Skocz do zawartości

ustawienie dysz gazu


wszim

Rekomendowane odpowiedzi

Wkrętki są prostopadle do wtryskiwacza benzynowego, więc nie za dobrze.

Wężyki od wtryskiwaczy do wkrętek maja chyba ze 30cm.

Trzeba by przenieść listwę wtryskową bliżej i poskracać wężyki, pamiętając o tym żeby były równej długości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niech zgadnę - montowane w ASO Chevrolet ?

taa gaz za złotówkę frown.gif

> Obok wlewu oleju jest jakaś maskownica ? Bo może lepiej byłoby tam przykręcić wtryski.

na razie nie tykam bo źgwarancja sick.gif. Na razie się wywiadowywuję. Jako wieloletni użyszkodnik II gen nie śledziłem głęboko wątków dotyczących sekwencji. Teraz muszę nadrobić zaległości.

edit. To nie maskownica tylko listwa z kablami odłączona i odsuniętą żeby było lepiej widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to ustawienie dysz gazu w kolektorze jest prawidłowe?

Prawidłowe nie jest, ale w pewnych okolicznościach może działać poprawnie. Dużo zależy od budowy kolektora ssącego. W moim silniku jest zmienna długość kolektora ssącego i montaż wkrętek w podobny do twojego sposób powodował dziwne niepożądane zjawiska, np. przygasanie przy schodzeniu z obrotów, nierówny wydatek przy niskich obciążeniach itp. Gaz z wkrętki leciał częściowo w kanał obejściowy. Ale jeśli tutaj nie ma takich wynalazków, to jakoś to będzie działać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to ustawienie dysz gazu w kolektorze jest prawidłowe?

Jest słabo ale jeszcze nie najgorzej bo chyba "pod wiatr" nie jest

Możesz dać wkrętki kątowe http://allegro.pl/dysza-kierunko-do-kolektora-wkretka-krociec-i3537456522.html ale jeśli auto dobrze jedzie to olej temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawidłowe nie jest, ale w pewnych okolicznościach może działać poprawnie. Dużo zależy od budowy

> kolektora ssącego. W moim silniku jest zmienna długość kolektora ssącego i montaż wkrętek w

> podobny do twojego sposób powodował dziwne niepożądane zjawiska, np. przygasanie przy

> schodzeniu z obrotów, nierówny wydatek przy niskich obciążeniach itp. Gaz z wkrętki leciał

> częściowo w kanał obejściowy. Ale jeśli tutaj nie ma takich wynalazków, to jakoś to będzie

> działać...

Jest tutaj zmienna długość kolektora. Silnik to znany oplowski A18XER. Natomiast na moje jeszcze nie wprawne oko na razie działa wszystko ok, z tym że do auta sie dopiero przyzwyczajam i nie wyczuwam wszystkich niuansów. Nie testowałem też LPG na większych obciążeniach i wysokich obrotach bo auto ma dopiero przejechane 500km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest słabo ale jeszcze nie najgorzej bo chyba "pod wiatr" nie jest

> Możesz dać wkrętki kątowe

> http://allegro.pl/dysza-kierunko-do-kolektora-wkretka-krociec-i3537456522.html

hmm.gif to może tam już są takie wkrętki? Z zewnątrz nie ma tego jak sprawdzić. W każdym razie ciekawa koncepcja.

> ale jeśli auto dobrze jedzie to olej temat

Na razie chyba ok. Tzn. jeszcze trochę go pomulę (docieram i wypalam cały bak NoPB), tak do 1tys km i potem dam mu do pieca bbq.gif to się okaże czy dobrze jeździ drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ja nie ma jak jest Trzeba zdjąć wężyk gumowy z wkrętki i drucikiem pomacać.

893goodvibes.gif he he genialne w swojej prostocie. Nie błysnąłem. wink.gif

> btw

> wkrętki to nie dysze.

No jak nie dysze jak dysze. grinser006.gif Wkrętki zakończone dyszą (z twojego linka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wg mnie dysze są i tu i tu. http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysza

> pal licho terminologię, ważne że wiadomo o co chodzi.

Masz rację jeżeli chodzi o terminologię claps.gif

Warto jednak nazwać że to co jest przy wtryskach to dysze, a to co przy kolektorze, to np. wkrętki.

Jak potem komuś na forum powie się żeby wymienił dysze na większe lub mniejsze, to żeby nie było tak, że będzie wymieniał to co przy kolektorze ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz rację jeżeli chodzi o terminologię

> Warto jednak nazwać że to co jest przy wtryskach to dysze, a to co przy kolektorze, to np. wkrętki.

> Jak potem komuś na forum powie się żeby wymienił dysze na większe lub mniejsze, to żeby nie było

> tak, że będzie wymieniał to co przy kolektorze ...

W tym przypadku są wkrętki/dysze, które są jednej średnicy. Wymianie podlegają wtryskiwacze, które dobiera się do mocy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> klapy sa?

Zmienny dolot jest ale nie znam jeszcze szczegółów rozwiązania, nie są to klapki jak w twinporcie.

> montowane tak jak wiertarka podeszła

Autorytety twierdzą że w tym typie tak ma być to się już nie czepiam.

Jutro ruszam w dłuższą trasę to się zobaczy jak się sprzęt sprawuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Instalka chodzi git. Nie widzę różnicy w pracy silnika na gazie i na benzynie. Więc się tych wkrętek już nie czepiam. Zastanawiam się tylko nad kwestią pozycji wtryskiwaczy. Nie ma wpływu na ich żywotność ustawienie poziome w stosunku do kierunku grawitacji? Nie lepiej byłoby pionowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.