joshua79 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Common rail na łańcuchu. Cykanie (nie dzwonienie, nie grzechotanie) w zakresie obrotów 1500-2500 i tylko pod obciążeniem - czyli podczas jazdy. Na jałowym nie występuje w całym zakresie. Zanika po odpuszczeniu pedału gazu. Po redukcji i podniesieniu obrotów powyżej tej wartości również. Wykluczono np. niedokręcony, nieszczelny kolektor wydechowy. Po wymianie oleju też zero zmian. Jeździ na 10w40. Stawiam na wtryskiwacz, bo tak na chłopski rozum co przestaje pracować w stosunkowo nowoczesnym silniku jak odpuścimy gaz? wtryski. Ale czemu zatem na jałowym tego nie słychać? Szklanki powinny dzwonić i to zależnie od temp. oleju. Tu nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Również stawiam na wtryskiwacz - albo jego niesprawność albo nieszczelność połączenia z głowicą. Dobry diagnosta z SD wytypuje który to wtryskiwacz aby nie demontować wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 jeden hint - zanim zakład wciśnie Ci regenerację/wymianę wtrysku sprawdź czy to przypadkiem nie podkładka pod wtryskiem. Wielu już się nacięło, najlepiej być przy nich w trakcie prac żeby ciemnoty nie wcisnęli powszechna niestety przy CDI praktyka... najczęściej pada właśnie uszczelnienie które kosztuje grosze a klienta robi się w konia pokazując inny wtrysk (że niby poszła obudowa wtrysku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > jeden hint - zanim zakład wciśnie Ci regenerację/wymianę wtrysku sprawdź czy to przypadkiem nie > podkładka pod wtryskiem. Wielu już się nacięło, najlepiej być przy nich w trakcie prac żeby > ciemnoty nie wcisnęli powszechna niestety przy CDI praktyka... najczęściej pada właśnie > uszczelnienie które kosztuje grosze a klienta robi się w konia pokazując inny wtrysk (że niby > poszła obudowa wtrysku) Tylko akurat w cdi to wtryski lubią się zapiekać, zwłaszcza jak była nieszczelność więc uszkodzenie obudowy przy demontażu niekoniecznie musi być "robieniem w konia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 wtrysk, sprawdzic uszczelneinei wtrysku moze gdzies fuka wtedy ew czuc spaliny w aucie... ja dzisiaj mialem przypadek w pracy gdzie 4 wtryski nadaja sie do regeneracji i gosci ktory robi to dla naszej firmy zawolal 4 stowki od sztuki bo trzeba wymienic same koncowki a koncowki w jednej ze znanych hurtowni 150 zl za sztuke wiec gosciu sporo sobie liczy za robote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Wymontować wtryski z CDI to jest w większości przypadków nie lada sztuka, dlatego mechaniory się cenią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.