DARKOOO Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 Witam z sąsiedniego kącika. Potrzebuję paru informacji na temat Cromy w wersji Pb 2.2. Interesuje mnie jakiego koncernu jest to wynalazek (silnik) GM czy inny? Jakie ma wady i rzetelne od użytkowników informacje o spalaniu? Wtrysk rozumiem, że jeszcze w tych latach produkcji jest pośredni? Jak z instalacją LPG? Ma wariator? Rozrząd (pasek/łańcuch) i inne cenne informacje mile widziane Dla tych co nie doczytali* - nie interesuje mnie Diesel *na kąciku Stilo część ludzi ciągle myśli że Pb z ON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Witam z sąsiedniego kącika. > Potrzebuję paru informacji na temat Cromy w wersji Pb 2.2. > Interesuje mnie jakiego koncernu jest to wynalazek (silnik) GM czy inny? > Jakie ma wady i rzetelne od użytkowników informacje o spalaniu? > Wtrysk rozumiem, że jeszcze w tych latach produkcji jest pośredni? > Jak z instalacją LPG? > Ma wariator? > Rozrząd (pasek/łańcuch) > i inne cenne informacje mile widziane > Dla tych co nie doczytali* - nie interesuje mnie Diesel > *na kąciku Stilo część ludzi ciągle myśli że Pb z ON hmm... Silnik GM, rozrząd na łańcuchu, dwumas jest ale mam kolejne pytanie o typ silnika: Z22SE czy Z22YH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Moze musial bys prędzej na Oplach spytac o ten silnik, bo tutaj z 98% ludzi ma diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Mam zestawy rozrządu łańcuchowe do tego silnika i po zainteresowaniu nimi stwierdzić można ,że w okolicach 150-200tysi jest do zmiany Chcesz stilo na crome zamienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Moze musial bys prędzej na Oplach spytac o ten silnik, bo tutaj z 98% ludzi ma diesla Rozważałem też opcję kekotu ale w większości mamy DPFy, a opcja jaka wchodzi w grę to tylko 1,9/150 - jest to tylko opcja, Rozważam jeszcze parę perełek produkcji Włoskiej p.s. Co do typu silnika jaki jest w Cromie doszkolę się i uzupełnię info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Mam zestawy rozrządu łańcuchowe do tego silnika i po zainteresowaniu nimi stwierdzić można ,że w > okolicach 150-200tysi jest do zmiany ile taki zestaw kosztuje? > Chcesz stilo na crome zamienić ? rozważam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > ile taki zestaw kosztuje? > rozważam Rozrząd ~500zł , na wałki balansowe ~400zł jeśli potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Nie kazda miala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Nie kazda miala Fakt - na naszym forum są chyba aż dwie takie sztuki bez DPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Fakt - na naszym forum są chyba aż dwie takie sztuki bez DPF chyba wiecej niż 2... moja też jest fabrycznie noDPF większość kupionych w polskim salonie do 2008 była bez DPF (trzeba było za to dobro dopłacać...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 A jak ma to bez problemu się pozbędziesz . I praktycznie koszty żadne bo wymiana softu prawie tyle wyjdzie co dostaniesz potem za puchę. No i EGRa też przy okazji wyłączysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fox03 Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Moja rocznik 2010 również fabrycznie bez DPF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Silnik GM, rozrząd na łańcuchu, dwumas jest ale mam kolejne pytanie o typ silnika: > Z22SE czy Z22YH Poszperałem co nieco w necie z ciekawości i tak : Z porównania danych Z22SE np. w Oplu Vectra i parametrów silnika 2,2 w instrukcji od Cromy wynika , że to te same motory 147KM/203Nm . Natomiast Z22YH to modernizacja poprzednika - z wtryskiem bezpośrednich o nieco lepszych osiągach 155KM/220Nm . Generalnie szału nie ma - również jeśli chodzi o spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > chyba wiecej niż 2... > moja też jest fabrycznie noDPF > większość kupionych w polskim salonie do 2008 była bez DPF (trzeba było za to dobro dopłacać...) Co tak all boja sie DPF-a.....wiecej krzyku niz problemow. Raz na miesiac luknac w FES-a jak miasto , ota caly problem:) Pewnie,ze bez lepiej byloby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > Poszperałem co nieco w necie z ciekawości i tak : > Z porównania danych Z22SE np. w Oplu Vectra i parametrów silnika 2,2 w instrukcji od Cromy wynika > , że to te same motory 147KM/203Nm . > Natomiast Z22YH to modernizacja poprzednika - z wtryskiem bezpośrednich o nieco lepszych osiągach > 155KM/220Nm . > Generalnie szału nie ma - również jeśli chodzi o spalanie Nie posiadają hydraulicznej korekcji luzów zaworowych i z tego tytułu trzeba korygować ręcznie szczególnie jak ktoś myśli o LPG ... nawet co 6 tyś km jak twierdzą niektórzy w GM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > Nie posiadają hydraulicznej korekcji luzów zaworowych i z tego tytułu trzeba korygować ręcznie > szczególnie jak ktoś myśli o LPG ... nawet co 6 tyś km jak twierdzą niektórzy w GM Ze tak gniazda sie mocno wypalaja? Toz to po 100 tkmsladu nie bedzie. Korekcja luzow z uszczelka to jakies 80 zl robocizna i uszczelka pewnie z 50 i za kazda plytke iles. Wiec jak 3x w roku mialoby byc to srednio mila zabawa. Dla mnie nierealna troche i naciagana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrabit Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > Co tak all boja sie DPF-a.....wiecej krzyku niz problemow. > Raz na miesiac luknac w FES-a jak miasto , ota caly problem:) FES swoja drogą, ale jak samochód użytkowany jest głównie po mieście to w pierwszej kolejnosci sprawdzamy poziom oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 Quote: Co tak all boja sie DPF-a.....wiecej krzyku niz problemow. Raz na miesiac luknac w FES-a jak miasto , ota caly problem:) Pewnie,ze bez lepiej byloby Nie róbcie cyrku. Auto nie jest po to by co miesiąc podłączać go pod diagnostykę aby sprawdzić czy dobrze działa. DPF jest kontrolowany przez ECU i jak auto jest sprawne nie ma potrzeby w to ingerować. Przelatałem jakieś 10tyś z DPFm i nic się działo. Wywaliłem go tylko dlatego że soft był modzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > Quote: > Co tak all boja sie DPF-a.....wiecej krzyku niz problemow. > Raz na miesiac luknac w FES-a jak miasto , ota caly problem:) > Pewnie,ze bez lepiej byloby > Nie róbcie cyrku. > Auto nie jest po to by co miesiąc podłączać go pod diagnostykę aby sprawdzić czy dobrze działa. > DPF jest kontrolowany przez ECU i jak auto jest sprawne nie ma potrzeby w to ingerować. > Przelatałem jakieś 10tyś z DPFm i nic się działo. > Wywaliłem go tylko dlatego że soft był modzony. dokładnie, dobijam do 50k km. Nigdy nie myślałem o tym kiedy i gdzie wypalić dpf, FES nie podłączam a padlina jezdzi i z DPF problemów nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Quote: > Co tak all boja sie DPF-a.....wiecej krzyku niz problemow. > Raz na miesiac luknac w FES-a jak miasto , ota caly problem:) > Pewnie,ze bez lepiej byloby > Nie róbcie cyrku. > Auto nie jest po to by co miesiąc podłączać go pod diagnostykę aby sprawdzić czy dobrze działa. > DPF jest kontrolowany przez ECU i jak auto jest sprawne nie ma potrzeby w to ingerować. > Przelatałem jakieś 10tyś z DPFm i nic się działo. > Wywaliłem go tylko dlatego że soft był modzony. Doczytales moze ze mowa o miescie tylko??? Rozrzedzic olej nie sztuka, a podlaczyc FES 3 minuty. Kazdy ma wybor. Ja nie lubie skrajnych emocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.