maoie Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 Wiem wiem pewnie od MOD-a dostanie mi się po uszach za temat choć wiele razy przewinął się temat MID-a na tym forum, również astra auto jest materiał dotyczący MID-a, ale nie znalazłem żadnej informacji nawet analizując schematy w jaki sposób wpiąć się w instalację z takim ustrojstwem Fot. kol azja (mam nadzieję że nie będzie miał za złe za wykorzystanie fotki) Na schematach dostępnych mi nie spotkałem się z opisem jak podłączyć to wraz z CC, który również chcę podłączyć przy montowaniu MID-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Wiem wiem pewnie od MOD-a dostanie mi się po uszach > nie znalazłem > żadnej informacji nawet analizując schematy w jaki sposób wpiąć się w instalację z takim > ustrojstwem A schematy od Calibry analizowałeś? (w załączniku ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 Wcześniej nie wpadłem nie skojarzyłem faktu że calibra to też opel a poza tym nie posiadam schematów. Jak bym mógł prosić jeśli kolega posiada cały to bym poprosił, a za wstawkę dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Na schematach dostępnych mi nie spotkałem się z opisem jak podłączyć to wraz z CC, który również chcę podłączyć przy montowaniu MID-a. A po co Ci ten zestaw LED, jesli będziesz miał MID-a z podłączonym CC? MID wyświetli ci komunikaty o błędach. A jak już się uprzesz,to do tego "ustrojstwa" musisz mieć specjalny moduł CC - od Opel Calibra, który ma wyjście na LED-y, a nie na MID. Wtedy MID nie będzie już potrzebny. Naljepiej napisz co już masz, co chcesz mieć, to będzie łatwiej doradzić. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 O właśnie dzięki za konkretną odpowiedź. tak się zastanawiałem właśnie czy jest sens bawić się w dodatkowe kontrolki mając MID-a (choć nie ukrywam że mając na liczniku lampkę prędzej można się zorientować że coś jest nie tak jak powinno). Skompletowałem prawie cały zestaw (MID, CC, manetka, wiązkę prawie na ukończeniu mam i dodatkowy panel kontrolek do licznika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Podepnę się pod temat, a czy ktoś montował dodatkowe zegary z calibry woltomierz + ciśnienie oleju? Jak tak to proszę o rady jak najlepiej je wpasować do Atrrolota i podłączyć bo npewno czujnik ciśnienia oleju będzie inny - ten z dwoma wyjściami deska + zegar, zalega mi taki w garażu i myślę go zamontować u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 Koledzy już podpowiedzieli właściwą drogę ;-) ja tylko tyle napiszę: zapomniałem już, że uprawiałem takie druciarstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 Skończyłem walkę z podłączeniem mida +CC zdawało by się koniec tematu sprawa zamknięta błędów pokazywać nie pokazuje ale ciągle wyświetla komunikaty dotyczące żarówek - czyli by wychodziło na to że coś chyba pomerdałem przy podłączeniu. Analizowałem jeszcze raz podłączenie i wszystko wydaje się być OK. Druga sprawa mój mid wyświetla takie rzeczy że się w głowie nie mieści chociaż by np chwilowe spalanie pow 60l.. co do prędkości licznikowej a mid jest niewielka różnica. Teraz jeszcze żeby wszystko ok było trzeba by było w jakiś sposób to przeprogramować dla właściwego typu silnika. A jeszcze jedno odnośnie prędkości pokazywanej na mid-zie nie wiem za bardzo jak to określić (zawiesza się i konieczne jest zerowanie) i później wszystko jest ok do czasu jak nie trzeba znowu użyć przycisku "R" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.