Skocz do zawartości

Zakup moto honda cb 750


Rafcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako że postanowiłem kupić sobie pierwszy moto jw. i mam niewielkie doświadczenie w kat.A, dziś pojechałem obejrzeć jeden egzemplarz. Po krótkiej jeździe stwierdziłem że w porównaniu z gladiusem, cebulka jest strasznie "gumowata", tzn przy dodawaniu gazu nie przyspiesza tak ostro jak gladius. Ponadto tylny hamulec o wiele słabiej działa niż w suzuki. Nie wiem czy tttm i jest to normalne w tym modelu czy ten egzemplarz jest po prostu taki.

Wiem że to całkiem inne motory z innej epoki "cebulka 93r" i o innej charakterystyce silnika w jednym wtrysk w drugim gaźniki, ale jak już napisałem nie mam dużego doświadczenia w tej dziedzinie i chętnie posłucham co wy macie na ten temat do powiedzenia.

Mam zamiar obadać jeszcze parę maszyn i wtedy będę miał lepsze rozeznanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Jako że postanowiłem kupić sobie pierwszy moto jw. i mam niewielkie doświadczenie w kat.A,

> dziś pojechałem obejrzeć jeden egzemplarz. Po krótkiej jeździe stwierdziłem że w porównaniu z

> gladiusem, cebulka jest strasznie "gumowata", tzn przy dodawaniu gazu nie przyspiesza tak

> ostro jak gladius. Ponadto tylny hamulec o wiele słabiej działa niż w suzuki. Nie wiem czy

> tttm i jest to normalne w tym modelu czy ten egzemplarz jest po prostu taki.

> Wiem że to całkiem inne motory z innej epoki "cebulka 93r" i o innej charakterystyce silnika w

> jednym wtrysk w drugim gaźniki, ale jak już napisałem nie mam dużego doświadczenia w tej

> dziedzinie i chętnie posłucham co wy macie na ten temat do powiedzenia.

> Mam zamiar obadać jeszcze parę maszyn i wtedy będę miał lepsze rozeznanie.

sevenfifty.... staaaarryyyy wink.gif to jest KLASYK

- pierwsze - ztcp z tylu jest hamulec BĘBNOWY - nigdy nie bedzie tak ostry jak tarczowy wink.gif