wojtala Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Wiec mam problema w moim Clio II ph 2 z klimatyzacja Bardzo slabo chlodzi i nie jest w stanie wogule auta schlodzic nawet po baardzo dlugiej podrozy. Klimatyzacja byla nabita w czerwcu, bylo polowa czynnika, ale bylo to moje pierwsze uzupelnienie czynnika wiec nie wiem kiedy byla poprzednio robiona. Filt PP nowka. Czy stary osuszacz moze powodowac, ze klima ma slaba wydajnosc ?? Bo nie wiem czy kiedykolwiek byl wymieniany. Chce go wymienic. Inny objaw to temperatura przewodow klimatyzacji. Obydwa przed zaworem rozpreznym sa ze tak powiem chlodne tzn. grubszy chlodniejszy niz ten cienszy. W innych autach jak dotykalem przewodow to hrubszy byl baardzo zimny. Natomiast obydwa przewody za zaworem rozpreznym idace bezposrednio do parownika sa bardzo zimne a w srodku dalej cieplo Oczywiscie pojade jeszcze raz na odciagniecie czynnika i wymiane osuszacza. Czy zawor rozprezny u mnie dziala prawidlowo ? Tzn. tak jak byc powinni czy jednak temperatura wezy powinna sie roznic o wiele bardziej. Pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Najpierw to sprawdź ile czynnika zostało w układzie. Sadze, że będzie mało - czyli masz gdzieś nieszczelność i od tego trzeba zacząć. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Najpierw to sprawdź ile czynnika zostało w układzie. Sadze, że będzie mało - czyli masz gdzieś > nieszczelność i od tego trzeba zacząć. > Krawiec no ale skoro klima dziala przez rok odkad mam to auto to nagle po nabiciu zaczela puszczac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > no ale skoro klima dziala przez rok odkad mam to auto to nagle po nabiciu zaczela puszczac ?? ciut wieksze cisnienie, lekko poruszone przewody. Mogl poleciec jakis oring i czynnik wylatuje. Albo padl bez zwiazku z wymiana. Czasami tez tak bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > ciut wieksze cisnienie, lekko poruszone przewody. Mogl poleciec jakis oring i czynnik wylatuje. > Albo padl bez zwiazku z wymiana. Czasami tez tak bywa. czyli jednym slowem trzeba kupic osuszacz i pojechac na zapelnienie ukladu barwnikiem i sprawdzenie gdzie ucieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > czyli jednym slowem trzeba kupic osuszacz i pojechac na zapelnienie ukladu barwnikiem i sprawdzenie > gdzie ucieka. imho osuszacz to jest do wymiany kiedy jezdziles z niekompletnym ukladem albo dlugo z zupelnie pustym. Nie kupuj, jedz do dobrego warsztatu od klimy a nie do wymieniaczy czynnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 JA nabijałem 2 lata temu ,malo uzywam ogólnie klimy.... Dzis włączyłem ,jakis świst,czelest lekki ,obie rurki ciepłe,wsumie nagle.. ale 2 lata temu cos pykło jakby guma i gosc mówi ze moze byc gdzies nieszczelnosc ,ale nabiłem i działała do dziś.... W jaki sposób szukaja nieszczelności ,oprócz nabijania układu azotem czy czyms co zawsze nabijają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 wiatrak Ci się wlacza na chlodnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > W jaki sposób szukaja nieszczelności ,oprócz nabijania układu azotem czy czyms co zawsze nabijają? barwnik uv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > JA nabijałem 2 lata temu ,malo uzywam ogólnie klimy.... > Dzis włączyłem ,jakis świst,czelest lekki ,obie rurki ciepłe,wsumie nagle.. ale 2 lata temu cos > pykło jakby guma i gosc mówi ze moze byc gdzies nieszczelnosc ,ale nabiłem i działała do > dziś.... > W jaki sposób szukaja nieszczelności ,oprócz nabijania układu azotem czy czyms co zawsze nabijają? azot , czujnik gazu ,barwnik - mniej więcej w takiej kolejnośći Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > azot , czujnik gazu ,barwnik - mniej więcej w takiej kolejnośći poleć jakis zakład u nas ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > imho osuszacz to jest do wymiany kiedy jezdziles z niekompletnym ukladem albo dlugo z zupelnie > pustym. Nie kupuj, jedz do dobrego warsztatu od klimy a nie do wymieniaczy czynnika. Otóż to Osuszacz wymienia się przy poważnym rozszczelnieniu układu, gdy ciśnienie spada do 0 i tylko wtedy. Gdy jest ciśnienie w układzie, wilgoć się nie przedostaje, nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > poleć jakis zakład u nas ... Było nie raz na wielkopolskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 a dzialanie tego zaworu rozpreznego jest prawidlowe ?? Bo przewody przed zaworem - od strony sprezarki sa cieple a za zaworem sa zimne obydwa. Tak ma byc czy cos nie ten tegos halo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > a dzialanie tego zaworu rozpreznego jest prawidlowe ?? Bo przewody przed zaworem - od strony > sprezarki sa cieple a za zaworem sa zimne obydwa. Tak ma byc czy cos nie ten tegos halo ? Zależy. Jedź do porządnego warsztatu na diagnostykę, na tym etapie wirtualne możliwości się kończą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > azot , czujnik gazu ,barwnik - mniej więcej w takiej kolejnośći Znalezli nieszczelność na górze gdzie łącza sie 2 rurki w kołniez tam ucieka ,popryskał i widac Robota + nabicie 250zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.