balu Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Jeżdził już ktoś ? Warto sie interesować czy raczej odpuścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Gdyby nie dwa fakty 1. zona chciala plastika 2. o rok za pozno Niemniej narobiles mi chrapki wlasnie sie ubieram i jade na jazde probna to bylbym jej wlascicielem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Zastanawiam się nad tym jak ta nowa yamaha ma się do mojej FZ6. Cóż nie widziałem 09 na żywca a moja mi się baaaaardzo podoba - nie znajduję na rynku tak ładnego i udanego modelu. No chyba że jakiś dukat hi hi hi ale to 2 cylinderki A i jeszcze rozmiar jest ważny he he he wymiary nie większe od mojej FZ6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 enjoy Stacyjka - troche niekonwencjonalnie i trzebaby sie przyzwyczaic. Po wlozeniu kluczyka, nadaremno szuka sie przycisku rozrusznika. Intuicja podpowiada przesunac czerwony Notkill do dolu, faktycznie dziala, triple raznie startuje i mruczy. Klamka hamulca jest regulowana, sprzegla nie, jednak ustawienie nie wymaga jakiegokolwiek dostosowania ( wydaje mi sie, ze nawet do malej dloni bedzie niepotrzebne. Sprzeglo lapie dobrze, silnik bez wiekszych drgan bez dodania gazu radzi sobie zarowno z masa motocykla jak i moja ( to juz cos ). Przy predkosci 16 km/h na II – ce da sie jechac bez drgan bez jakiegokolwiek gazu, na III – ce juz niestety te drgania wystepuja, ale nadal jest to do zaakceptowania. Triple dobrze wkreca sie na obroty, mimo, ze maszyna jaka dostalem ma zaledwie 15 km przebiegu. Do 9 000 rpm zadnego rezonansu czy drgan, mysle, ze do konca obrotow nie beda tez one wystepowaly. Od ca. 4 000 rpm nie czuje sie juz, ze ma sie do czynienia z trzycylindrowym silnikiem. Nieswiadomi mogli by wyslec, ze dosiadaja rzedowej czworki Zawieszenie daje rade, maszyna z latwoscia i gracja reaguje na impulsy skretu, szkoda, ze deszcz i nowe opony nie pozwalal / y na wieksza zabawe podczas szybkich przezutach slalomu. Hamulce - daja rade bez wiekszych problemow podczas solowej jazdy. Skrzynia - biegow dobrze zestrojona i dobrze pracujaca, nawet w niedotartym stanie. Przy wrzucaniu pierwszego biegu ma sie wrazenie jakby mialo sie do czynienia z BMW seri K. Odglos i drgniecie motocykla jest spore jednak mniejsze niz w „ K “ Biegi daja sie zmieniac bez wiekszego problemu bez uzycia sprzegla, oczywiscie nie tak jak w dotartym motocyklu. Trzeba troche odpuscic gaz i chwilke odczekac. Motocykl oferuje trzy tryby pracy. „ A “, „ B “ oraz miasto. Probowalem w pierwszych dwoch trybach, roznice jak na moj gust minimalna. Przelaczniki – male i delikatne. W przypadku kierunkowskazow bardzo pozytywne wrazenie, dobrze umiejscowione co wplywa na komfort. Motocykl robi bardzo fajne wrazenie, tyle, ze niema co oczekiwac feuerwerkow jak w R6 czy R 1. Roznice miedzy XJ6 a MT09 daje sie naprawde odczuc. Jedyny minus jaki otrzymal by motocykl, to za prace silnika wydajacego specyficzny gwizd z pomrukiem. Mysle, ze to bardziej kwestia przyzwyczajenia, ktora zaniknie podczas codziennej ekspluatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Jeżdził już ktoś ? > Warto sie interesować czy raczej odpuścić? ile ma zbiornik paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mrowa Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > ile ma zbiornik paliwa? 14l. tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > 14l. tylko no wlasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > 14l. tylko Panowie, wezcie mnie nie rozsmieszajcie BMW K 1200 S ma 15 litrow. Roznica nieduza bo tylko jeden litr. Gdy wezmie sie jednak roznice w pojemnosci to wyjdzie 308 ccm. ( notabene K 1300 S ma tez 15 l ) Ile pali MT 09 a ile K 1200 S ? Co wiec znaczy malo ? ? ? DR 350 ma zbiornik pozwalajacy przejechac gora 130 km. KTM Duke 990 ma bodajze ponad 15 l a starcza na 150 km Chyba bardziej liczy sie ile km mozna zrobic na zbiorniku niz ile zbiornik ma pojemnosci. Ale co ja am bede rozwazal, przeca ja sie na tym nieznam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Panowie, wezcie mnie nie rozsmieszajcie > BMW K 1200 S ma 15 litrow. Roznica nieduza bo tylko jeden litr. Gdy wezmie sie jednak roznice w > pojemnosci to wyjdzie 308 ccm. ( notabene K 1300 S ma tez 15 l ) > Ile pali MT 09 a ile K 1200 S ? > Co wiec znaczy malo ? ? ? > DR 350 ma zbiornik pozwalajacy przejechac gora 130 km. > KTM Duke 990 ma bodajze ponad 15 l a starcza na 150 km > Chyba bardziej liczy sie ile km mozna zrobic na zbiorniku niz ile zbiornik ma pojemnosci. Ale co ja > am bede rozwazal, przeca ja sie na tym nieznam. to nie znaczy, ze trzeba powielac kiepawe wzorce, 14l to za malo, hornet ma 18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mrowa Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > to nie znaczy, ze trzeba powielac kiepawe wzorce, 14l to za malo, hornet ma 18 Dokładnie, mój też ma 18 a to za mało wg. mnie jak na litra co lubi wypić bo jednak moto wciąga swoje i zasięgi są za małe niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Dzięki za opisik i filmik niestety jak się przygladam to ta sylwetka mnie się jakoś nie widzi hmmm poczekamy na cościk innego Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Dzięki za opisik i filmik niestety jak się przygladam to ta sylwetka mnie się jakoś nie widzi hmmm > poczekamy na cościk innego > Pozdr Powiem że przy okazji zerknąłem na YAMAHA MT-01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JokerJoker Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Też ma zbiornik...15l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Mam dwóch znajomych, co takie MT-01 dosiada / ło. 1. Trochę dużo olej wchodzi - 5 litrów 2. Taki naked do cruzowania - brak konkretnego przeznaczenia 3. Masa - to naprawdę jest ciężkie - obydwaj dosiadający mają ponad 185 cm i ok 100 kg. Jeden sprzedał MT-01 bo naprawdę tęsknił do lżejszego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Dokładnie, mój też ma 18 a to za mało wg. mnie jak na litra co lubi wypić bo jednak moto wciąga > swoje i zasięgi są za małe niestety no przy autostradowych moj pije 8, 200 km na zbiorniku z malym marginesem bezpieczenstwa to cienko wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > to nie znaczy, ze trzeba powielac kiepawe wzorce, 14l to za malo, hornet ma 18 Pytanie zasadnicze, z rezerwa czy bez ? MT 09 kwalifikowal bym na conajmniej drugi sprzet kat. A lub jako ostatni bedac na emeryturze. Moj ma podobno 18, na autostradzie spala ponad 15 wiec zbiornik gora na 100 150 km i wtylkumamto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Też ma zbiornik...15l Nie jest to argument Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Mam dwóch znajomych, co takie MT-01 dosiada / ło. > 1. Trochę dużo olej wchodzi - 5 litrów EE tam > 2. Taki naked do cruzowania - brak konkretnego przeznaczenia Ale to jest hobby więc konkretnie nie ma sensu tego rozpatrywać > 3. Masa - to naprawdę jest ciężkie - obydwaj dosiadający mają ponad 185 cm i ok 100 kg. Jeden > sprzedał MT-01 bo naprawdę tęsknił do lżejszego motocykla. To jest jakieś za lub przeciw. Moto moim zdaniem fajne do lansu. 1.6 w nakedzie budzi respekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > to nie znaczy, ze trzeba powielac kiepawe wzorce, 14l to za malo, hornet ma 18 to jest miejskie moto, nie potrzebuje zasięgu. ale z drugiej strony racja... yamaha goniąc street triple wagą zagrała zbiornikiem, żeby zbliżyć się do anglika... tani trik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.