Skocz do zawartości

Wymieniam rozrzad, wieloklin tez?


Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Pacjentka to MW 110 JTD 2001 r., obecny przebieg 263.

Podejrzane trzaski spod maski sklonily mnie do wizyty u mechanika i sprawdzenia papierow. Mechanik nic nie stwierdzil (oczywiscie u niego halasy umilkly, typowe), ale w papierach znalazlem, ze wymienialem rozrzad 68 kkm temu, znaczy juz czas najwyzszy. Przy okazji widze, ze wieloklin z osprzetem (napinacz, kolo alta, kolo pasowe) ma prawie tyle samo.

Pytania:

- wymieniac pompe wody? Obecna ma te 68 kkm

- wymieniac pasek wieloklinowy?

- cos jeszcze wam do glowy przychodzi, zeby wymienic za 1 razem?

Dzieki za odpowiedzi. Pasek wezme Conti a rolki np SKF, jak kto ma lepsze typy to prosze dac, na Gatesa wiem zeby uwazac wink.gif. W 1000 zl mam nadzieje sie zmiescic... Kurde, stanowczo za duzo jezdze (30 kkm/rok) grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytania:

> - wymieniac pompe wody? Obecna ma te 68 kkm

ja bym wymienil.

> - wymieniac pasek wieloklinowy?

jak nie popekany/nie piszczy/nie sciety to bym zostawil wymiana to tylko odciagniecie napinacza a pasek z conti to 40pln

> - cos jeszcze wam do glowy przychodzi, zeby wymienic za 1 razem?

sprawdz sprzegielko na alternatorze, stan koła pasowego, napinacz paska wielorowkowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytania:

> - wymieniac pompe wody? Obecna ma te 68 kkm

ja bym dał nową, jak już robić to robić, jak zacznie się coś z nią dziać to będziesz musiał ruszać rozarząd

> - wymieniac pasek wieloklinowy?

To nie są jakieś wielkie koszty, ja bym dał nowy

> - cos jeszcze wam do glowy przychodzi, zeby wymienic za 1 razem?

Jeżeli kółko pasowe ma tłumik drgań to sprawdziłbym stan tej gumy. Często niepokojące dzwięki daje uszkodzone kółko pasowe.

> Dzieki za odpowiedzi. Pasek wezme Conti a rolki np SKF, jak kto ma lepsze typy to prosze dac, na

> Gatesa wiem zeby uwazac . W 1000 zl mam nadzieje sie zmiescic... Kurde, stanowczo za duzo

> jezdze (30 kkm/rok)\

IMHO jak na ropniaka to normalnie, moja bravka robi rocznie ok 7-8kkm zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to dizle mają rozrząd jakiś inny, że zastanawiasz się czy wymieniać pasek ?

Rozrząd wymienia się kompletny, w innym wypadku to pchanie się w kłopoty

Ja wymieniałem we fiacie (Bielsko-B) na oryginalnych częściach zapłaciełm ~1000zł, dodatkowo miałem wymieniany altek (własny) osłonę rozrządu i pasek osprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Wymieniony komplet lacznie z pompa i paskiem klinowym. Sklanialem sie do tego, a opinia PT Czytelnikow utwierdzila mnie w przekonaniu zlosnik.gif

Pasek Dayco z braku Conti, sklep fiatoski twierdzi, ze jeszcze reklamacji nie mial hehe.gif

Czesci ok 450, robota 350 (chyba znizke dostalem) wink.gif

Miejmy nadzieje, ze na 60 kkm spokój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pasek Dayco z braku Conti, sklep fiatoski twierdzi, ze jeszcze reklamacji nie mial

Zerknąłem do zapisków - Brava na Dayco zrobiła 80kkm bez problemów i teraz też na takim jeździ , Stilo MJTD zresztą także , a do Cromy robią nawet teflonowany ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.