Rafcio Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Witam. Jako że postanowiłem kupić sobie pierwszy moto jw. i mam niewielkie doświadczenie w kat.A, dziś pojechałem obejrzeć jeden egzemplarz. Po krótkiej jeździe stwierdziłem że w porównaniu z gladiusem, cebulka jest strasznie "gumowata", tzn przy dodawaniu gazu nie przyspiesza tak ostro jak gladius. Ponadto tylny hamulec o wiele słabiej działa niż w suzuki. Nie wiem czy tttm i jest to normalne w tym modelu czy ten egzemplarz jest po prostu taki. Wiem że to całkiem inne motory z innej epoki "cebulka 93r" i o innej charakterystyce silnika w jednym wtrysk w drugim gaźniki, ale jak już napisałem nie mam dużego doświadczenia w tej dziedzinie i chętnie posłucham co wy macie na ten temat do powiedzenia. Mam zamiar obadać jeszcze parę maszyn i wtedy będę miał lepsze rozeznanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 sam sobie odpowiedziałeś... różnica technologii w tych motocyklach to bagatela jakieś 18 lat to raczej przepaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Witam. Jako że postanowiłem kupić sobie pierwszy moto jw. i mam niewielkie doświadczenie w kat.A, > dziś pojechałem obejrzeć jeden egzemplarz. Po krótkiej jeździe stwierdziłem że w porównaniu z > gladiusem, cebulka jest strasznie "gumowata", tzn przy dodawaniu gazu nie przyspiesza tak > ostro jak gladius. Ponadto tylny hamulec o wiele słabiej działa niż w suzuki. Nie wiem czy > tttm i jest to normalne w tym modelu czy ten egzemplarz jest po prostu taki. > Wiem że to całkiem inne motory z innej epoki "cebulka 93r" i o innej charakterystyce silnika w > jednym wtrysk w drugim gaźniki, ale jak już napisałem nie mam dużego doświadczenia w tej > dziedzinie i chętnie posłucham co wy macie na ten temat do powiedzenia. > Mam zamiar obadać jeszcze parę maszyn i wtedy będę miał lepsze rozeznanie. sevenfifty.... staaaarryyyy to jest KLASYK - pierwsze - ztcp z tylu jest hamulec BĘBNOWY - nigdy nie bedzie tak ostry jak tarczowy - drugie - maszyna ma 20! (słownie: dwadziescia!) lat - nawet jesli jest swietnie utrzymany to sporo z deklarowanych 73KM sie juz dawno po rowach pasie - trzecie - porownujesz 4cylidnrowa rzedowke do dwucylindrowej v-ki - czwarte - 20lat to mimo wszystko przepasc w konstruowaniu motocykli ale jakby mial jeszcze raz wybierac to nadal Zephyr 750 z lat 90'tych na drugim miejscu sevenfifty a dopiero daleko potem jakies nowe plastikowe pseduo klasyczne nakedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafcio Napisano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > - pierwsze - ztcp z tylu jest hamulec BĘBNOWY - nigdy nie bedzie tak ostry jak tarczowy Ale tam z tyłu jest tarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Ale tam z tyłu jest tarcza. a to zalezy od wersji - czy CB seven fifty, czy CB nighthawk az sobie zajrzalem do 'księgi' ( tutaj ) bo zupelnie mi nie pasowalo ze przymierzalem sie do sztuki CB750 z okolic poczatku lat 90tych i na 100% byl bęben z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafcio Napisano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Dzięki za link do stronki, można sobie poczytać. Wcześniej się na nią nie natknąłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Ale tam z tyłu jest tarcza. moze klocków już nie było, albo był źle wyregulowany, albo zapowietrzony układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > moze klocków już nie było, albo był źle wyregulowany, albo zapowietrzony układ u mnie w bandicie też słabo hamował tył, dopiero teraz w kawie widzę ze coś z suzuki musiało być na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 W Bandicie jest źle zaprojektowany zacisk, tz, jego położenie. Momentalnie zabija się syfem, przez co dość szybko szlag trafia prowadnice klocków. Druga sprawa, zacisk składa się z dwóch, symetrycznie działających tłoczków. Ten od strony koła lubi się zapiekać. Trzecia sprawa, to odpowietrzanie zacisku. Troszkę zabawy z tym jest. Zdarzał mi się, że po zamontowaniu, odpowietrzeniu, coś było nie tak. Wyjąłem zacisk, obróciłem o 180C i z powrotem... okazało się, że z zewnętrznej komory jeszcze kilka "bąbelków wypłynęło". U Siebie muszę bardzo uważać, gdyż nawet delikatne muśnięcie hamulca tylnego powoduje zatrzymanie koła. Z pasażerem + bagaż jest troszkę lepiej, ale i tak bardzo delikatnie się trzeba obchodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafcio Napisano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 To jeszcze mam parę pytań. Tak przeglądam ogłoszenia i jedno mi wpadło w oko z wyglądu ale mam parę wątpliwości bo: - na zbiorniku napis i skrzydła są przyklejone pod kątem a na prospektach widzę że są prosto - tylne amortyzatory są bez " butelki" sama sprężyna i tuleja w środku - oraz brak osłon na wydechach pod silnikiem ( jak oglądałem ostatnio na żywo motorek to ten chyba miał ) http://tablica.pl/oferta/honda-cb750-kultowy-motocykl-CID5-ID2HN85.html#4b45b52f7c Edit:jeszcze jedno na osłonach silnika i podzespołów schodzi "utlenia się wierzchnia warstwa, ale to chyba normalne w motorku w takim wieku, bo na tym co oglądałem na żywo też tak było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 stan bdb,prawie nowy łańcuch, zębatka co prawda mam wał i mogę się nieznać, ale wydaje mi się, że wymienia się obie zębatki, a nie jedną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > To jeszcze mam parę pytań. > Tak przeglądam ogłoszenia i jedno mi wpadło w oko z wyglądu ale mam parę wątpliwości bo: > - na zbiorniku napis i skrzydła są przyklejone pod kątem a na prospektach widzę że są prosto > - tylne amortyzatory są bez " butelki" sama sprężyna i tuleja w środku > - oraz brak osłon na wydechach pod silnikiem ( jak oglądałem ostatnio na żywo motorek to ten chyba > miał ) > http://tablica.pl/oferta/honda-cb750-kultowy-motocykl-CID5-ID2HN85.html#4b45b52f7c > Edit:jeszcze jedno na osłonach silnika i podzespołów schodzi "utlenia się wierzchnia warstwa, ale > to chyba normalne w motorku w takim wieku, bo na tym co oglądałem na żywo też tak było? nie ma ciezarkow w kierownicy, naklejka na zbiorniku faktycznie jakos dziwnie naklejona , amorki wygladaja na zamienniki/akcesoryjne (?) ale to nie musi oznaczac ze sa zle. Jak masz blisko to jedz (najlepiej nie sam ) obejrzec z bliska i przejedz sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > stan bdb,prawie nowy łańcuch, zębatka co prawda mam wał i mogę się nieznać, ale wydaje mi się, że > wymienia się obie zębatki, a nie jedną zalezy od ich stanu... sa tacy ktorzy wymieniaja komplet - obie zebatki i lancuch, a sa tacy ktorzy to robia na raty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafcio Napisano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > nie ma ciezarkow w kierownicy Tzn. ?Nie wiem o co chodzi.Mógł byś wytłumaczyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > Tzn. ?Nie wiem o co chodzi.Mógł byś wytłumaczyć ? rura kierownicy straszy dziurami na koncach. Powinna byc zakonczona 'ciężarkiem' , maja one ladnie zakonczyc rure, zabezpieczyc troche nadgarstki przy glebie, ale przede wszystkim zmniejszaja drgania wysokiej czestotliwosci pochodzace z silnika. Jak zdejmiesz ciezarki to po jezdzie bedziesz mial 'mrowki' a rekach. Dodatkowo poniewaz zmieniaja "punkt rezonansu mechanicznego" w kierownicy to poprawiaja tez stabilnosc motocykla, ale to bardzo minimalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafcio Napisano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2013 Ok, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitercc11 Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 > To jeszcze mam parę pytań. > Tak przeglądam ogłoszenia i jedno mi wpadło w oko z wyglądu ale mam parę wątpliwości bo: > - na zbiorniku napis i skrzydła są przyklejone pod kątem a na prospektach widzę że są prosto > - tylne amortyzatory są bez " butelki" sama sprężyna i tuleja w środku > - oraz brak osłon na wydechach pod silnikiem ( jak oglądałem ostatnio na żywo motorek to ten chyba > miał ) > http://tablica.pl/oferta/honda-cb750-kultowy-motocykl-CID5-ID2HN85.html#4b45b52f7c > Edit:jeszcze jedno na osłonach silnika i podzespołów schodzi "utlenia się wierzchnia warstwa, ale > to chyba normalne w motorku w takim wieku, bo na tym co oglądałem na żywo też tak było? Jeździłem przez dwa lata sefen-fifty to coś tam mogę napisać - naklejki na baku klejone na nowo, powinny być prosto czyli prawdopodobnie lakierowany. Naklejki na baku oczywiście powinny być pod lakierem bezbarwnym. - tylne amory powinny być ze zbiorniczkiem, nowsze roczniki miały bez z tego co pamiętam ostatnie dwa, trzy lata produkcji. - osłona pod wydechem powinna być jak najbardziej. Poza tym nie oryginalne lusterka, przednia lampa powinna być czarna, zegary też coś kombinowane (słabe zdjęcia) moim zdaniem powinny mieć dłuższe kubki, na pewno nie powinno być takiej szpary między zegarami, a lampą. Reasumując jak dla mnie to jakiś ulep za dużo tych wątpliwości, szukałbym dalej Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafcio Napisano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Też tak myślę, będę szukał dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitercc11 Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 Zajrzyj czasami na forum seven-fifty: http://www.konradki.net/seven-fifty/forum/index.php Nieraz trafia się jakaś ładna sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.