SieneK Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Ogólnie zastanawia mnie sens kupowania 15m aut. Trudniej nimi moim zdaniem manewrować po ciasnych > uliczkach bo nie złamie się jak przegubowy a ludzi też tyle się nie zmieści co w 18m aucie. > Może dlatego w Łodzi nie było 15m autobusów chory pomysł ale zwykle o tym decydują ci którzy pojęcia zielonego o komunikacji nie mają > Jeżeli chodzi o hybrydy to jest dobry pomysł by popisać się przed ekologami ale jest to > nieopłacalne auto. Kosztuje znacznie więcej niż z normalną jednostką napędową, koszta napraw > są znacznie wyższe a różnice w spalaniu nie są na tyle wysokie by się to opłacało. Dużo lepsze > wydają mi się wozy z instalacją CNG. Pozostaje tylko czekać aż to paliwo będzie bardziej > popularne w Polsce. jasne, z tęsknotą czekamy na akcyzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lancer1990 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > chory pomysł ale zwykle o tym decydują ci którzy pojęcia zielonego o komunikacji nie mają Bardzo często stołki na najwyższych stanowiskach w Zbiorkomie zajmują ludzie co nie mają pojęcia o niczym. Patrzy i myśli że 15m auto to taki złoty środek. Co do CNG to jakościowo jest podobno lepszym paliwem niż LPG. Niestety w polsce jest kilka stacji CNG raptem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Właśnie. Dlaczego? Na myśl przychodzą mi tylko względy bezpieczeństwa. > Pamiętam, że w Warszawie na linii 51 jeździły trolejbusy Saurer z przyczepami. Kierowcy musiel mieć > PJ kat. trolejbusowej + E ?? Nie wiem co jeździło w Warszawie i kiedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.