Skocz do zawartości

co o nim powiecie ?


jozek

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżdżę od prawie 1,5 roku 9-5, ale z roku 2003, kombi i z silnikiem 2.0t

Generalnie kłopotów nie sprawił do tej pory (nie licząc zerwanego paska wielorowkowego, którego nie wymieniłem)

Bardzo fajny, wygodny i przemyślany samochód.

Nie wiem niestety nic na temat silnika 3.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> kliken machen!

> jako szpece, interesuje mnie wsioo wsio

> czy silnik.osprzęt sprawia kłopoty

> jak z eksploatacja

hehe,

józuś widzę, że mamy podobny gust. Właśnie skończyłem oglądać ogłoszenia z 9-5 ale kombi hehe.gifwaytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak dla mnie to ten silnik to totalny niewypal, jest to oplowskie 3.0 z omegi do tego zalozone

> turbo ale tylko na 3 cylindry

jeszcze takiego wynalazku nie widziałem, 3 cyl napędzały turbinę, która dmuchała 6 cyl czy też tylko 3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeszcze takiego wynalazku nie widziałem, 3 cyl napędzały turbinę, która dmuchała 6 cyl czy też

> tylko 3?

Turbina była pędzona z jednego kolektora, czyli tylko przez 3 cylindry. Doładowanie służyło w tym silniku jedynie poprawieniu przebiegu krzywej momentu - ciśnienie jest symboliczne, stąd mniejsza o 11KM moc w stosunku do wolnossącego odpowiednika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak dla mnie to ten silnik to totalny niewypal, jest to oplowskie 3.0 z omegi do tego zalozone

> turbo ale tylko na 3 cylindry mialem 900ng z 2,5 v6 (konstrukcyjnie to samo) sypal sie co

> chwile, od sebie nie polecam, poszukaj czegos z niezawodnym 2.0/2.3t

Oplowskie 2.5 jest ciężkie do zabicia. 2.0/2.3t o wiele łatwiej uśmiercić, choćby przez zaniedbanie wymiany oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kliken machen!

> jako szpece, interesuje mnie wsioo wsio

> czy silnik.osprzęt sprawia kłopoty

> jak z eksploatacja