Cherokee18 Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > szukam dobrej a ja jestem pedantyczny i np poniszczone wnetrze gdzie reszta ok dyskwalifikuje > auto..... Wiadomo, że każdy szuka czegoś pięknego ale w Twoim przypadku jedno może wykluczać drugie. Szukasz bogatej wersji, która prawdopodobnie będzie miała aluminiowy panel. Fajnie to wygląda ale szybko niszczy i rysuje. Po jakimś czasie nie wiadomo skąd tworzą się małe wgniotki. Mam tak u siebie i widziałem w przynajmniej dwóch innych egzemplarzach. Poza tym środek utrzymany przepięknie Szkoda, że z lakierem jest kiepsko, gdyby nie to miałbym auto moich marzeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > NA 10 EGZEMPLARZY 1 ZNALAZŁEM CO W 70% SPEŁNIAŁ WYMAGANIA, ZDYSKWALIFIKOWAŁ GO GŁÓWNIE SILNIK 1,9 > 120 KUCY I LEKKO PRZEBIEG 161 TYŚ, NO XENONA TEZ NIE BYLO, ALE ROCZNIK BYŁ 2010 I CENA 37 > TYS... pozyjemy zobaczymy, ale raz sie spoznilem bo stala w salonie alfy w slupsku 2010 rok > 2,0jtdm z 40tys przebiegu stan igla, poszla w ciagu 12 h nie zdazylem dojechac w takim razie udanego egzemplarza życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > szukam dobrej a ja jestem pedantyczny i np poniszczone wnetrze gdzie reszta ok dyskwalifikuje > auto..... > Wymogi mam w miarę spore wiec zobaczymy, a najlepiej > sedan czaerny, 2,4 lub 1,9 150 ewentualnie 2,0 jtdm, xenonik, ciemne wnetrze, utrzymane > pedantycznie ! zero rys itp...... cena bez znaczenia ale wedlug mnie nie dam za alfe wiecej > niz 40 tys. Dooobry dowcip, naprawdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Dooobry dowcip, naprawdę i jeszcze 2.0 mj za 40 kafli , LOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > i jeszcze 2.0 mj za 40 kafli , LOL zobaczycie, chłopakowi się uda i kupi igłe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > zobaczycie, chłopakowi się uda i kupi igłe Tak, stoi gdzieś w jakiejś stodole przykryta kocami z przebiegiem 82 kilometry (przejechane z salonu do tej stodoły). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Kolejny raz up! > Przepływka nowa, dpf out, egr zaślepiony, turbo, dolot i overboot wyczyszczone. Auto nadal nie > jeździ tak jak powinno. > Na 1 biegu nie czuć mocy, już myślałem, że tak powinno być ale dosłownie raz udało się jej > wystrzelić spod świateł jak z katapulty (porównując do dotychczasowych doznań to było naprawdę > coś ). Na 2 biegu 50/50% jedzie/nie jedzie, tzn. raz czuć moc już od około 2k obr/min a innym > razem dopiero powyżej 2,5-2,7k obr. Na 3 podobna sytuacja jak na 2 z tą różnicą, że 70/30% > jedzie/nie jedzie. Na wyższych biegach wydaje mi się, że jest tak jak powinno być chociaż > porównania do idealnej sztuki nie mam. Co można jeszcze sprawdzić? > Chwilowo nie mam jej jak podłączyć pod komputer, dopiero w przyszłym tygodniu będę miał dostęp do > kabla. > 159 nie daje się kochać, me serce krwawi Mam bardzo podobny silnik. Trochę zagłębiłem temat to od jednego człowieka z AK dostałem takie info: "Spróbuj wyczyścić czujnik ciśnienia doładowania (też niby zawsze jest OK, ale jak jest oblepiony sadzą, nie działa tak sprawnie, jak powinien) Robię to co 3miesiące. Auto zawsze ożywa na niskich obrotach... " Spróbuj, jak nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepas Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > i jeszcze 2.0 mj za 40 kafli , LOL STALA STALA KOLEGO, jak widzisz krotko....... ale wiadomo ze to tylko alfa i traci mocno a i opinia średnia, chociaż ja nie patrze w ten sposób, sadze ze za 50 tys to lepiej kupić paska cc lub insignie niz 159....... choc i tak choruje na ds5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > STALA STALA KOLEGO, jak widzisz krotko....... ale wiadomo ze to tylko alfa i traci mocno a i opinia > średnia, chociaż ja nie patrze w ten sposób, sadze ze za 50 tys to lepiej kupić paska cc lub > insignie niz 159....... choc i tak choruje na ds5 A ja bym na miejscu wszystkich "okazjo łapaczy" popatrzył najpierw na ceny tych aut w dobrym stanie i małym przebiegiem za granicami naszego kraju, a potem dyskutował. Tylko w PL mamy wysyp okazji aut sprowadzonych z innych krajów EU. A naród potężnie naiwny niestety. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > Wymogi mam w miarę spore wiec zobaczymy, a najlepiej > sedan czaerny, 2,4 lub 1,9 150 ewentualnie 2,0 jtdm, xenonik, ciemne wnetrze, utrzymane > pedantycznie ! zero rys itp...... cena bez znaczenia ale wedlug mnie nie dam za alfe wiecej > niz 40 tys. sorry musiał, bo naprawdę mnie rozbawiłeś Patrzyłem z pół roku na 159, miałem budżet do 40 parę brutto, ale trochę mniejsze wymagania jednak poddałem się i kupiłem bravo 2.0 Quote: ZDYSKWALIFIKOWAŁ GO GŁÓWNIE SILNIK 1,9 120 KUCY I LEKKO PRZEBIEG 161 TYŚ, a jaki będzie miało przebieg auto tej klasy, szczególnie sprowadzane? Polskie myślenie, tak proboszcz monachijski jeździł codziennie po bułki i robił rocznie 5kkm kupiłem bravo z pewnym przebiegiem od znajomego z 144kkm i dużo lepiej wygląda niż połowa gratów z Niemiec i pseudo przebiegiem 100kkm Jak szukasz zdrowej alfy to śledź ogłoszenia jednego z alfaholików: klik Ceny jednak do 40k za 2.0mj ,2010 zenon mega wypas plus przebieg 100kkm zapomnij, nawet po nowym roku dobre auto nie straci przez miesiąc 5k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > sadze ze za 50 tys to lepiej kupić paska cc lub > insignie niz 159....... choc i tak choruje na ds5 Typowy Polak,kup kup, szczególnie paska 2.0 tdi albo 1.4 tfsi aha i z przebiegiem 100 kkm albo insignia, świetne auto bezawaryjne nie zapomnij, że jedyna udana rzecz w tym aucie to klekot fiata, a sami nawet skrzyni nie potrafią zrobić i wcisnęli to fiatowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > jednak poddałem się i kupiłem bravo 2.0 miałem identyczne podejście , bardzo chciałem 159 , i tylko i wyłącznie z 2.0mj , ale dałem sobie spokój i kupiłem bravo z pl salonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 Niech kupują takie łupy, tylko potem proszę nie plakać przy płaceniu za naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > Niech kupują takie łupy, tylko potem proszę nie plakać przy płaceniu za naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > Niech kupują takie łupy, tylko potem proszę nie plakać przy płaceniu za naprawy. ale później jest lament bo alfa to złomy i ciągle się psują ... mam do czynienia z różnymi modelami i jeśli zaoszczędzi się na początku to później wychodzą kwiatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > Niech kupują takie łupy, tylko potem proszę nie plakać przy płaceniu za naprawy. sama prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > Mam bardzo podobny silnik. Trochę zagłębiłem temat to od jednego człowieka z AK dostałem takie > info: > "Spróbuj wyczyścić czujnik ciśnienia doładowania (też niby zawsze jest OK, ale jak jest oblepiony > sadzą, nie działa tak sprawnie, jak powinien) Robię to co 3miesiące. Auto zawsze ożywa na > niskich obrotach... " > Spróbuj, jak nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi. Czujnik czysty. Nadal bez zmian. Ale dzięki za informację. Czy ktoś się orientuje co powinien pokazywać na biegu jałowym wskaźnik doładowania ? Dokładnie 0 czy delikatnie ponad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > Czujnik czysty. Nadal bez zmian. Ale dzięki za informację. > Czy ktoś się orientuje co powinien pokazywać na biegu jałowym wskaźnik doładowania ? Dokładnie 0 > czy delikatnie ponad? u mnie jest zero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > u mnie jest zero Po zgaszeniu silnika wskaźnik schodzi delikatnie w dół czy stoi w miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > Po zgaszeniu silnika wskaźnik schodzi delikatnie w dół czy stoi w miejscu? Po wył silnika wskazuje zero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > Po wył silnika wskazuje zero. U mnie na biegu jałowym delikatnie ponad 0, po zgaszeniu opada jakieś 2-3 mm. Wygląda na overboost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > U mnie na biegu jałowym delikatnie ponad 0, po zgaszeniu opada jakieś 2-3 mm. Wygląda na overboost albo czujnik od wskaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > Czujnik czysty. Nadal bez zmian. Ale dzięki za informację. > Czy ktoś się orientuje co powinien pokazywać na biegu jałowym wskaźnik doładowania ? Dokładnie 0 > czy delikatnie ponad? U mnie delikatnie ponad zero - 1.9 jtd 16v 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojocina Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > U mnie delikatnie ponad zero - 1.9 jtd 16v 150 To masz padnięty czujnik powinien być na zero. Przerabiałem to wymieniłem czujnik i wróciła wskazówka na zero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 Zamin zaczniesz rozbierać pół osprzętu, poszukaj kogoś kto przejedzie z Tobą z podłączonym kompem do silnika. Zobacz co dzieje się z podcisnieniami sterowania geometrią i doładowaniem. 1. Czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym. 2. Nieszczelność w układzie sterowania turbiną (łopatki) 3. Zacinająca się gruszka przy turbinie. 4. Uszkodzony, zabrudzony elektrozawór sterowania podciśnieniem turbiny (łopatki) To najczęstsze problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Odgrzewam kotleta. Swojej Alfy jeszcze nie doprowadziłem do składu i ładu, tzn. auto ma dosyć mocno odczuwalne braki mocy. Dpf out, egr out. Korekcje wtrysków w normie. Overboost wyczyszczony. Na jedynce nie ma prawie w ogóle kopa, na wyższych biegach zależy jak się jej spodoba. Dzisiaj odkryłem ciekawą przypadłość, jadąc z dużą prędkością po autostradzie auto jakby się odblokowało. Na każdym biegu zaczęło normalnie przyspieszać bez żadnych braków mocy. Wskaźnik doładowania po puszczeniu gazu spadał dokładnie na 0. Po zgaszeniu silnika i ponownym rozruchu znowu lipa, auto muli, wskaźnik delikatnie powyżej 0 i tak do kolejnego mocnego przegonienia. Co to może być? Overboost czy ta grucha przy turbo? A może jeszcze coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Klapy w kolektorze masz wywalone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Klapy w kolektorze masz wywalone? Poprzedni właściciel twierdzi, że wywalone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.