ppmarian Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 Poszukuję sprawdzonej metody (oprócz wymiany na nowe) usunięcia luzu na prowadnikach zacisków hamulcowych przednich. Czy możliwe rozwiercenie gniazd i dorobienie nowych prowadnic? jak z luzem/rozszerzalnością cieplna? Słychać wyraźne stukanie z obydwu stron samochodu podczas jeżdżenia po nierównościach. Nawet lekkie naciśnięcie hamulca powoduje całkowite wyciszenie. Zawieszenie testowane w dwóch niezależnych warsztatach i żadnych luzów nie zdiagnozowano. Nałożenie na prowadniki smaru miedziowego pomaga na 1000km, ale nie będę tego co 2 tygodnie robił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 Jaki to układ hamulcowy, albo lepiej napisz jaki samochód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 według mnie jedynie nowe jarzma załatwią temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Jaki to układ hamulcowy, albo lepiej napisz jaki samochód? zestaw 4 tloczkowy od WRX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > według mnie jedynie nowe jarzma załatwią temat Ten luz to chyba w zacisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > zestaw 4 tloczkowy od WRX W czterotłoku Brembo nie ma prowadnic zacisku, są jedynie trzpienie prowadzące klocki. Jeśli o nie Ci chodzi, to czy przypadkiem nie brakuje tam sprężyn dociskowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > W czterotłoku Brembo nie ma prowadnic zacisku, są jedynie trzpienie prowadzące klocki. Jeśli o nie > Ci chodzi, to czy przypadkiem nie brakuje tam sprężyn dociskowych? jakich sprezyn? kupilem uzywki zalozylem i stuka .....teraz chyba wiem dlaczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > jakich sprezyn? > kupilem uzywki zalozylem i stuka > .....teraz chyba wiem dlaczego W sumie czterotłok w Subaru może być Brembo, albo Sumitomo. Są do zestawu blaszki sprężynowe i druciki zabezpieczające trzpienie. Blaszka zaczepia się pod trzpienie i dociska klocki, żeby nie dzwoniły. Zestawy do dostania np w IC za parę zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 w jeepie to się napawa migomatem jarzma gdzie pływa zacisk, potem szlifierka i jak nowe tu początek roboty na aucie kolegi kedar_xj http://imageshack.us/a/img69/3690/z6cg.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.