Pipper Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Witam! Tą razą moja siostra rozgląda się za małym pędzidełkiem z ciekawym wyglądem. Czy Mini One lub Cooper po 2001r będzie dobrym wyborem? Budżet na zakup 15-17kpln, więc patrzymy na początek produkcji Z tego co sam wykopałem w necie, to jest One i Cooper i różnią się długością nadwozia, czym jeszcze? Bierzemy po uwagę silniki 1,6 90 i 115KM - czyja to jest jednostka, jak z trwałością? Jak sprawuje się tam elektryka/ elektronika? Jak z zawieszeniem i układem kierowniczym na polskich drogach? Jak z zabezpieczeniem antykorozyjnym w tych pojazdach jest? Jak wygląda przeniesienie napędu - skrzynia/sprzęgło i reszta napędu? bardzo awaryjne? Jakie wersje wyposażenia występowały i czego się w tej zabawce spodziewać? Bagażnika nie potrzebuje, max 2 osoby będą podróżować. No i na końcu, jak to znosi LPG? Pozdrawiam Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 One to bieda Cooper to maszynka Niech pomyśli nas Swiftem. Za ta kaskę fajna bryczka dla laski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Myślę że już Swift Sport będzie w zasięgu. A to fajne auto A jeśli już koniecznie Mini to lepiej Cooper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > One to bieda > Cooper to maszynka Ok, wymagania: klima auto lub manual, elektryka szyb i lusterek, wspomaganie kierownicy Bardziej interesuje mnie jak to wygląda w serwisowaniu, bo na mnie głównie to będzie spoczywać Co za silnik tam siedzi? > Niech pomyśli nas Swiftem. Za ta kaskę fajna bryczka dla laski. A jak w Swifcie z blachami, jak to znosi LPG? Mini jej się bardziej widzi, VW New Garbus też odpadł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Myślę że już Swift Sport będzie w zasięgu. A to fajne auto A jak z serwisowaniem? Rozrząd pasek/łańcuch? Jak z lpg? > A jeśli już koniecznie Mini to lepiej Cooper Ma ktoś dostęp do specyfikacji wyposażeniowej z początku produkcji? Chodzi mi o foldery z salonów sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziakowa Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Niech pomyśli nas Swiftem. Za ta kaskę fajna bryczka dla laski. Od miesiąca prowadzę świstaka mk6 z 2006 r - 1.3/92KM - jak na dojazd do pracy (15 km w jedną stronę, kawałek ekspresówką, reszta w mieście) to myślę, że jest wystarczające. Spalanie na poziomie 6,5 - 7,0 l/100km.. Ogólnie szału niby nie robi, wiadomo że MINI ma większy lans Z drugiej strony świstaki w sporcie już wizualnie są całkiem całkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Od miesiąca prowadzę świstaka mk6 z 2006 r - 1.3/92KM - jak na dojazd do pracy (15 km w jedną > stronę, kawałek ekspresówką, reszta w mieście) to myślę, że jest wystarczające. Spalanie na > poziomie 6,5 - 7,0 l/100km.. > Ogólnie szału niby nie robi, wiadomo że MINI ma większy lans Z drugiej strony świstaki w sporcie > już wizualnie są całkiem całkiem... No dobra, wszystko spoko, Swifta będziemy brali pod uwagę, jak Mini odpadnie, coś w temacie Mini bym poprosił, bo licencja w googlu mi wygasła A i pewnych wrażeń z jazdy/eksploatacji warto dowiedzieć się od użytkowników takich pojazdów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > No dobra, wszystko spoko, Swifta będziemy brali pod uwagę, jak Mini odpadnie, coś w temacie Mini > bym poprosił, bo licencja w googlu mi wygasła > A i pewnych wrażeń z jazdy/eksploatacji warto dowiedzieć się od użytkowników takich pojazdów Córka ma tego 1,6 115km i nachwalić się nie może Ja tym jeździłem i dla mnie twardo i sporo toto pali Pb Ale autko w sumie dla młodej dziewczyny spoko Aha kupila 2005 za 18000 ale to okazja była bo te roczniki grubo pow. 20000 chodzą ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Córka ma tego 1,6 115km i nachwalić się nie może Jak z awaryjnością? > Ja tym jeździłem i dla mnie twardo i sporo toto pali Pb Twardo, to się i depcze, a i pewnie koło daleko szersze od seryjnego siedzi? Czyj silnik to jest? > Ale autko w sumie dla młodej dziewczyny spoko No wuaśnie tak szukamy, ma być sztywno bo w porównaniu Panda Van vs. Punto 2fl Pandą lepiej jej się jeździ > Aha kupila 2005 za 18000 ale to okazja była bo te roczniki grubo pow. 20000 chodzą ! Nam rocznik nie przeszkadza, no chyba, że jakieś poważne wady były w danym roczniku? Gimme more details, please? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Jak z awaryjnością? > Twardo, to się i depcze, a i pewnie koło daleko szersze od seryjnego siedzi? > Czyj silnik to jest? > No wuaśnie tak szukamy, ma być sztywno bo w porównaniu Panda Van vs. Punto 2fl Pandą lepiej jej > się jeździ > Nam rocznik nie przeszkadza, no chyba, że jakieś poważne wady były w danym roczniku? > Gimme more details, please? Padają łożyska w skrzyni. Naprawa jakieś 1,5Tpln podobno a tak to sprzęt podobno bezawaryjny jak na obecne standardy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziakowa Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Padają łożyska w skrzyni. Naprawa jakieś 1,5Tpln podobno a tak to sprzęt podobno bezawaryjny jak na obecne standardy. To prawda, naprawa różnie - 1200 - 1500 zł. Uch, mnie też to chyba czeka Wsteczny wchodzi kiedy mu się podoba, z jedyneczką też różnie bywa Co do wcześniejszego pytania o rozrząd - jest łańcuch, to na plus. A co do twardości.. Panowie, co kto lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Padają łożyska w skrzyni. Naprawa jakieś 1,5Tpln podobno a tak to sprzęt podobno bezawaryjny jak na > obecne standardy. Ale to w Mini, czy Swifcie pad łożysk jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Ale to w Mini, czy Swifcie pad łożysk jest? Swift. Mini się trochę interesowałem ale mój mechanik pomachał głową i kazał kupić świeżego Swifta jak nie chce problemów. Nie dopytywałem i poszukaliśmy Swifta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > ma być sztywno Jak ma być sztywno, to tylko właściwy cooper. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Jak z awaryjnością? Nie ma żadnych problemów jak na razie > Twardo, to się i depcze, a i pewnie koło daleko szersze od seryjnego siedzi? Dla mnie fotele trochę małe ale dla niewiasty > Czyj silnik to jest? Na bloku jest napis BMW > No wuaśnie tak szukamy, ma być sztywno bo w porównaniu Panda Van vs. Punto 2fl Pandą lepiej jej > się jeździ Z pandą to nie ma co porównywać > Nam rocznik nie przeszkadza, no chyba, że jakieś poważne wady były w danym roczniku? Nie słyszałem o takowych ,ale poszukaj na forum miniaka ! jakiś tekst Masz trzy odmiany ONE ,COOPER i najmocniejszy COOPER S ,benzyniaki i diesle Córka ma coopera 1,6 116 jak pisałem ,autko po miescie zeżre ponad 10 na trasie pewnie mniej ale to typowy city fighter Przy kupnie zwróć uwagę na tylną wycieraczke bo lubi się psuć i blende oświetlenia tylnej tablicy Poruszaj fotelami ,poprzesuwaj je czy nie wywala błędu poduszek A tak ogólnie fajne autko dla młodej dziewczyny do lansu po mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Jak ma być sztywno, to tylko właściwy cooper. Ten mógłby być dla mnie z odpowiednim silnikiem, jako wizytówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Nie ma żadnych problemów jak na razie dobrze wiedzieć > Dla mnie fotele trochę małe ale dla niewiasty Panda czy Punto też nie mają gigantycznych > Na bloku jest napis BMW hmm, będę szukał dodatkowych info zatem > Z pandą to nie ma co porównywać ale pod jakim względem? > Nie słyszałem o takowych ,ale poszukaj na forum miniaka ! > jakiś tekst poszukam > Masz trzy odmiany ONE ,COOPER i najmocniejszy COOPER S ,benzyniaki i diesle Diesle odpadają, Cooper S z dmuchawką też > Córka ma coopera 1,6 116 jak pisałem ,autko po miescie zeżre ponad 10 na trasie pewnie mniej ale to > typowy city fighter To nie jest dużo jak na 1,6 benzynę > Przy kupnie zwróć uwagę na tylną wycieraczke bo lubi się psuć i blende oświetlenia tylnej tablicy > Poruszaj fotelami ,poprzesuwaj je czy nie wywala błędu poduszek o, to tak jak Fiat > A tak ogólnie fajne autko dla młodej dziewczyny do lansu po mieście no i mniut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Z pandą to nie ma co porównywać > ale pod jakim względem? Pod żadnym ,tak jak zresztą swift i tym podobne Poszukaj egzemplarzy z pół-skórzaną tapicerką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Mini cooper to fajny sprzet. owszem mocy to nie ma za duzo i trzeba krecic a do tego długa skrzynia nie ułatwia sprawy, ale prowadzi sie fantastycznie, jak gokart i sprawia dużo radości z zjazdy. a pozatym tym jest całkiem trwały. a jak mu załozysz szutrówki i płyte pod silnik to mozna opierdzielic jakiś rajdzik szutrowy i nawet klase wygrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Mini cooper to fajny sprzet. owszem mocy to nie ma za duzo i trzeba krecic a do tego długa skrzynia > nie ułatwia sprawy, ale prowadzi sie fantastycznie, jak gokart i sprawia dużo radości z > zjazdy. a pozatym tym jest całkiem trwały. > a jak mu załozysz szutrówki i płyte pod silnik to mozna opierdzielic jakiś rajdzik szutrowy i nawet > klase wygrac Na dojazd do pracy trasą 25 km i kręcenie się po mieście da radę? Długa skrzynia to dobrze na trasie, a moc, 90KM nawet wystarczy Są jakieś nietypowe rozwiązania w zawieszeniu, czy przy silniku w tym pojeździe, które byłyby kłopotliwe w serwisie " u Pana Henia"? Do rajdów po szutrach mamy coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Pod żadnym ,tak jak zresztą swift i tym podobne Dlatego zapytałem konkretnie o Mini, nie o Swifta, 500, czy VW NB > Poszukaj egzemplarzy z pół-skórzaną tapicerką Mocna jest ta półskóra? Bo osobiście wolałbym tkaninę zwykłą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Dlatego zapytałem konkretnie o Mini, nie o Swifta, 500, czy VW NB > Mocna jest ta półskóra? Bo osobiście wolałbym tkaninę zwykłą Bardzo mocna ,8 lat i wygląda jak nówka sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Są jakieś nietypowe rozwiązania Otwieranie maski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VuDoo Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Otwieranie maski. To fakt, chyba z 10 minut szukaliśmy w pracy gdzie toto się otwiera ciekawe, czy spowodowane jest to cięciem kosztów w samochodach produkowanych z kierownicą po właściwej stronie (sądzę, że spora większość Mini sprzedaje się m.in. w GB), czy po prostu chęcią zrobienia czegoś oryginalnego A może się po prostu nie znam i jest to nawiązanie do protoplasty (być może w pierwszych Mini tak właśnie to wyglądało) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > To fakt, chyba z 10 minut szukaliśmy w pracy gdzie toto się otwiera > ciekawe, czy spowodowane jest to cięciem kosztów w samochodach produkowanych z kierownicą po > właściwej stronie (sądzę, że spora większość Mini sprzedaje się m.in. w GB), czy po prostu > chęcią zrobienia czegoś oryginalnego > A może się po prostu nie znam i jest to nawiązanie do protoplasty (być może w pierwszych Mini tak > właśnie to wyglądało) NIe, w seryjnych "starych" miniakach otwierała się normalnie. Razem z błotnikami, to już w dłubanych egz., gdzie ludziska upychali różne dziwne motory, np. z hondy civic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VuDoo Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > NIe, w seryjnych "starych" miniakach otwierała się normalnie. Razem z błotnikami, to już w > dłubanych egz., gdzie ludziska upychali różne dziwne motory, np. z hondy civic. aaa, o to Ci chodziło mi chodziło o umiejscowienie dźwigienki otwierania maski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Otwieranie maski. luz, to mi się akurat podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > aaa, o to Ci chodziło > mi chodziło o umiejscowienie dźwigienki otwierania maski prawa strona, maunual says it all już po lekturze instrukcji obsługi jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > aaa, o to Ci chodziło > mi chodziło o umiejscowienie dźwigienki otwierania maski Z tego co pamiętam z mojego, to w środku w ogóle nie było dźwigni - tylko przy masce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Z tego co pamiętam z mojego, to w środku w ogóle nie było dźwigni - tylko przy masce. Wg instrukcji jest z prawej strony na słupku A w nogach pasażera i "lizak" pod maską, przy lewym reflektorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Wg instrukcji jest z prawej strony na słupku A w nogach pasażera > i "lizak" pod maską, przy lewym reflektorze Zgadza się ,po stronie pasażera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Wg instrukcji jest z prawej strony na słupku A w nogach pasażera > i "lizak" pod maską, przy lewym reflektorze Na pewno piszesz o "starym" mini? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Na pewno piszesz o "starym" mini? Nie, ja cały czas piszę o przedmiocie z pierwszego postu, czyli o tym by BMW, po 2001r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Nie, ja cały czas piszę o przedmiocie z pierwszego postu, czyli o tym by BMW, po 2001r To się zrozumieliśmy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Mini One i Cooper I gen. - czyli do 2006 r. ma następujące słabe strony: - nagminnie padającą pompę wspomagania kierownicy (droga w regeneracji), - problemy z uszczelkami drzwi (świszczenie, woda dostająca się do wnętrza), - fatalne spasowanie elementów wnętrza (deska rozdzielcza 5-częściowa), niska jakość plastików wewnątrz (obłazące srebrne elementy, boczki można zarysować wzrokiem) - wycieki płynu chłodzącego - Mini często znaczą teren jak Jeepy Silnik 1.6 to konstrukcja Peugeota, trochę ogarnięta przez BMW, niestety bez rewelacji. Ja z ww. powodów przy ostatnim zakupie auta dla żony po obejrzeniu kilkunastu egzemplarzy, odpuściłem pomysł Mini na rzecz kolejnej bezproblemowej Hondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Mini One i Cooper I gen. - czyli do 2006 r. ma następujące słabe strony: > - nagminnie padającą pompę wspomagania kierownicy (droga w regeneracji), > - problemy z uszczelkami drzwi (świszczenie, woda dostająca się do wnętrza), > - fatalne spasowanie elementów wnętrza (deska rozdzielcza 5-częściowa), niska jakość plastików > wewnątrz (obłazące srebrne elementy, boczki można zarysować wzrokiem) > - wycieki płynu chłodzącego - Mini często znaczą teren jak Jeepy > Silnik 1.6 to konstrukcja Peugeota, trochę ogarnięta przez BMW, niestety bez rewelacji. > Ja z ww. powodów przy ostatnim zakupie auta dla żony po obejrzeniu kilkunastu egzemplarzy, > odpuściłem pomysł Mini na rzecz kolejnej bezproblemowej Hondy jakiej Hondy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > jakiej Hondy? Pewnie Jazz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Pewnie Jazz kurcze, ale to nie wygląda , a pytając siostrę o Jazz'a, cytuję:" to już wolę znowu Pandę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > kurcze, ale to nie wygląda , > a pytając siostrę o Jazz'a, cytuję:" to już wolę znowu Pandę" Nie Jazz, tylko HR-V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Nie Jazz, tylko HR-V no wuaśnie, bo bo Jazz też mi nie pasował w tym porównaniu Napisz zatem coś o tym HR-V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > no wuaśnie, bo bo Jazz też mi nie pasował w tym porównaniu > Napisz zatem coś o tym HR-V Co tu pisać? Nie ma nawet 1/3 stylówy Mini. Ale za to jest po prostu fajna! Zwłaszcza do miasta i zwłaszcza dla kobiety. A to dzięki temu, że siedzi się wyżej od innych, nie trzeba się martwić krawężnikami czy innymi dziurami, a parkując na ciasnym parkingu pod marketem można złożyć elektrycznie lusterka. Do tego technicznie to po prostu Civic i to made in Japan. Więc jest do bólu niezawodny, a części eksploatacyjne są tanie i ogólnodostępne. Silnik 1.6 105 koni - w sam raz do miasta i pali niedużo. Podsumowując - ja odetchnąłem z ulgą, a żona przekonała się, że słodki wygląd to nie wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Co tu pisać? Nie ma nawet 1/3 stylówy Mini. > Ale za to jest po prostu fajna! Zwłaszcza do miasta i zwłaszcza dla kobiety. > A to dzięki temu, że siedzi się wyżej od innych, nie trzeba się martwić krawężnikami czy innymi > dziurami, a parkując na ciasnym parkingu pod marketem można złożyć elektrycznie lusterka. > Do tego technicznie to po prostu Civic i to made in Japan. > Więc jest do bólu niezawodny, a części eksploatacyjne są tanie i ogólnodostępne. Silnik 1.6 105 > koni - w sam raz do miasta i pali niedużo. > Podsumowując - ja odetchnąłem z ulgą, a żona przekonała się, że słodki wygląd to nie wszystko A jak w wersji 4x4 to wygląda? Jak z rdzą? Który rok masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > A jak w wersji 4x4 to wygląda? > Jak z rdzą? > Który rok masz? Wersja 4x4 ma automatycznie dołączany napęd na tył w momencie utraty przyczepności przez przód. Mechanizm ten sam co w CR-V. Zewnętrznie nie różni się od wersji przednionapędowej. Rdza jak to w typowej Hondzie - jeśli ktoś zawczasu nie zadbał o zabezpieczenie może się pojawić w okolicy tylnich nadkoli. W moim egzemplarzu ''99 jak widać powyżej rdzy nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Wersja 4x4 ma automatycznie dołączany napęd na tył w momencie utraty przyczepności przez przód. > Mechanizm ten sam co w CR-V. Zewnętrznie nie różni się od wersji przednionapędowej. > Rdza jak to w typowej Hondzie - jeśli ktoś zawczasu nie zadbał o zabezpieczenie może się pojawić w > okolicy tylnich nadkoli. W moim egzemplarzu ''99 jak widać powyżej rdzy nie ma. I widzę z listy akcesoriów listwy boczne i narożniki HR-V 3d też się spodobało, bo jest "inne", a nie jak co zagroda u mnie, VW lub Audi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.