oplach z tego rocznika.

U mnie karoseria jest praktycznie bez rdzy. Zdarzają się jakieś naloty na ramie czy innych elementach, ale naprawdę niewielkie. Spokojnie kolejne 20 lat powinno wytrzymać smile.gif

Awarie z reguły nie są uciążliwe ani w naprawie ani dla portfela.

Z częstych usterek - padają sprzęgiełka automatyczne w napędzie przednim - pomaga wymiana na manualne - przy odpowiednim traktowaniu powinny wystarczyć "dożywotnio".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powyższy opis jest z frontery A więc zdecyduj się o którą Ci chodzi

> Ja mam A z rocznika 1994. Konstrukcja auta jest Isuzu więc na pewno jest zdecydowanie mniej rdzy

> niż oplach z tego rocznika.

> U mnie karoseria jest praktycznie bez rdzy. Zdarzają się jakieś naloty na ramie czy innych

> elementach, ale naprawdę niewielkie. Spokojnie kolejne 20 lat powinno wytrzymać

> Awarie z reguły nie są uciążliwe ani w naprawie ani dla portfela.

Tak, wiem, że to opis pierwszej generacji. Zobaczymy co się trafi wink.gif

Nie chce mi się zbyt daleko jeździć w poszukiwaniu auta. Czyli ten 2,4 też jest ok?

Pozdr

> Z częstych usterek - padają sprzęgiełka automatyczne w napędzie przednim - pomaga wymiana na

> manualne - przy odpowiednim traktowaniu powinny wystarczyć "dożywotnio".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.