ksytek Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 jeździł ktoś z pominiętym serwem? jakieś plusy minusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 hmm kompletny brak hamulców w porównaniu do jazdy z serwem. ot taki minus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyfilip Napisano 4 Października 2013 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 > hmm kompletny brak hamulców w porównaniu do jazdy z serwem. ot taki minus. Kwestia przyzwyczajenia. Ponoć bez serwa jest lepsze wyczucie Nie bez powodu większość rajdówek pozbawiona jest serwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 4 Października 2013 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 Ja jeżdżę bez serwa - nie chcę już tego widzieć więcej w CC. Mowa oczywiście o rajdówce, lepsze wyczucie hamowania czyli momentu zablokowania kół, lepiej się hamuje "lewą", i o dziwo tył nie blokuje Co do jazdy na co dzień może to być uciążliwe, gdyż trzeba trochę mocniej naciskać na hamulec, ale co kto lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2013 > Ja jeżdżę bez serwa - nie chcę już tego widzieć więcej w CC. > Mowa oczywiście o rajdówce, lepsze wyczucie hamowania czyli momentu zablokowania kół, lepiej się > hamuje "lewą", i o dziwo tył nie blokuje > Co do jazdy na co dzień może to być uciążliwe, gdyż trzeba trochę mocniej naciskać na hamulec, ale > co kto lubi pytanie może było i jest dla nie których dziwne (ktoś podpowiedział, że tak jeździ i jeździl), ale sam nie wiem gdzie szukać przyczyny przy hamowaniu pedał wpada prawie do końca i samochód nie hamuje tylko zwalnia o zblokowaniu kół można zapomnieć tarcza 240 klocek trw/ferodo, serwo i pompa z punto, przewody nowe, układ nie jest na 100% zapowietrzony samochód stał na warsztacie i powiedzieli, że jest ok ktoś coś podpowie, jest nast tu kilku proszę o konkretne podpowiedzi bo nie mam już na to siły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 4 Października 2013 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 > pytanie może było i jest dla nie których dziwne (ktoś podpowiedział, że tak jeździ i jeździl), ale > sam nie wiem gdzie szukać przyczyny > przy hamowaniu pedał wpada prawie do końca i samochód nie hamuje tylko zwalnia o zblokowaniu kół > można zapomnieć > tarcza 240 klocek trw/ferodo, serwo i pompa z punto, przewody nowe, układ nie jest na 100% > zapowietrzony > samochód stał na warsztacie i powiedzieli, że jest ok > ktoś coś podpowie, jest nast tu kilku > proszę o konkretne podpowiedzi bo nie mam już na to siły Miałem taki przypadek - pompa się skończyła, po wymianie nie ten hamulec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juniek11 Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 > Miałem taki przypadek - pompa się skończyła, po wymianie nie ten hamulec... a jeśli wszystko wymienione wraz z pompą w ciągu 1 roku i nadal pupa ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 A po wymianie pompy było lepiej czy nie?? To że pompa ma rok o niczym nie świadczy, jedna pojeździ rok, druga 10 lat, złośliwość rzeczy martwych, taka sytuacja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin3 Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 > Ja jeżdżę bez serwa - nie chcę już tego widzieć więcej w CC. > Mowa oczywiście o rajdówce, lepsze wyczucie hamowania czyli momentu zablokowania kół, lepiej się > hamuje "lewą", i o dziwo tył nie blokuje > Co do jazdy na co dzień może to być uciążliwe, gdyż trzeba trochę mocniej naciskać na hamulec, ale > co kto lubi Tez uzywam auta tylko do sportu i chętnie bym tez wywalił serwo ,, ale tak sobie mysle czy nie lepsza by była pompa z punto, jest większe wiec i moze lżej by sie hamowało, jak myślicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juniek11 Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 było lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 > Tez uzywam auta tylko do sportu i chętnie bym tez wywalił serwo ,, ale tak sobie mysle czy nie > lepsza by była pompa z punto, jest większe wiec i moze lżej by sie hamowało, jak myślicie ? Żeby było lżej używa się serwa. Po co sobie komplikować wywalając serwo i montując inną pompe ,żeby było lżej ? Dla mnie bez sensu i za te pieniądze lepiej kupić opony czy zatankować fure i trenować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 > było lepiej To że pompa ma rok o niczym nie świadczy, jedna pojeździ rok, druga 10 lat, złośliwość rzeczy martwych, taka sytuacja... Do tego "puchnące" przewody elastyczne, tłoczki w zaciskach, cylinderki, jakość płynu hamulcowego, szczelność przewodu podciśnieniowego do serwa, tu bym szukał w pierwszej kolejności skoro remont był przeprowadzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.