coenmz Napisano 18 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2006 czy ktos moze potwierdzic ze luz zaworowy w uno 70i.e. to: -0,50 na wydechu -0,40 na ssacym?? czy ktokolwiek probowal w ustawianie mniejszego luzu? bo cos mi rozrzad zaczyna grac i chce sie za to wziasc przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 18 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2006 > czy ktos moze potwierdzic ze luz zaworowy w uno 70i.e. to: > -0,50 na wydechu > -0,40 na ssacym?? > czy ktokolwiek probowal w ustawianie mniejszego luzu? > bo cos mi rozrzad zaczyna grac i chce sie za to wziasc przy okazji Potwierdzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RayanPeter Napisano 18 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2006 mniejsze luzy cicha praca>>> walek zlom, glowica przegrzanie jak jezdzisz na gazie to wskazane jest miec wieksze luzy zaworowe bo jest wieksza cieplota spalania i zawory sie wydluzaja lub wklepuja i kasuja sie luzy itd. itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2006 > mniejsze luzy cicha praca raczej chodzi mi o dluzsze czasy otwarcia zaworow skad przegranie glowicy i uszkodzenie walka? > jak jezdzisz na gazie to wskazane jest miec wieksze luzy zaworowe bo > jest wieksza cieplota spalania i zawory sie wydluzaja lub > wklepuja i kasuja sie luzy itd. itd. tylko Pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RayanPeter Napisano 18 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2006 dokladnei nei moge odp. ale wiem z praktyki bo robiew w warsztacie obrobki glowwic i silnikow i jak kasuja sie luzy lub sa za male to my pozniej leczymy takich elikwentow:) ryzyk fizyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2006 > dokladnei nei moge odp. ale wiem z praktyki bo robiew w warsztacie > obrobki glowwic i silnikow > i jak kasuja sie luzy lub sa za male to my pozniej leczymy takich > elikwentow:) > ryzyk fizyk. no to zdam sie na twoja pryktyke i nie bede ryzykowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 18 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2006 > jak jezdzisz na gazie to wskazane jest miec wieksze luzy zaworowe bo > jest wieksza cieplota spalania i zawory sie wydluzaja lub > wklepuja i kasuja sie luzy itd. itd. dobrze zrozumiałem że jak jest autko na gaz to zawory lepiej pracują i same się regulują? a w silniczku 999 jak są płytki to może mniej się zużywa na gazie? ja chyba sieję herazje jakieś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RayanPeter Napisano 18 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2006 male luzy zaworowe powoduja przegrzanei glowicy poniewaz spalanie odbywa sie na niedomknietych zaworach a luzy sie kasuja bo zawor sie wyciaga od ciepla nic sie samo nei reguluje chodzi o luzy w trakcie pracy goracego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 19 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2006 > czy ktos moze potwierdzic ze luz zaworowy w uno 70i.e. to: > -0,50 na wydechu > -0,40 na ssacym?? > czy ktokolwiek probowal w ustawianie mniejszego luzu? > bo cos mi rozrzad zaczyna grac i chce sie za to wziasc przy okazji We wszystkich silnikach z tej rodziny czyli 1116 , 1301, 1,4 1,5 1,6OHC luzy zaworowe wynoszą tyle ile napisałeś z toleranją 0,05mm. Moim zdaniem w tych silnikach nie ma sensu ustawiać mniejszych luzów niz te podawane przez fabrykę. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.