whitefunk Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 Czy to takie same samochody? Bo jakoś na zdjęciach Antara wydaje mi się sporo mniejsza... No i własnie. Oglądam ogłoszenia i Captiva troszkę odstrasza mnie wnętrzem, za to nie ukrywam, że lepiej od Antary wygląda na zewnątrz. Co trapi te samochody? Od czego pochodzą silniki diesla 2.0? Czy silnik 2.4 jest paliwożerny i można go zagazować łatwo? Skrzynie automatyczne to czyj wymysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Czy to takie same samochody? Bo jakoś na zdjęciach Antara wydaje mi się sporo mniejsza... Takie same są. Produkowane na tej samej płycie podłogowej w tej samej fabryce w Korei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Takie same są. Produkowane na tej samej płycie podłogowej w tej samej fabryce w Korei Ale jeżeli chodzi o zewnętrzną wielkośc to też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marycha Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 mam Captive 2.4 w manualu spalanie w mieście W-wa około 12 poza miastem przy spokojnej jeździe 9,5-10 (w okolicach 120-130) z 4 rowerami na dachu i dużym wietrze po autostradzie spalił 14,6 generalnie wygodne auto ciężko znaleźć coś w tym segmencie w tych gabarytach za takie pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Ale jeżeli chodzi o zewnętrzną wielkośc to też? Niby Chevrolet ciut dłuższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > mam Captive 2.4 w manualu > spalanie w mieście W-wa około 12 > poza miastem przy spokojnej jeździe 9,5-10 (w okolicach 120-130) > z 4 rowerami na dachu i dużym wietrze po autostradzie spalił 14,6 > generalnie wygodne auto > ciężko znaleźć coś w tym segmencie w tych gabarytach za takie pieniądze Czyli spalanie spore, ja robię jednak troszkę tras dlatego myślałem o założeniu LPG - jak to wygląda w kwestii tego silnika? Jak z jakością wnętrza? Bo prawdę mówiąc przedliftowe wygląda bardzo archaicznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > mam Captive 2.4 w manualu > spalanie w mieście W-wa około 12 > poza miastem przy spokojnej jeździe 9,5-10 (w okolicach 120-130) > z 4 rowerami na dachu i dużym wietrze po autostradzie spalił 14,6 > generalnie wygodne auto > ciężko znaleźć coś w tym segmencie w tych gabarytach za takie pieniądze Jak to sobie radzi w zaspach, w błocie? Nie mówię o motaniu przeprawowym ale wkrótce będę miał jakieś 300m do cywilizacji i trzeba będzie chyba w garażu mieć jakieś 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Od czego pochodzą silniki diesla 2.0? VM Motori. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > VM Motori. Jak to przeczytałem to aż mnie dreszcze przeszły pamiętając ich konstrukcje To jakiś bubel? Ktoś to jeszcze montuje? Kurcze myślałem, że to jakaś ewolucja JTD Fiatowskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Jak to przeczytałem to aż mnie dreszcze przeszły pamiętając ich konstrukcje > To jakiś bubel? Ktoś to jeszcze montuje? To silnik produkowany na licencji w Korei i nie sprawia żadnych problemów. Inna wersja była montowana w Kia/Hyundai. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Czy to takie same samochody? Antara 5 miejsc Captivia 5+2 miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marycha Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 wiesz, jak na przystanek autobusowy jakim jest i nie mały silnik, uważam, że spalanie ma w normie fakt, ten przejazd z rowerami i w naprawdę dużym wietrze przebija, ale z drugiej strony, spokojna jazda to około 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marycha Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 jeżdżę od marca, więc zasp nie widziałem problemem w nim może być listwa ozdobna pod zderzakiem, która obniża przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marycha Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 wersja LS tylko 5 miejsc i dużo miejsca pod podłogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > wersja LS tylko 5 miejsc i dużo miejsca pod podłogą Na rynku dominują LT i LTZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Czy to takie same samochody? Bo jakoś na zdjęciach Antara wydaje mi się sporo mniejsza... Podwozie niby to samo, ale u Antary krótsze więc jest mniejsza. > No i własnie. Oglądam ogłoszenia i Captiva troszkę odstrasza mnie wnętrzem, za to nie ukrywam, że > lepiej od Antary wygląda na zewnątrz. Właśnie. Albo rybki albo akwarium. Za to jakość wnętrza jest bez zarzutu. Nic nie hałasuje, dobra ergonomia, bardzo odporne na zużycie. > Co trapi te samochody? Od czego pochodzą silniki diesla 2.0? Czy silnik 2.4 jest paliwożerny i > można go zagazować łatwo? > Skrzynie automatyczne to czyj wymysł? Bierz diesla. Silniki to VMMotori, skonstruowane dla Chevroleta i tylko tam stosowane. Absolutnie bezawaryjne, mocne i o niezłej kulturze pracy. Palą więcej niż słynne z produkowania paliwa tedeiki ale za to są trwałe i ciche. U mnie w sumie już będzie 400kkm z tymi silnikami w różnych autach i sprawują się bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 17 Września 2013 Udostępnij Napisano 17 Września 2013 > Bierz diesla. Bierz benzynę. Poliftowe są mocne i bardzo kulturalnie pracują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.