Matiq Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Witam Zabieram się za remont hamulców i czy jest sens pchać się w zaciski z palio i tarcze z pandy ?? czy może dobra tarcza i dobry klocek ori cento wystarcza? W przyszłym roku na pewno bd swap więc chcę mieć się czym zatrzymywać. A auto używane na co dzień, żadne kjs itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > Witam > Zabieram się za remont hamulców i czy jest sens pchać się w zaciski z palio i tarcze z pandy ?? czy > może dobra tarcza i dobry klocek ori cento wystarcza? W przyszłym roku na pewno bd swap > więc chcę mieć się czym zatrzymywać. A auto używane na co dzień, żadne kjs itp powiem ci ze ja u siebie mam Brembo nacinane i klocki ferodo tył seria tylko na nowych gratach. Jak dla mnie to wystarcza a tez moj sejek wolno nie jeżdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 wszystko zależy na co chcesz się swapować, bo jak na zwykłe 1,2 to moim zdaniem takie hample jak Badzid napisał wystarczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 1.4 16v A i tył zostaje seria na nowych gratach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > 1.4 16v > A i tył zostaje seria na nowych gratach ja powiem tak. zmienilem i ogolnie nie widze roznicy w sile hamowania. jest roznica przy hamowaniu z duzej predkosc. na serii hamujac ze 160 przy 100 juz robily sie gumowe hamulce. na wentylach przy hamowaniu z 200 hamuje rowno do samego konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 zależy od użytkowania. Lita tarcza też zatrzyma seja... ale do pewnego momentu i raz na jakiś czas. Jak masz hamować wielokrotnie w krótkim czasie, to zagrzejesz hamulce i tyle z nich było. Tu proponuję wentyle. jak ma być tylko po to, aby się chwilę rozpędzić a potem zatrzymać na światłach, to wiele nie trzeba. Można zostawić serię.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > ja powiem tak. zmienilem i ogolnie nie widze roznicy w sile hamowania. jest roznica przy hamowaniu > z duzej predkosc. na serii hamujac ze 160 przy 100 juz robily sie gumowe hamulce. na wentylach > przy hamowaniu z 200 hamuje rowno do samego konca Czyli w ruchu miejskim nie odczuje różnicy miedzy tymi zestawami ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > Czyli w ruchu miejskim nie odczuje różnicy miedzy tymi zestawami ??? Zależnie jak jeździsz w tym ruchu miejskim. Jeśli zero-jedynkowo i ostro to po kilku hamowaniach hamulce będą gumowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Jazda raczej spokojna chodzi mi też o to czy rozpędzajać go pare razy do ~150 km/h i kilku hamowaniach nie strace hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 zależy w jakim czasie i na jakich odcinkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 > Jazda raczej spokojna chodzi mi też o to czy rozpędzajać go pare razy do ~150 km/h i kilku > hamowaniach nie strace hamulców Raczej stracisz. Sprawdzałem. Wystarczy 5 razy Przy 40km/h podczas ostatniego hamowania nie miałem już przodu. Nawet nie osiągałem 150, ale zawsze zwalniałem do 0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 > Jazda raczej spokojna chodzi mi też o to czy rozpędzajać go pare razy do ~150 km/h i kilku > hamowaniach nie strace hamulców Przy zwykłych stracisz. Ja u siebie miałem wentyle 240 + zacisk palio. Różnica w hamowaniu była znaczna i przegrzać mi sie ich nie udało a kilka razy byłem na torze i było dość ostro..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Ok, decyzja podjęta na razie wlatują zwykłe klocki i tarcze a miesiąc dwa, przed swapem zaciski z palio tarcze z pandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 > Przy zwykłych stracisz. Ja u siebie miałem wentyle 240 + zacisk palio. Różnica w hamowaniu była > znaczna i przegrzać mi sie ich nie udało a kilka razy byłem na torze i było dość ostro..... mam coś takiego + dobry płyn i stracić hamulce jest tylko chwilą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 > mam coś takiego + dobry płyn i stracić hamulce jest tylko chwilą Nawet 257 bez większego trudu da się przegrzać w cento Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.