Skocz do zawartości

Focus I ST170


tomecki

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

z czym to się je, że tak zapytam? hmm.gif

http://otomoto.pl/show?id=C30460205

Coś złego na pierwszy rzut oka można powiedzieć? Jak wygląda eksploatacja względem całkowitej cywilnej wersji?

Hamulce, zawieszenie i reszta rzeczy są jakieś specjalne? Może ktoś od nas powozi takim autem i coś powie? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zetec, ale nic wiecej Ci nie powiem .

jesteś pewien ze to ZETEC??

Coś mi się wydaje że to dest DURATEC ale ręki nie dam sobie uciąć.

Mimo wszystko jest to zupełnie inna jednostka niż 130 konny motor, a z 145km z FFII ma tyle wspólnego co nasi piłkarze z mistrzostwami świata smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> z czym to się je, że tak zapytam?

> http://otomoto.pl/show?id=C30460205

> Coś złego na pierwszy rzut oka można powiedzieć? Jak wygląda eksploatacja względem całkowitej

> cywilnej wersji?

> Hamulce, zawieszenie i reszta rzeczy są jakieś specjalne? Może ktoś od nas powozi takim autem i coś

> powie?

co do konkretnego modelu to ma felgi nieorginalne smile.gif

a jesli chodzi o zawieszenie, hamulce, ukł. kierowniczy i silnik to wszystko jest tam inne niż w zwykłym focusie 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesteś pewien ze to ZETEC??

> Coś mi się wydaje że to dest DURATEC ale ręki nie dam sobie uciąć.

> Mimo wszystko jest to zupełnie inna jednostka niż 130 konny motor, a z 145km z FFII ma tyle

> wspólnego co nasi piłkarze z mistrzostwami świata

Nazywa się on w FF ST170 "Duratec ST", ale jest to jednostka Zetec z głowicą tjuningowaną przez Coswortha o zmiennych fazach rozrządu i jeszcze kilku pierdołach innych w stosunku do oryginalnego Zeteca.

Rozrząd jest pędzony paskiem, gdzie w Duratecu montowanym np. w Mondeo Mk3 czy FF2 jest to lańcuch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak też właśnie sądziłem, ale nie byłem pewien

Silniki duratec w stosunku do zeteców, pomija rodzaj napędu rozrządu, zamienine miejcami kolektory.

Na zdjęciu widzimy kolektor wydechowy - czyli zetec bo duratec ma w tym miejscu kolektor ssący ok.gif

listwa z napisem duratec mogła pochodzić z innego auta ok.gif

nie wiem jakie dura były montowane w FFII ale pewnie taki jak miałem w MDO MK3 - czyli silnik generacyjnie nowszy od zeteca i rzeczywiście nie mają ze sobą wiele wspólnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak też właśnie sądziłem, ale nie byłem pewien

> Silniki duratec w stosunku do zeteców, pomija rodzaj napędu rozrządu, zamienine miejcami kolektory.

> Na zdjęciu widzimy kolektor wydechowy - czyli zetec bo duratec ma w tym miejscu kolektor ssący

> listwa z napisem duratec mogła pochodzić z innego auta

> nie wiem jakie dura były montowane w FFII ale pewnie taki jak miałem w MDO MK3 - czyli silnik

> generacyjnie nowszy od zeteca i rzeczywiście nie mają ze sobą wiele wspólnego

zetec jest fordowski

duratec od mazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.