wszim Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Czy to ustawienie dysz gazu w kolektorze jest prawidłowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Wkrętki są prostopadle do wtryskiwacza benzynowego, więc nie za dobrze. Wężyki od wtryskiwaczy do wkrętek maja chyba ze 30cm. Trzeba by przenieść listwę wtryskową bliżej i poskracać wężyki, pamiętając o tym żeby były równej długości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Wkrętki są prostopadle do wtryskiwacza benzynowego, więc nie za dobrze. > Wężyki od wtryskiwaczy do wkrętek maja chyba ze 30cm. Tak coś czułem. jakie mogą być negatywne konsekwencje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Tak coś czułem. > jakie mogą być negatywne konsekwencje? Niech zgadnę - montowane w ASO Chevrolet ? Obok wlewu oleju jest jakaś maskownica ? Bo może lepiej byłoby tam przykręcić wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Niech zgadnę - montowane w ASO Chevrolet ? taa gaz za złotówkę > Obok wlewu oleju jest jakaś maskownica ? Bo może lepiej byłoby tam przykręcić wtryski. na razie nie tykam bo źgwarancja . Na razie się wywiadowywuję. Jako wieloletni użyszkodnik II gen nie śledziłem głęboko wątków dotyczących sekwencji. Teraz muszę nadrobić zaległości. edit. To nie maskownica tylko listwa z kablami odłączona i odsuniętą żeby było lepiej widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Czy to ustawienie dysz gazu w kolektorze jest prawidłowe? Prawidłowe nie jest, ale w pewnych okolicznościach może działać poprawnie. Dużo zależy od budowy kolektora ssącego. W moim silniku jest zmienna długość kolektora ssącego i montaż wkrętek w podobny do twojego sposób powodował dziwne niepożądane zjawiska, np. przygasanie przy schodzeniu z obrotów, nierówny wydatek przy niskich obciążeniach itp. Gaz z wkrętki leciał częściowo w kanał obejściowy. Ale jeśli tutaj nie ma takich wynalazków, to jakoś to będzie działać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Czy to ustawienie dysz gazu w kolektorze jest prawidłowe? Jest słabo ale jeszcze nie najgorzej bo chyba "pod wiatr" nie jest Możesz dać wkrętki kątowe http://allegro.pl/dysza-kierunko-do-kolektora-wkretka-krociec-i3537456522.html ale jeśli auto dobrze jedzie to olej temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Prawidłowe nie jest, ale w pewnych okolicznościach może działać poprawnie. Dużo zależy od budowy > kolektora ssącego. W moim silniku jest zmienna długość kolektora ssącego i montaż wkrętek w > podobny do twojego sposób powodował dziwne niepożądane zjawiska, np. przygasanie przy > schodzeniu z obrotów, nierówny wydatek przy niskich obciążeniach itp. Gaz z wkrętki leciał > częściowo w kanał obejściowy. Ale jeśli tutaj nie ma takich wynalazków, to jakoś to będzie > działać... Jest tutaj zmienna długość kolektora. Silnik to znany oplowski A18XER. Natomiast na moje jeszcze nie wprawne oko na razie działa wszystko ok, z tym że do auta sie dopiero przyzwyczajam i nie wyczuwam wszystkich niuansów. Nie testowałem też LPG na większych obciążeniach i wysokich obrotach bo auto ma dopiero przejechane 500km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Jest słabo ale jeszcze nie najgorzej bo chyba "pod wiatr" nie jest > Możesz dać wkrętki kątowe > http://allegro.pl/dysza-kierunko-do-kolektora-wkretka-krociec-i3537456522.html to może tam już są takie wkrętki? Z zewnątrz nie ma tego jak sprawdzić. W każdym razie ciekawa koncepcja. > ale jeśli auto dobrze jedzie to olej temat Na razie chyba ok. Tzn. jeszcze trochę go pomulę (docieram i wypalam cały bak NoPB), tak do 1tys km i potem dam mu do pieca to się okaże czy dobrze jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Z zewnątrz nie ma tego jak sprawdzić. No ja nie ma jak jest Trzeba zdjąć wężyk gumowy z wkrętki i drucikiem pomacać. Jak bedzie opór to wkrętka kątowa. Jak nie będzie to znaczy, że jest przelot i zwykła wkrętka. btw wkrętki to nie dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > No ja nie ma jak jest Trzeba zdjąć wężyk gumowy z wkrętki i drucikiem pomacać. he he genialne w swojej prostocie. Nie błysnąłem. > btw > wkrętki to nie dysze. No jak nie dysze jak dysze. Wkrętki zakończone dyszą (z twojego linka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > ... No jak nie dysze jak dysze. Wkrętki zakończone dyszą (z twojego linka). Dysze są przy listwie i to ich średnica decyduje o ilości wtryskiwanego lpg ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Dysze są przy listwie i to ich średnica decyduje o ilości wtryskiwanego lpg ... Wg mnie dysze są i tu i tu. http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysza pal licho terminologię, ważne że wiadomo o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Tak coś czułem. > jakie mogą być negatywne konsekwencje? klapy sa? montowane tak jak wiertarka podeszła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Wg mnie dysze są i tu i tu. http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysza > pal licho terminologię, ważne że wiadomo o co chodzi. Masz rację jeżeli chodzi o terminologię Warto jednak nazwać że to co jest przy wtryskach to dysze, a to co przy kolektorze, to np. wkrętki. Jak potem komuś na forum powie się żeby wymienił dysze na większe lub mniejsze, to żeby nie było tak, że będzie wymieniał to co przy kolektorze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Masz rację jeżeli chodzi o terminologię > Warto jednak nazwać że to co jest przy wtryskach to dysze, a to co przy kolektorze, to np. wkrętki. > Jak potem komuś na forum powie się żeby wymienił dysze na większe lub mniejsze, to żeby nie było > tak, że będzie wymieniał to co przy kolektorze ... W tym przypadku są wkrętki/dysze, które są jednej średnicy. Wymianie podlegają wtryskiwacze, które dobiera się do mocy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > klapy sa? Zmienny dolot jest ale nie znam jeszcze szczegółów rozwiązania, nie są to klapki jak w twinporcie. > montowane tak jak wiertarka podeszła Autorytety twierdzą że w tym typie tak ma być to się już nie czepiam. Jutro ruszam w dłuższą trasę to się zobaczy jak się sprzęt sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 Instalka chodzi git. Nie widzę różnicy w pracy silnika na gazie i na benzynie. Więc się tych wkrętek już nie czepiam. Zastanawiam się tylko nad kwestią pozycji wtryskiwaczy. Nie ma wpływu na ich żywotność ustawienie poziome w stosunku do kierunku grawitacji? Nie lepiej byłoby pionowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 Wtryski BRC pracują precyzyjnie niezależnie od swego położenia i niema to wpływu na ich żywotność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > Wtryski BRC pracują precyzyjnie niezależnie od swego położenia i niema to wpływu na ich żywotność. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.