tomecki Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 Cześć, z czym to się je, że tak zapytam? http://otomoto.pl/show?id=C30460205 Coś złego na pierwszy rzut oka można powiedzieć? Jak wygląda eksploatacja względem całkowitej cywilnej wersji? Hamulce, zawieszenie i reszta rzeczy są jakieś specjalne? Może ktoś od nas powozi takim autem i coś powie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 Sorki za ot. Czy tam jest silnik duratec taki jak np. W mdo 3(145KM). Ktos wie w jaki sposob uzyskano te 25 sztuk wiecej? Czy moze przekopany ze 130 KM zetec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 > Sorki za ot. > Czy tam jest silnik duratec taki jak np. W mdo 3(145KM). Ktos wie w jaki sposob uzyskano te 25 > sztuk wiecej? Zetec, ale nic wiecej Ci nie powiem . > Czy moze przekopany ze 130 KM zetec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > Zetec, ale nic wiecej Ci nie powiem . jesteś pewien ze to ZETEC?? Coś mi się wydaje że to dest DURATEC ale ręki nie dam sobie uciąć. Mimo wszystko jest to zupełnie inna jednostka niż 130 konny motor, a z 145km z FFII ma tyle wspólnego co nasi piłkarze z mistrzostwami świata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > Cześć, > z czym to się je, że tak zapytam? > http://otomoto.pl/show?id=C30460205 > Coś złego na pierwszy rzut oka można powiedzieć? Jak wygląda eksploatacja względem całkowitej > cywilnej wersji? > Hamulce, zawieszenie i reszta rzeczy są jakieś specjalne? Może ktoś od nas powozi takim autem i coś > powie? co do konkretnego modelu to ma felgi nieorginalne a jesli chodzi o zawieszenie, hamulce, ukł. kierowniczy i silnik to wszystko jest tam inne niż w zwykłym focusie 2.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > jesteś pewien ze to ZETEC?? > Coś mi się wydaje że to dest DURATEC ale ręki nie dam sobie uciąć chyba możesz dać, w ogłoszeniu, które linkuje jest taki napis na silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > a jesli chodzi o zawieszenie, hamulce, ukł. kierowniczy i silnik to wszystko jest tam inne niż w > zwykłym focusie 2.0. hmm, orientujesz się w różnicach w kosztach? Tragiczna różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > hmm, orientujesz się w różnicach w kosztach? Tragiczna różnica? min + 50% ceny, ale ogolnie ciazko coś znaleść na esklepie forda. Proponuje na focusklubpolska.pl popytać lub poczytać, tam jest dużo ST170. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Byłem z tym autem na hamowni w ostrowcu kiedyś. Właściciel z tych co dbają o swoje wozy ST nie różni się z zbytnio eksploatacyjne od zwykłego Zeteca. Jego znajomy udziela się mocno z Focus Klubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > jesteś pewien ze to ZETEC?? Zetec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > Zetec kolego, spójż na zdjęcie silnika w ogłoczeniu z linka. Pisze DURATEC. A tak po za tym to nawet sworzenie są inne niż w zwykłym focusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Dobra spoko nie wiem czemu żyłem w przekonaniu że motor w ST jest "rozwinięciem" zeteca z 2.0.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > jesteś pewien ze to ZETEC?? > Coś mi się wydaje że to dest DURATEC ale ręki nie dam sobie uciąć. > Mimo wszystko jest to zupełnie inna jednostka niż 130 konny motor, a z 145km z FFII ma tyle > wspólnego co nasi piłkarze z mistrzostwami świata Nazywa się on w FF ST170 "Duratec ST", ale jest to jednostka Zetec z głowicą tjuningowaną przez Coswortha o zmiennych fazach rozrządu i jeszcze kilku pierdołach innych w stosunku do oryginalnego Zeteca. Rozrząd jest pędzony paskiem, gdzie w Duratecu montowanym np. w Mondeo Mk3 czy FF2 jest to lańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Czyli dobrze pamiętałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 tak też właśnie sądziłem, ale nie byłem pewien Silniki duratec w stosunku do zeteców, pomija rodzaj napędu rozrządu, zamienine miejcami kolektory. Na zdjęciu widzimy kolektor wydechowy - czyli zetec bo duratec ma w tym miejscu kolektor ssący listwa z napisem duratec mogła pochodzić z innego auta nie wiem jakie dura były montowane w FFII ale pewnie taki jak miałem w MDO MK3 - czyli silnik generacyjnie nowszy od zeteca i rzeczywiście nie mają ze sobą wiele wspólnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > tak też właśnie sądziłem, ale nie byłem pewien > Silniki duratec w stosunku do zeteców, pomija rodzaj napędu rozrządu, zamienine miejcami kolektory. > Na zdjęciu widzimy kolektor wydechowy - czyli zetec bo duratec ma w tym miejscu kolektor ssący > listwa z napisem duratec mogła pochodzić z innego auta > nie wiem jakie dura były montowane w FFII ale pewnie taki jak miałem w MDO MK3 - czyli silnik > generacyjnie nowszy od zeteca i rzeczywiście nie mają ze sobą wiele wspólnego zetec jest fordowski duratec od mazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.