resmiki Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Mam 4 i pol krzyzyka na ramieniu i zebralo mi sie na moto . Przez zime kupie moto, wiosną prawko zrobie i hajda ! Padło na Honde CBF 600. Wygodnie sie siedzi, mocy az za duzo. Oglądałem w komisie i sprzedawca twierdzi, ze elektronicznego licznika cofnąć nie mozna. Nie chce mi sie wierzyc. Prawda to, czy sciemnia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Jak się da to się cofnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Mam 4 i pol krzyzyka na ramieniu i zebralo mi sie na moto . Przez zime kupie moto, wiosną prawko > zrobie i hajda ! > Padło na Honde CBF 600. Wygodnie sie siedzi, mocy az za duzo. Oglądałem w komisie i sprzedawca > twierdzi, ze elektronicznego licznika cofnąć nie mozna. Nie chce mi sie wierzyc. Prawda to, > czy sciemnia ? W samochodach cofają włacznie z zapisami ukrytymi w zakamarkach elektroniki pokładowej to w moto również cofną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Kręcą motocykle jak auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Kręcą motocykle jak auta. I ulepy też sprzedają... Jak już zainteresujesz się jakimś modelem, to - pooglądaj katalogi elektroniczne, aby sprawdzić wzory malowań dla rocznika (koła, rama, plastiki, lusterka, ciężarki) - wzór oryginalnej tylnej zębatki - wzór i orientacyjne interwały wymian tarcz hamulcowych - wzór przedniej lampy Niezgodność kompozycji elementów nadwozia może dać punkt zaczepienia do szukania ew. śladów po przygodach, chociaż należy pamiętać, że bardzo duży odsetek motocyklistów coś tam majstruje przy szpeju - a to lusterka zmieni, a to kółka psiknie. Zmienione tarcze i zębatki mogą dać jakiś tam pogląd o przebiegu. Przebieg silnika można jakoś tam ocenić zerkając na napinacze łańcucha rozrządu, ale czasem są one trudno dostępne (tzn trzeba trochę moto rozebrać). Czas życia rozrządu zależy od rodzaju motocykla / silnika - np. Suzuki GSXR - interwał 40 tyś km, SV 650 K3-K9 - 80 tyś km, Yamaha XVS ok. 120 tyś No i karnąć się - popatrzyć czy nie wężykuje, samo nie skręca, albo kierownicy z łap nie wyrywa... I zabrać kolegę, który "będzie polewał zimną wodą" kupującego Generalnie znakomita większość motocykli jakie oglądałem czy sam, czy z kumplami - leżała. Czy to je skreśla z listy zakupów - absolutnie nie. Można niechcący zrezygnować z niezłej sztuki po ślizgu i kupić wyszykowanego błyszczącego składaka Tylko, jak będziemy widzieć (np po dźwigniach, podnóżkach) że moto leżało, dokładniej sprawdźmy ramę, czy np. coś gdzieś nie popuściło... np okolice główki, czy łączenia wewnętrzne, czy na punktach montażowych silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Jak już zainteresujesz się jakimś modelem, to > - pooglądaj katalogi elektroniczne, aby sprawdzić wzory malowań dla rocznika (koła, rama, plastiki, > lusterka, ciężarki) > - wzór oryginalnej tylnej zębatki > - wzór i orientacyjne interwały wymian tarcz hamulcowych > - wzór przedniej lampy To cenne uwagi. > I zabrać kolegę, który "będzie polewał zimną wodą" kupującego Mam takiego, jest od 13 lat zawodowym mechanikiem samochodowym, prywatnie zajmuje sie motorami. Jest perfekcjonistą, wiec obawiam sie, czy czasem za duzo nie powynajduje. Edit: znalazłem na forum Hondy co ile wytrzymuje (przeklejam, bo tam sie trzeba logowac): - tarcze hamulcowe; 60 do 80 tyś km (średnio) - łańcuch napędowy; od 20 do 30 tyś km (scottoiler wydłuża przebieg powyżej 40 tyś km) - klocki hamulcowe; od 10 do 20 tyś km (zależnie od stylu jazdy) [...] - silnik czterocylindrowy; powyżej 150 tyś km A jak oglądam CBF-y 600 albo dzwonie, to przebieg ok. 30 tys. i albo są nowe tarcze albo juz do wymiany Jeden gość nawet napisał (ale to chyba jakis ekstremista ) : - tarcze hamulcowe; 98tyś km (i jeszcze nie zmieniam) [...] - łańcuch napędowy; 54 tyś km (i jeszcze nie zmieniam) Coś mi sie wydaje ze 30 tys.km dla motocykla to jest jak 160 tys. dla auta - najczesciej spotykane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Coś mi sie wydaje ze 30 tys.km dla motocykla to jest jak 160 tys. dla auta - najczesciej spotykane. standardem dla motocykli 5-20 letnich jest 24 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > standardem dla motocykli 5-20 letnich jest 24 tyś to chyba bede musial cofnac do przodu jak bede sprzedawal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > twierdzi, ze elektronicznego licznika cofnąć nie mozna. Nie chce mi sie wierzyc. Prawda to, > czy sciemnia ? Wszystko da sie cofnac, w motocyklu jeszcze latwiej niz w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Mam 4 i pol krzyzyka na ramieniu i zebralo mi sie na moto . Przez zime kupie moto, wiosną prawko > czy sciemnia ? [Ciach] Siemanko - dawaj na privka, pogadamy o moto. Mnei wzięło jakieś 4-5 lat temu. A krzyżyków też sporo ju zmam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > To cenne uwagi. > Mam takiego, jest od 13 lat zawodowym mechanikiem samochodowym, prywatnie zajmuje sie motorami. > Jest perfekcjonistą, wiec obawiam sie, czy czasem za duzo nie powynajduje. > Edit: znalazłem na forum Hondy co ile wytrzymuje (przeklejam, bo tam sie trzeba logowac): > - tarcze hamulcowe; 60 do 80 tyś km (średnio) > - łańcuch napędowy; od 20 do 30 tyś km (scottoiler wydłuża przebieg powyżej 40 tyś km) > - klocki hamulcowe; od 10 do 20 tyś km (zależnie od stylu jazdy) > [...] > - silnik czterocylindrowy; powyżej 150 tyś km > A jak oglądam CBF-y 600 albo dzwonie, to przebieg ok. 30 tys. i albo są nowe tarcze albo juz do > wymiany > Jeden gość nawet napisał (ale to chyba jakis ekstremista ) : > - tarcze hamulcowe; 98tyś km (i jeszcze nie zmieniam) > [...] > - łańcuch napędowy; 54 tyś km (i jeszcze nie zmieniam) > Coś mi sie wydaje ze 30 tys.km dla motocykla to jest jak 160 tys. dla auta - najczesciej spotykane. Niestety, kupno używanego, to spore ryzyko. Trzeba iść z kimś, kto się zna lub długo jeździ. Albo kupić coś, cop od razu dobrze rokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.