Qulek Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > Mechanikiem nie jestem ale popytajcie tych od Fordów. Opiszę to własnymi słowami > Rozrząd w tym aucie składa się z dwóch pasków: > "suchego" tradycyjnego, do którego daliście linka oraz według mechaników zalecana jest także > wymiana paska "mokrego"(napęd rozrządu - pompy wtryskowej) a ten jest już sporo droższy > http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Naped-rozrzadu-pompy-wtryskowej-1.8-TDCi-1562244-FORD/3516 > Quote: > Etis Ford > Camshaft drive belt Every 125 000 miles/10 years - Renew (LTS 21 304 9) > L > Fuel pump drive chain/belt Every 125 000 miles/10 years - Renew (LTS 21 304 9 / 21 314 7) > L > Auxiliary drive belts Every 125 000 miles/10 years - Renew (LTS 21 567 5) > L > i cytat z innego forum: > Quote: > Jestem po rozmowie z centralą, gdzie po dwóch godzinach od mojego telefonu uzyskałem informację, > że jest obowiązek wymiany mokrego paska przy okazji rozrządu. W przypadku zerwania paska > silnik ulega uszkodzeniu. Warto zwrócić uwagę w serwisie, bo moim zdaniem tej usługi nie ma w > wytycznych serwisowych Forda i mało kto o tym wie. > Koledze z taxi w Mondeo 1,8 TDCi strzelił ten mokry, a wymienił przy 200k tylko suchy > Kolegom chcącym grać w rosyjską ruletkę z wymianą tylko suchego, życzę powodzenia W egzemplarzu z aukcji jest ŁAŃCUCH a nie żaden mokry pasek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > no coś ty? 250 tys km bez otwierania wlewu? Myślę, że tym jakże silnym argumentem z Twojej strony zakończymy dyskusję w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Myślę, że tym jakże silnym argumentem z Twojej strony zakończymy dyskusję w tym temacie. dziękuję za ten niezwykle cenny i trafny komentarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > co byś nie robił - 1.8 TDCI nie wyrwie jak głupie Jakby nie patrzeć ma ogromną turbo dziurę i faktycznie po remapie mocniej to czuć, nic się nie dzieje, rwie i słabnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrula88 Napisano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Jakby nie patrzeć ma ogromną turbo dziurę i faktycznie po remapie mocniej to czuć, nic się nie > dzieje, rwie i słabnie Nie zdazylem... Sprzedany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Jakby nie patrzeć ma ogromną turbo dziurę i faktycznie po remapie mocniej to czuć, nic się nie > dzieje, rwie i słabnie E tam dziurę to dopiero miała moja poprzednia astra 1.7 DTI, a to moje foczysko tylko rwie Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > E tam dziurę to dopiero miała moja poprzednia astra 1.7 DTI, a to moje foczysko tylko rwie > Pozdr seria jest dość spokojna, po remapie, niby nie dużo ale 60-70 NM jak przybędzie to da się to mocno odczuć na 1 i 2 najbardziej ... 2.0 TDCi to całkiem inna bajka i płynne przyspieszanie bez męczarni jak w 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > a skąd założenie że ja piszę o tych "nie-PSA"? jesli piszesz o PSA to piszesz bzdury moze dlatego kolega naiwnie zalozyl, ze chodzilo Ci o fordowski 2.0 tdci > i wcale wtryski nie padają w tych od PSA na autokaciku jest sporo uzytkownikow aut z tym silnikiem i jakos nie kojarze, zeby ktos wtryski robil forum focusa ostatnio nie czytam, ale gdy kupowalem samochod w 2008 to przejrzalem wiele postow i tez nie trafilem na problemy z wtryskami w 2.0tdci. Sibuj opiekowal sie flota volvo, gdzie mial stycznosc z wieloma egzemplarzami z dwulitrowym dieslem i z tego co mowil to jedyne problemy tego silnika to EGR (wystarcza na ok 150kkm) i zawor sterujacy praca turbosprezarki. U mnie sie to sprawdzilo, do przebiegu 230kkm nic wiecej nie musialem robic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > jesli piszesz o PSA to piszesz bzdury > moze dlatego kolega naiwnie zalozyl, ze chodzilo Ci o fordowski 2.0 tdci a wsio ryba, co sobie założył > na autokaciku jest sporo uzytkownikow aut z tym silnikiem i jakos nie kojarze, zeby ktos wtryski > robil > forum focusa ostatnio nie czytam, ale gdy kupowalem samochod w 2008 to przejrzalem wiele postow i > tez nie trafilem na problemy z wtryskami w 2.0tdci. > Sibuj opiekowal sie flota volvo, gdzie mial stycznosc z wieloma egzemplarzami z dwulitrowym dieslem > i z tego co mowil to jedyne problemy tego silnika to EGR (wystarcza na ok 150kkm) i zawor > sterujacy praca turbosprezarki. > U mnie sie to sprawdzilo, do przebiegu 230kkm nic wiecej nie musialem robic. a popacz, jak ja kupowałem fokę w 2008, to po m.in. lekturze forów odrzuciłem 2.0TDCI (PSA w Foce był) i kupiłem 1.8 TDCI. dziwnym zbiegiem okliczności, kolega w pracy ma mondka z 2009. i wlasnie oddaje auto do warsztatu na porządkowanie wtrysków (przebieg 80 tys km)... dowiedziałem się o tym w piątek na lunchu także z takimi opiniami jest zawsze tak samo... ze statystyki choćby w tym wątku nakreśli się obraz. ja jestem na nie... inni są na tak. decyzja należy do autora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > jak ja kupowałem fokę w 2008, to po m.in. lekturze forów odrzuciłem 2.0TDCI (PSA w Foce > był) i kupiłem 1.8 TDCI. szczególnie MKP daje duży pogląd na temat, gdzie młodzież kupuje titaniumy po 25 tyś... > dziwnym zbiegiem okliczności, kolega w pracy ma mondka z 2009. i wlasnie oddaje auto do warsztatu > na porządkowanie wtrysków (przebieg 80 tys km)... dowiedziałem się o tym w piątek na lunchu "Porządkowanie wtrysków"-to jakaś nowa metoda?Bo pierwsze słyszę...widzisz, jakoś w tym wątku "dziwnie gadasz" zero konkretów a same ogólniki, gdzie nawet nie podajesz konkretnego silnika, tak samo tutaj-po samym przebiegu i roczniku nie da się stwierdzić z jakim silnikiem ten mondeusz, więc to takie czcze gadanie niestety nic nie wnoszące do dyskusji, tak samo wcześniej-ojciec powiedział że nie brać mondków w dieslu to nie wziąłem, wziąłem fokę-zdanie wręcz głupie, a co najmniej bezsensowne, bo w niektórych mondkach silnik jest praktycznie ten sam co w foce. Więc albo staramy się prowadzić jakąś logiczną i spójną wymianę zdań, popartą wiedzą własną, lub stycznością z takimi samochodami, albo "paplamy" sobie, bo na forach to czy tamto. Generalnie wiedzę z for "markowych" trzeba moooocno przefiltrować, bo zazwyczaj na kilka tyś osób kilkanaście tylko ma samochody w stanie "normalnym", a większość to właściciele okazji, którzy stali się posiadaczami-klubowiczami, jak zaczęły się problemy z samochodami i szukali pomocy. Oczywiście 2.0 tdci od PSA pancerne też nie są i coś tam może się psuć, bo niestety dzisiaj nie robi się samochodów dla ludzi tylko pod serwisy, ale na tle czy to konkurencji, czy to 2.0 typowo fordowskiego te silniki wypadają bardzo dobrze. > także z takimi opiniami jest zawsze tak samo... ze statystyki choćby w tym wątku nakreśli się > obraz. ja jestem na nie... inni są na tak. decyzja należy do autora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > szczególnie MKP daje duży pogląd na temat, gdzie młodzież kupuje titaniumy po 25 tyś... > "Porządkowanie wtrysków"-to jakaś nowa metoda?Bo pierwsze słyszę... jeeeeezu, aleś się uczepił. jakbym napisał zrobić porządek ze sprzęgłem w warsztacie, to też się nie domyślisz o co chodzi? też pierwsze słyszysz takie pojęcie? >widzisz, jakoś w tym wątku > "dziwnie gadasz" zero konkretów a same ogólniki, gdzie nawet nie podajesz konkretnego silnika, > tak samo tutaj-po samym przebiegu i roczniku nie da się stwierdzić z jakim silnikiem ten > mondeusz, auto od nowości w 1 rękach, jeden wtrysk prawdopodobnie leje... lepiej? a silnik jest 2.0 TDCI od PSA, bo inaczej bym go do dyskusji nie wnosił... (logiczny wniosek co nie? ale nie wystarczy żeby stwierdzić, że to silnik o którym mowa przez cały czas) no, ale trzeba sie doczepić, bo może piszę o 2.0 benzyna dla zmyłki? a może wogóle o VAGu? takie rzeczy to na HP raczej... > więc to takie czcze gadanie niestety nic nie wnoszące do dyskusji, tak samo > wcześniej-ojciec powiedział że nie brać mondków w dieslu to nie wziąłem, wziąłem fokę-zdanie > wręcz głupie, już skończ waść... nigdzie nie pisałem, że rozważałem mondeo... mieszasz osoby którym odpowiadasz chyba. także wiesz... zanim coś wyśmiejesz... btw. ja dziwnie gadam, bo takiego mam stajla, ale przynajamniej nie gadam tak autorytarnie... i bardzo lubię czytać jak ktoś tak produkuje i wyjaśnia oczywistości:) taki ze mnie troll. > a co najmniej bezsensowne, bo w niektórych mondkach silnik jest praktycznie ten > sam co w foce. czyli tym bardziej czepianie się na zapas. skoro model nie robi, bo silnik wspólny. > Więc albo staramy się prowadzić jakąś logiczną i spójną wymianę zdań, popartą > wiedzą własną, lub stycznością z takimi samochodami, albo "paplamy" sobie, bo na forach to czy > tamto. Generalnie wiedzę z for "markowych" trzeba moooocno przefiltrować, bo zazwyczaj na > kilka tyś osób kilkanaście tylko ma samochody w stanie "normalnym", a większość to właściciele > okazji, którzy stali się posiadaczami-klubowiczami, jak zaczęły się problemy z samochodami i > szukali pomocy. dobrze że ktoś stwierdza oczywiste nie ja wyskoczyłem z wiedzą czerpaną z forów markowych. i sam przecież napisałem, że każdy przeczyta na forum w razie czego, to co chce = filtrowanie jest niezbędne, w każdej dziedzinie, na każdym forum... najlepszy przykład to mój silnik w P508... na forach to totalna apokalipsa, tragedia itp itd... a w rzeczywistości wystarczy uważniej obserwować pracę rozrządu i jeeeeeździć tys kilometrów... > Oczywiście 2.0 tdci od PSA pancerne też nie są i coś tam może się psuć, bo niestety dzisiaj nie > robi się samochodów dla ludzi tylko pod serwisy, ale na tle czy to konkurencji, czy to 2.0 > typowo fordowskiego te silniki wypadają bardzo dobrze. nie twierdze że nie. wtryski to nie koniec świata... dlatego napisałem: albo wymieniasz wtryski w 2.0, albo dwumasę w 1.8 - i to jest wybór, świadome ryzyko. nikt nie twierdzi że coś jest pancernego. a cała dyskusja jest nierozstrzygalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > już skończ waść... nigdzie nie pisałem, że rozważałem mondeo... mieszasz osoby którym odpowiadasz > chyba. także wiesz... zanim coś wyśmiejesz... Masz rację nie napisałeś o mondku, a o silniku 2.0, co niczego nie zmienia w dyskusji, bo wyszło na to że 2.0 TDCI i to od PSA zostało wrzucone do jednego wora, a dokładnie o to zdanie mi chodziło Quote: miałem 1.8 TDCI i jak kupowałem to usłyszałem od ojca (który robi auta od 30 lat), żeby nie pakować sie w 2.0... tyle mi wystarczyło... > nie twierdze że nie. wtryski to nie koniec świata... dlatego napisałem: albo wymieniasz wtryski w > 2.0, albo dwumasę w 1.8 - i to jest wybór, świadome ryzyko. nikt nie twierdzi że coś jest > pancernego. a cała dyskusja jest nierozstrzygalna. No właśnie to jest Twoje błędne założenie, bo w 1.8 wtryskiwacze nie są wcale lepsze od tych zastosowanych w 2.0 (od psa), a dwumasę w obu przypadkach średnio trzeba wymienić pomiędzy 150-200 tyś przebiegu. Inna sprawa, że można je załatwić w kilkanaście tyś...Generalnie zasada jest prosta, jak ktoś jest fleja i szuka oszczędności np lejąc paliwo na stacjach "no name" czy nie przestrzegając podstawowych zasad eksploatacyjnych podanych przez producenta to powinien trzymać się z daleka od nowoczesnych diesli, bo zostanie mu niesmak, a wiele awarii jest właśnie takich. Acha-daleko mi do autorytarnych wpisów, tam, gdzie nie mam pojęcia głosu nie zabieram, a z racji że lubię pewne kwestie to mam swoiste uczulenie na takie wpisy wrzucające do jednego wora np silniki 2.0, czy tematy nie kupuje się aut na C,d,czy F (i nie piję tu do ciebie a piszę ogólnie), bo robi się misz-masz i mętlik w głowie tym co czytają i się nie znają, a chcą jakieś wnioski wysnuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Masz rację nie napisałeś o mondku, a o silniku 2.0, co niczego nie zmienia w dyskusji, >bo wyszło na > to że 2.0 TDCI i to od PSA zostało wrzucone do jednego wora, a dokładnie o to zdanie mi > chodziło Quote: > miałem 1.8 TDCI i jak kupowałem to usłyszałem od ojca (który robi auta od 30 lat), żeby nie > pakować sie w 2.0... tyle mi wystarczyło... streszczenie: 2 równocześnie montowane w Focusie silniki: 1.8 TDCI (fordowski staroć, dopasiony przez CR) i 2.0 TDCI (od PSA) w jednym worku - to straszne... wrzucone do jednego wora jako rzeczywisty dylemat przy wyborze modelu w danym roczniku... to straszne x2! wybrane zostało mniejsze zło (wg opinii subiektywnych użytkowników i serwisantów) - 1.8 TDCi... wszystko na ten temat... udowadniaj dalej co tam uważasz, że wyczytałeś. BTW. czy Ty nie chciałeś ostatnio kończyć dyskusji po tym wspaniałym argumencie o niezaglądaniu do układu paliwowo-wtryskowego? > No właśnie to jest Twoje błędne założenie, bo w 1.8 wtryskiwacze nie są wcale lepsze od tych > zastosowanych w 2.0 (od psa), a dwumasę w obu przypadkach średnio trzeba wymienić pomiędzy > 150-200 tyś przebiegu. Inna sprawa, że można je załatwić w kilkanaście tyś... być może... tyle ze 1.8 TDCI jak googlasz - to wyskakukje w parze z dwumasą. gdzie każdy ma przecwiczone objawy (metaliczny dzwiek przy odpalaniu i gaszeniu)... mało kto narzeka tam na wtryski... > Generalnie zasada > jest prosta, jak ktoś jest fleja i szuka oszczędności np lejąc paliwo na stacjach "no name" > czy nie przestrzegając podstawowych zasad eksploatacyjnych podanych przez producenta to > powinien trzymać się z daleka od nowoczesnych diesli, bo zostanie mu niesmak, a wiele awarii > jest właśnie takich. T R U I Z M > Acha-daleko mi do autorytarnych wpisów, tam, gdzie nie mam pojęcia głosu nie zabieram, a z racji że > lubię pewne kwestie to mam swoiste uczulenie na takie wpisy wrzucające do jednego wora np > silniki 2.0, czy tematy nie kupuje się aut na C,d,czy F (i nie piję tu do ciebie a piszę > ogólnie), bo robi się misz-masz i mętlik w głowie tym co czytają i się nie znają, a chcą > jakieś wnioski wysnuć. bajzel jest fajny... co post to opinia, od tego jest forum... i naturalną rzeczą są samozwańczy porządkowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > streszczenie: > 2 równocześnie montowane w Focusie silniki: 1.8 TDCI (fordowski staroć, dopasiony przez CR) i 2.0 > TDCI (od PSA) w jednym worku - to straszne... wrzucone do jednego wora jako rzeczywisty > dylemat przy wyborze modelu w danym roczniku... to straszne x2! wybrane zostało mniejsze zło > (wg opinii subiektywnych użytkowników i serwisantów) - 1.8 TDCi... TRUIZM > wszystko na ten temat... udowadniaj dalej co tam uważasz, że wyczytałeś. Chyba jednak nie doczytałeś skąd się biorą moje wnioski...i nie są to fora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > TRUIZM raczej ten opis nie podchodzi to pod definicję, ale ćwicz dalej, za którymś razem się uda > Chyba jednak nie doczytałeś skąd się biorą moje wnioski...i nie są to fora. "wyczytałeś..." użyte w znaczeniu "...z moich wypowiedzi". bo dorabiasz do nich strasznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > raczej ten opis nie podchodzi to pod definicję, ale ćwicz dalej, za którymś razem się uda > "wyczytałeś..." użyte w znaczeniu "...z moich wypowiedzi". bo dorabiasz do nich strasznie... Teraz będziesz mnie nauczał znaczenia słów?Wystarczy wykładnia z silników wysokoprężnych. Jak to piszesz... ćwicz dalej, mnie na swoją wiarę urabiać nie musisz, popisałeś deko bredni nt fordowskiego 2.0, co z resztą nie tylko ja "tak zrozumiałem", a teraz próbujesz odbić piłeczkę głupimi zagrywkami. Nie wchodzę w to po raz drugi. Pass. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Teraz będziesz mnie nauczał znaczenia słów? "nauczał"... nie. dbam tylko o kulturę językową i zaznaczyłem błędnie użyte pojęcie. > Wystarczy wykładnia z silników wysokoprężnych. "wykładnia silników wysokoprężnych" i wcale nie piszesz w sposób autorytarny > Jak to > piszesz... ćwicz dalej , mnie na swoją wiarę urabiać nie musisz, popisałeś deko bredni nt > fordowskiego 2.0, co z resztą nie tylko ja "tak zrozumiałem", drugi raz kopiujesz tekst. taki "fajny" jesteś przez to? cięta riposta, nie ma co. jak to mówił pewien filozof z AK: "jak dzik w sosnę"... ani razu, nie pisałem o fordowskim 2.0... co było doprecyzowane. i nie zachowuj się jak dziecko, nikt nikogo nie urabia... Ty masz doświadczenie z flot. ja z przypadków serwisu tych jednostek przez warsztat ojca, pod kątem tej konkretnej przypadłości w Foce Mk2. do tego teraz kolega z biurka obok w Mondeo... może Twoja próba statystyczna jest większa... może moje przypadki to złośliwy zbieg okoliczności, wina serwisu, złego paliwa (chociaż to dotyczy wszystkich aut i niektóre to znoszą), kupionych "okazji" (poza tym Mondeo z polskiego salonu)... być może... możesz się z tym nie zgadzać, ale daruj sobie epitety typu "brednie". > a teraz próbujesz odbić piłeczkę > głupimi zagrywkami. Nie wchodzę w to po raz drugi. Pass. 1. to że nie rozumiesz, nie znaczy, że są głupie. 2. przecież wszedłeś po raz drugi i teraz już wychodzisz... ale cóż... do dwóch razy sztuka. tylko tym razem obietnicy dotrzymaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > tym razem obietnicy dotrzymaj! Dotrzymam A Ty się tak nie napinaj, bo nie ma potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrula88 Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Dotrzymam A Ty się tak nie napinaj, bo nie ma potrzeby. Panowie zanim się zabijecie powiedzcie mi coś jeżeli możecie na temat tego wynalazku: (zdjęcia robione kalkulatorem, bardziej chodzi o silnik ) KILK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Dotrzymam A Ty się tak nie napinaj, bo nie ma potrzeby. napięty jestem? widać żeś nowy tutej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Panowie zanim się zabijecie powiedzcie mi coś jeżeli możecie na temat tego wynalazku: (zdjęcia > robione kalkulatorem, bardziej chodzi o silnik ) KILK Ja nie jeździłem, ale z opinii kolegi który takim motorem w FF2 jeździł to pali mniej niż 1.8tdci a jeździ tak samo nie udało się tego porównać bo ja swojego FF2 sprzedałem. Ogólnie to cichszy silnik od 1.8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Panowie zanim się zabijecie powiedzcie mi coś jeżeli możecie na temat tego wynalazku: (zdjęcia > robione kalkulatorem, bardziej chodzi o silnik ) KILK bywaja kłopoty ze smarowaniem spręzarki, plus łańcuszek spinający wałki lubi się rozciągnąć. ale to przećwiczone usterki, więc nie ma tragedii. to uwagi do obu silników 1,6 HDI A z dobrych stron - fajnie to jeździ, rzadko się psuje i pali śmiesznie mało. No i jest zdecydowanie cichsze niż 1,8 TDCi edit: ośmioletni focus kombi z dieslem, a przebieg magiczne 197 tys km. LOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 Mój 8 letni diesel 3d hatch miał... 105kkm jak go sprzedawałem. Mój obecny 10!! letni focus 5d hatch diesel ma.. 117kkm przebiegu czasem się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > dziwnym zbiegiem okliczności, kolega w pracy ma mondka z 2009. i wlasnie oddaje auto do warsztatu > na porządkowanie wtrysków (przebieg 80 tys km)... co nie znaczy, ze faktycznie wtryski sa padniete co w ogole sie dzieje? doradz lepiej koledze, zeby zajal sie EGRem, a nie szukal niepotrzebnych problemow > także z takimi opiniami jest zawsze tak samo... ze statystyki choćby w tym wątku nakreśli się > obraz. tylko, ze statystyki jasno pokazuja, ze wtryski nie sa problemem w DW10 wejdz no forum forda, albo focusa, albo jakie tam sobie chcesz forum i znajdz mi chociaz kilku userow, ktorzy musieli regenerowac, badz wymieniac wtryski w 2.0 od PSA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > co nie znaczy, ze faktycznie wtryski sa padniete > co w ogole sie dzieje? wtryski. byl na diagnostyce, czekał na nowy wtrysk i na termin. > doradz lepiej koledze, zeby zajal sie EGRem, a nie szukal niepotrzebnych problemow no to robota mechanika jest > tylko, ze statystyki jasno pokazuja, ze wtryski nie sa problemem w DW10 > wejdz no forum forda, albo focusa, albo jakie tam sobie chcesz forum i znajdz mi chociaz kilku > userow, ktorzy musieli regenerowac, badz wymieniac wtryski w 2.0 od PSA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > napięty jestem? widać żeś nowy tutej Nowy powiadasz...Niech będzie. Acha i skoro dbasz tak o kulturę językową Quote: dbam tylko o kulturę językową i zaznaczyłem błędnie użyte pojęcie. to piszemy TUTAJ, ale ja tylko zaznaczyłem błędnie użyty wyraz... (zaraz pewnie odbijesz piłeczkę, ale to tylko żarcik, nie riposta, więc nie musisz) Co do foki z ogłoszenia i odpowiedzi dla kolegi jedrula88, hmm powróżyć z tych zdjęć to się nie da. Zadzwoń, podpytaj, jak nie masz daleko to podjedź. Spróbuj ustalić jaki ma przebieg i zwróć uwagę co było robione blacharsko. Wzmianki o bezwypadkowości nie ma, zdjęcia kiepskiej jakości-to może dać do zastanowienia. Podpytaj również kiedy było zmieniane sprzęgło z dwumasem (a może nie było) i sprawdź po nr VIN czy rzeczywiście jest bez DPFa. Generalnie do sprawdzenia to samo co przy każdym innym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > Nowy powiadasz...Niech będzie. nowy nowy. > to piszemy TUTAJ, ale ja tylko zaznaczyłem błędnie użyty wyraz... (zaraz pewnie odbijesz piłeczkę, > ale to tylko żarcik, nie riposta, więc nie musisz) ciągle kopiujesz... żadnej inwencji własnej... tutej brzmi fajniej. użyte w odpowiednim zdaniu daje +5 do szacunku na dzielnicy przez nast 4 godziny... i dziękuję za rozróżnienie żarciku i riposty... inaczej bym się przejął strasznie. > Co do foki z ogłoszenia i odpowiedzi dla kolegi jedrula88, hmm powróżyć z tych zdjęć to się nie da. > Zadzwoń, podpytaj, jak nie masz daleko to podjedź. Spróbuj ustalić jaki ma przebieg i zwróć > uwagę co było robione blacharsko. Wzmianki o bezwypadkowości nie ma, zdjęcia kiepskiej > jakości-to może dać do zastanowienia. > Podpytaj również kiedy było zmieniane sprzęgło z dwumasem (a może nie było) i sprawdź po nr VIN czy > rzeczywiście jest bez DPFa. Generalnie do sprawdzenia to samo co przy każdym innym > samochodzie. dwumasem ale podpisuję się pod powyższą koncepcją obiema ręcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.