Ghost991 Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Witajcie. Mój problem wygląda następująco: http://www.youtube.com/watch?v=43a2kqR7VIE Nie mam pojęcie dlaczego tak się dzieje Rozruch wrzucony już trzeci i na każdym to samo Aku naładowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomalaRadom Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Witajcie. > Mój problem wygląda następująco: > http://www.youtube.com/watch?v=43a2kqR7VIE > Nie mam pojęcie dlaczego tak się dzieje > Rozruch wrzucony już trzeci i na każdym to samo > Aku naładowany Jaki rozruch zarzucony? Bo u mnie tak było właśnie przy kijowym rozruszniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 od CC1100 tylko taki znalazłem na szrocie u mnie Wcześniej miałem wrzucony 0,8kW i było to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Witajcie. > Mój problem wygląda następująco: > http://www.youtube.com/watch?v=43a2kqR7VIE > Nie mam pojęcie dlaczego tak się dzieje > Rozruch wrzucony już trzeci i na każdym to samo > Aku naładowany sprawdź oporność przewodu zasilającego rozrusznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomalaRadom Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > od CC1100 > tylko taki znalazłem na szrocie u mnie Wcześniej miałem wrzucony 0,8kW i było to samo No tzn, że masz podjechany ten 0,8kw, ja miałem przez jakiś czas po swapie właśnie 0.8kw, na zimnym jako tako kręcił, później na gorącym prawie w ogóle... Przy ostatnich mniejszych temperaturach prawie w ogóle nie chciał kręcić. Dzisiaj uporałem się z rozrusznikiem ze stilona 1kW i kręci aż miło, taki bym Ci polecił zarzucić do siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 0.6 ohm - oporność przewodu od akumulatora do rozrusznika Panowie a jak to jest z ilością zębów w rozrusznikach? Silnik zaczął kręcić normalnie po wyjęciu wszystkich świec. Wkręcając świece rozruch nie ma siły przekręcić silnikiem. Tak duża jest kompresja w silniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Silnik zaczął kręcić normalnie po wyjęciu wszystkich świec. Wkręcając świece rozruch nie ma siły > przekręcić silnikiem. Tak duża jest kompresja w silniku?? No raczej. Daj rozrusznik do regeneracji. Ale najpierw-- posprawdzaj łączenia na klemach i przy rozruszniku. I masę na silniku. Sprawny 0.8 nie ma żadnego problemu z odpalaniem A i sprawdź acu. Są takie testery dobry elektryk sprawdzi ci za 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Z rozruchem się uporałem, ale teraz nie mam napięcia na wtryskach. Iskra na świecach jest Pompa chodzi Nowy czujnik położenia wału Na kompie z 900 i 1.2 to samo - brak napięcia na kostce od wtrysków Przejście na przewodach jest komp <-> wtyczka Gdzie musi dochodzić masa od wtyczki wtrysków?? Dwa przewody to do kompa a ostatni? Wtryski sterowane są masą czy prądem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Z rozruchem się uporałem, ale teraz nie mam napięcia na wtryskach. > Iskra na świecach jest > Pompa chodzi > Nowy czujnik położenia wału > Na kompie z 900 i 1.2 to samo - brak napięcia na kostce od wtrysków > Przejście na przewodach jest komp wtyczka A między wtryskami i przekaźnikiem? Poza tym, przepraszam, że zadaję głupie pytanie być może, ale jak mierzyłeś to napięcie na kostce od wtrysków? Ty edycja to ja edycja: wtryski są sterowane masą, zasilanie wtrysków idzie z przekaźnika pompy paliwa (tak samo jak cewek). Więc między plusem w kostce wtrysku i masą samochodu powinno być 12V jak chodzi pompa paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Wybitny elektrykiem nie jestem mierzyłem w kostce między pinem 18 a masą Pompa załącza się na chwile po przekręceniu kluczyka. Iskra jest na każdej świecy. + w kostce będzie to jeden z przewodów 18 ,33? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Wybitny elektrykiem nie jestem mierzyłem w kostce między pinem 18 a masą > Pompa załącza się na chwile po przekręceniu kluczyka. > Iskra jest na każdej świecy. > + w kostce będzie to jeden z przewodów 18 ,33? + na wtryskach jest z przekaznik i z tego co pamiętam pojawia sie podczas pracy pompy paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Przekaźnik jest na pewno okej, ponieważ przełożyłem z innego jeżdżącego auta i jest tak samo. Dodam jeszcze, że po przekręceniu zapłonu marchewa zapala się gaśnie na 1 sekundę po czym następnie zapala się na stałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Przekaźnik jest na pewno okej, ponieważ przełożyłem z innego jeżdżącego auta i jest tak samo. > Dodam jeszcze, że po przekręceniu zapłonu marchewa zapala się gaśnie na 1 sekundę po czym następnie > zapala się na stałe zapisany jest jakis blad w pamieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > + na wtryskach jest z przekaznik i z tego co pamiętam pojawia sie podczas pracy pompy paliwa Czyli rozumiem, że trzeci przewód z wtyczki wtrysków mam podłączyć do przekaźnika do przewodu który zasila pompę paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Czyli rozumiem, że trzeci przewód z wtyczki wtrysków mam podłączyć do przekaźnika do przewodu który > zasila pompę paliwa? ale wtryskiwacz posiada tylko 2 przewody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > ale wtryskiwacz posiada tylko 2 przewody wiązka 4 wtrysków przy 16v ma jeszcze osobną wtyczkę właśnie 3 pinową, (+ wszystkich 4 wtrysków, - wtrysków 1 i 4 oraz - wtrysków 2 i 3) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > wiązka 4 wtrysków przy 16v ma jeszcze osobną wtyczkę właśnie 3 pinową, (+ wszystkich 4 wtrysków, - > wtrysków 1 i 4 oraz - wtrysków 2 i 3) tam jest pol sekwencja z tego co pamietam. Czyli jeden zbiorczy + i dwa - na 1-4 wtrysk i 2-3 wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > tam jest pol sekwencja z tego co pamietam. Czyli jeden zbiorczy + i dwa - na 1-4 wtrysk i 2-3 > wtrysk Panowie ja to wszystko wiem. Przewod 18 I 33 z kompa steruje parami wtryskow ale chodzi mi glownie o ten trzeci przewod ( stale +12v ). Podsumowujac: -mam sie nim wpiac w zielony przewod wychodzacy z czerwonego przekaznika ( ten przewod zasila pompe paliwa )? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Panowie ja to wszystko wiem. Przewod 18 I 33 z kompa steruje parami wtryskow ale chodzi mi glownie > o ten trzeci przewod ( stale +12v ). > Podsumowujac: > -mam sie nim wpiac w zielony przewod wychodzacy z czerwonego przekaznika ( ten przewod zasila pompe > paliwa )? Zasadniczo tak, tylko nie jestem pewien, czy ten przekaźnik nie ma po prostu osobnego wyjścia do tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 YYY a imo nie odcina właśnie wtrysku? Może z nim jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > YYY a imo nie odcina właśnie wtrysku? > Może z nim jest problem. Immo chyba odcina cały system paliwowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 immo odcina zasilanie cewki przekaźnika pompy itp więc nie chodzi wtedy pompa cewki wtryski. wtryski zasilane są 12V z przekaźnika pompy paliwa z tego samego wyjścia które jest na pompe i na cewki. tak samo jak cewki to i wtryski kluczowane są masą podawaną na wtryski z kompa na pinie 18 i 33 (18 na cyl 1 i 4 a 33 analogicznie na 2 i 3) więc spokojnie przewód wtrysków który jest wspólny dla wszystkich czterech podpinasz pod przewód zasilający pompe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > immo odcina zasilanie cewki przekaźnika pompy itp więc nie chodzi wtedy pompa cewki wtryski. > wtryski zasilane są 12V z przekaźnika pompy paliwa z tego samego wyjścia które jest na pompe i na > cewki. tak samo jak cewki to i wtryski kluczowane są masą podawaną na wtryski z kompa na pinie > 18 i 33 (18 na cyl 1 i 4 a 33 analogicznie na 2 i 3) > więc spokojnie przewód wtrysków który jest wspólny dla wszystkich czterech podpinasz pod przewód > zasilający pompe. O taka odpowiedz mi chodzilo. Dzieki za objasnienie sprawy. Podlacze, sprawdze I dam znac czy dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Immo chyba odcina cały system paliwowy. dobrze wiedzieć na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.