el_guapo Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 Poszukuje pewnych informacji związanych z wymianą rozrządu w 1.8 TDCI 125km. Na 99,9% mam konfigurację pasek+pasek w kasecie; rozumiem że podczas wymiany rozrządu powinno wymienić się oba te komponenty? Czy możecie polecić jakiś serwis w Wwie i okolicach, który wie w ogóle o co kaman - bo szereg obdzwonionych mechaniorów robiło wielkie oczy, że są tam 2 paski (albo opcjonalnie pasek+łańcuch). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Poszukuje pewnych informacji związanych z wymianą rozrządu w 1.8 TDCI 125km. > Na 99,9% mam konfigurację pasek+pasek w kasecie; rozumiem że podczas wymiany rozrządu powinno > wymienić się oba te komponenty? > Czy możecie polecić jakiś serwis w Wwie i okolicach, który wie w ogóle o co kaman - bo szereg > obdzwonionych mechaniorów robiło wielkie oczy, że są tam 2 paski (albo opcjonalnie > pasek+łańcuch). MotoBull w Izabelinie albo niejaki Zbycho czy jakoś tak z Pragi Płn (polecany na FCP) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > MotoBull w Izabelinie albo niejaki Zbycho czy jakoś tak z Pragi Płn (polecany na FCP) Stołowałeś się tam? Robiłeś rozrząd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Stołowałeś się tam? Robiłeś rozrząd? MotoBull - robię tam regularnie przeglądy. Gość jest byłym pracownikiem ASO (kilka rzeczy mi poprawił po ASO ) i jest bardzo ogarnięty chociaż nie najtańszy (i rozgadany). Jest również polecany na FCP. Lipy mi jeszcze nie odstawił nigdy Sąsiad (taxi - Mondeo 1.8 TDCi) robił gdzieś we Włochach i wymienili mu tylko górny. Klika tys km później strzelił mu mokry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Stołowałeś się tam? Robiłeś rozrząd? Zbych jest ogarnięty Ja u niego auta nigdy nie robiłem, ale gadałem kiedyś i nie sprawia wrażenia ściemniacza i naciągacza, wręcz odwrotnie, taką ilość fok co on to chyba mało kto przerobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > Zbych jest ogarnięty > Ja u niego auta nigdy nie robiłem, ale gadałem kiedyś i nie sprawia wrażenia ściemniacza i > naciągacza, wręcz odwrotnie, taką ilość fok co on to chyba mało kto przerobił Pamiętasz do niego adres internetowy ? Nie chce mi się logoawać na FCP żeby grzebać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 ponoc tutaj sa ogarnieci nawet: Mechanika i Elektromechanika, Ford Serwis Adres: Tarnogórska 20, 03-679 Warszawa Telefon:22 679 04 02 Godziny: czwartek 09:30–17:30 - Zobacz wszystko ------------------------ a to co chciales: ZBI CAR Zbigniew Porczyński Adres warsztatu: Naddnieprzańska 8 04-205 Warszawa Godziny otwarcia: Poniedziałek-Piątek: 08:00 - 17:00 Sobota: nieczynne Niedziela: nieczynne Kontakt: Telefon: +48 22 378 42 16 Email: wyślij email Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 http://zbicar.motointegrator.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > http://zbicar.motointegrator.pl/ Ja się zacząłem rozglądać za DKZ (chociaż tragedii u mnie nie ma, ale trzeba być naszykowanym). Wstępny koszt 3100 brutto z wymianą na oryginał (komplet ze sprzęgłem, wysprzeglikiem itp) Muszę się zorientować o ile za dużo mi powiedzieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > Ja się zacząłem rozglądać za DKZ (chociaż tragedii u mnie nie ma, ale trzeba być naszykowanym). > Wstępny koszt 3100 brutto z wymianą na oryginał (komplet ze sprzęgłem, wysprzeglikiem itp) > Muszę się zorientować o ile za dużo mi powiedzieli Lekko za drogo Ja w myślach mam ok. 2000 zł brutto a nie ponad 3000 Ale lookając to faktycznie same części oryginalne to już ca. 2400-2500 zł W ASO taka wymiana na dobrych rabatach to pewnie z 4500 zł lekko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > Lekko za drogo > Ja w myślach mam ok. 2000 zł brutto a nie ponad 3000 > Ale lookając to faktycznie same części oryginalne to już ca. 2400-2500 zł W ASO taka wymiana na > dobrych rabatach to pewnie z 4500 zł lekko Rzekomo 2500 brutto kompletne DKZ + sprzęgło + wysprzęglik i jakieś klamoty 600 robocizna Wszystko na FV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > Rzekomo 2500 brutto kompletne DKZ + sprzęgło + wysprzęglik i jakieś klamoty > 600 robocizna > Wszystko na FV łojoj, trzeba sprzedać fokę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > łojoj, trzeba sprzedać fokę Przy 200kkm, czyli wskazane przy 180kkm masz rozrząd - też okolice 1500-2000 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > Przy 200kkm, czyli wskazane przy 180kkm masz rozrząd - też okolice 1500-2000 zł Na razie wyczaiłem za 1700zł - komplet: pasek+rolka+kaseta z paskiem+jakieś uszczelniacze, itp. pierdulety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > Na razie wyczaiłem za 1700zł - komplet: pasek+rolka+kaseta z paskiem+jakieś uszczelniacze, itp. > pierdulety. Gadałeś z Muzyk-iem ?? Teraz dopiero pomyślałem, żeby do niego uderzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Przy 200kkm, czyli wskazane przy 180kkm masz rozrząd - też okolice 1500-2000 zł eee to jeszcze pojeżdżę, przy wymianie oleju zlecę sprawdzenie pasków i rolek bo coś tam żężoli z rana zawsze Pewnie klinowy czy inny piptolec zaczyna marudzić i za 100 kkm strzeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 No to jak to w końcu jest, ja dostałem informację że w kasecie w Focusie II 1.8 115KM jest łańcuch, więc nie ma potrzeby wymiany , tylko Ford sobie zmienił zalecenie by co 200tkm lub 10 lat zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > No to jak to w końcu jest, ja dostałem informację że w kasecie w Focusie II 1.8 115KM jest łańcuch, > więc nie ma potrzeby wymiany , tylko Ford sobie zmienił zalecenie by co 200tkm lub 10 lat > zmienić W przedliftowym jest łańcuch + pasek, w polifcie dwa paski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > eee to jeszcze pojeżdżę, przy wymianie oleju zlecę sprawdzenie pasków i rolek bo coś tam żężoli z > rana zawsze Pewnie klinowy czy inny piptolec zaczyna marudzić i za 100 kkm strzeli Pocieszę Cię , że w moim mk2 które miałem rzęził alternator oczywiście padł w zimę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > W przedliftowym jest łańcuch + pasek, w polifcie dwa paski. Masz jakieś źródło na potwierdzenie tych informacji? Ostatnio byłem u wcześniej polecanego tu Zbycha i przedstawił inną wersję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > No to jak to w końcu jest, ja dostałem informację że w kasecie w Focusie II 1.8 115KM jest łańcuch, > więc nie ma potrzeby wymiany , tylko Ford sobie zmienił zalecenie by co 200tkm lub 10 lat > zmienić chyba do 2007 albo 2008. potem zrobili nam dobrze i koszty rosna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Pocieszę Cię , że w moim mk2 które miałem rzęził alternator oczywiście padł w zimę Mam assistance W mnie paski piszczą lekko na zimnym, rzężoliło coś raz w Czechach, ale chwilę później już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Mam assistance > W mnie paski piszczą lekko na zimnym, rzężoliło coś raz w Czechach, ale chwilę później już nie Widzę, że Ford ma zdolności "samonaprawiania". Mi nie odbijał pedał sprzęgła po raz drugi w ciągu prawie 2 lat i znów się naprawiło Ale już ustawiłem przegląd w tej sprawie bo nie lubię rzeczy niedorobionych, nienaprawionych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Masz jakieś źródło na potwierdzenie tych informacji? Do <10.2007 pasek+łańcuch Po >11.2007 pasek+pasek http://www.talkford.com/topic/207136-mk4-mondeo-diesel-timing-belt-facts/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 > W przedliftowym jest łańcuch + pasek, w polifcie dwa paski. no to tu jest inaczej, bo lancuch napedu pompy: http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Naped-rozrzadu-pompy-wtryskowej-1.8-TDCi-TDDi-1198056-FORD/206 jest dostepny dla: * FORD Focus Mk2 od 04/2005 do 12/2007 1.8 TDCi * FORD Focus Mk2 FL od 12/2007 do 10/01/2008 1.8 TDCi wynika z tego, ze zarowno przed jak i po liftingu byl lancuch. ale szukajac dalej mamy: http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Naped-rozrzadu-pompy-wtryskowej-1.8-TDCi-1562244-FORD/3516 * FORD Focus Mk2 FL od 01/2008 -> 1.8 TDCi wiec wychodzi na to, ze od 2008 roku zastosowali ten pasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 > Do 11.2007 pasek+pasek > http://www.talkford.com/topic/207136-mk4-mondeo-diesel-timing-belt-facts/ no tak, ale tutaj masz dla mondeo. w focus moze to byc przeciez inaczej. czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 Wg ford-esklep lancuszek: * FORD S-max od 03/2006 do 10/2007 1.8 TDCi pasek: * FORD S-max od 10/2007 -> 1.8 TDCi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 18 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 Faktura VAT zamknęła się w kwocie 1805zł I teraz tak: - przebieg licznikowy 168000km - mechanior twierdzi że prawdziwy, bo wcześniej rozrządu nikt nie ruszał, - pierwszy pasek rozrządu (ten na wierzchu) w stanie dobrym+ (dojechałby do zalecanych przez fabrykę 200.000km.) - pasek w kasecie (ten pod spodem) w stanie miernym (nie dojechałby do zalecanych przez fabrykę 200.000km), popękany, fragmenty paska powyrywane, zęby całe - koła kasety - wybite na sworzniu Zmieniajcie kasety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > Faktura VAT zamknęła się w kwocie 1805zł > I teraz tak: > - przebieg licznikowy 168000km - mechanior twierdzi że prawdziwy, bo wcześniej rozrządu nikt nie > ruszał, > - pierwszy pasek rozrządu (ten na wierzchu) w stanie dobrym+ (dojechałby do zalecanych przez > fabrykę 200.000km.) > - pasek w kasecie (ten pod spodem) w stanie miernym (nie dojechałby do zalecanych przez fabrykę > 200.000km), popękany, fragmenty paska powyrywane, zęby całe > - koła kasety - wybite na sworzniu > Zmieniajcie kasety Nie jest źle jak na rozrząd raz na 150 kkm To mam jeszcze z 2 lata spokoju co najmniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andi Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > - pasek w kasecie (ten pod spodem) w stanie miernym (nie dojechałby do zalecanych przez fabrykę > 200.000km), popękany, fragmenty paska powyrywane, zęby całe > - koła kasety - wybite na sworzniu > Zmieniajcie kasety Już wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Faktura VAT zamknęła się w kwocie 1805zł > I teraz tak: > - przebieg licznikowy 168000km - mechanior twierdzi że prawdziwy, bo wcześniej rozrządu nikt nie > ruszał, > - pierwszy pasek rozrządu (ten na wierzchu) w stanie dobrym+ (dojechałby do zalecanych przez > fabrykę 200.000km.) > - pasek w kasecie (ten pod spodem) w stanie miernym (nie dojechałby do zalecanych przez fabrykę > 200.000km), popękany, fragmenty paska powyrywane, zęby całe > - koła kasety - wybite na sworzniu > Zmieniajcie kasety No własnie dziś mnie czeka rozmowa ze ZbiCarem, do którego wstawiłem auto na serwis (Wymiana DKZ + sprzęgło + wysprzęglik i jakiś dynks "hydrauliczny" oraz wszystkie tarcze i klocki Koszt...dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach No i rozmawiałem o rozrządzie i on twierdzi, że mam łańcuch i się tego nie tyka , a ja mam wiedzę odwrotną. Ma mi sprawdzić na popołudnie ale chyba mu pokazę posta quapo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Nie jest źle jak na rozrząd raz na 150 kkm > To mam jeszcze z 2 lata spokoju co najmniej Ja to chyba zamiast rozrządu zmienię auto...tańsza opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andi Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > No i rozmawiałem o rozrządzie i on twierdzi, że mam łańcuch i się tego nie tyka , a ja mam wiedzę > odwrotną. Ma mi sprawdzić na popołudnie ale chyba mu pokazę posta quapo Jakie masz autko i jaki motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Jakie masz autko i jaki motor? Focus 2 FL 1.8 TDCi (115) - produkcja 01.2009 Z mojej wiedzy jest pasek w kasecie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 19 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > No własnie dziś mnie czeka rozmowa ze ZbiCarem, To ten w Izabelinie? Ja w końcu zrobiłem na Dorodniej 35 - jestem zadowolony, facet wszystko wytłumaczył pokazał, fochów nie stroił jak chciałem być przy rozbieraniu rozrządu. P.S. Nie da się zastąpić kasety z paskiem, kasetą z łańcuchem - a takie mu pytanie zdadałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > To ten w Izabelinie? Nie, to ten polecany m.in na forum ogólnym Forda. Sympatyczny i rzeczowy - ma czysto w warsztacie (w porównaniu z innymi ) Cenowo też idzie się dogadać nawet na FV MotoBull jest trochę specyficzny i droższy. Ale fachowości i porządności wykonanych prac nie można mu odmówić > Ja w końcu zrobiłem na Dorodniej 35 - jestem zadowolony, facet wszystko wytłumaczył pokazał, fochów > nie stroił jak chciałem być przy rozbieraniu rozrządu. Hmm...trochę bliżej niż do Zbi - Naddnieprzańska > P.S. Nie da się zastąpić kasety z paskiem, kasetą z łańcuchem - a takie mu pytanie zdadałem no cóż...gospodarka kręcić się musi i zycie produktu się skraca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 No właśnie też byłem u Zbycha i przy okazji sprawdzenia DKZ zapytałem o tą kasetę i dostałem taką samą informację co ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > No właśnie też byłem u Zbycha i przy okazji sprawdzenia DKZ zapytałem o tą kasetę i dostałem taką > samą informację co ty Sąsiadowi w Mondeo 1.8 TDCi (125KM) - TAXI - walnął ten w kasecie niedawno. Mechanik na wcześniejszym serwisie wymienił tylko ten normalny. A w końcu zapomniałem zapytać Zbycha, ale mechanik z MotoBull potwierdził, że jest tam pasek i należy go wymienić tak jak to zrobił el_quapo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Ja to chyba zamiast rozrządu zmienię auto...tańsza opcja Ty nie stracisz ponad 40 k PLN więc tutaj nie widzę problemu W 2009 roku foka kosztowała firmę ponad 70 k PLN Teraz to już trzeba jeździć póki sensowych kosztów nie będzie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > Sąsiadowi w Mondeo 1.8 TDCi (125KM) - TAXI - walnął ten w kasecie niedawno. i co sie stalo z silnikiem w sumie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > No własnie dziś mnie czeka rozmowa ze ZbiCarem, do którego wstawiłem auto na serwis (Wymiana DKZ + > sprzęgło + wysprzęglik i jakiś dynks "hydrauliczny" oraz wszystkie tarcze i klocki Przy jakim przebiegu ten zestaw do wymiany? Sąsiad takie coś robił przy 140tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > i co sie stalo z silnikiem w sumie? nie do konca pamietam. Wspominal cos o szukaniu uzywanych dwoch tlokow i czegos jeszcze i o duzym problemie z ich znalezieniem, bo to silniki podobno rzadko padajace.. W kazdym razie auto uziemione 2-3 tygodnie jak pamietam. Podpytam nasteonym razem i wrzuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > Przy jakim przebiegu ten zestaw do wymiany? > Sąsiad takie coś robił przy 140tys. Bardzo podobnie. 152kkm. Sprzeglo juz byla na wykoczeniu i padajacy wysprzeglik.. DKZ mialo juz spory luz ale jeszcze z 50kkm moze by przejechalo.wspominalem kiedys o nieodbijajacym sprzegle ktore potem "samo sie naprawilo". To byly poczatki inpierwsze objawy. Inne to drgawki silnika i postukiwanie na wolnych obrotach oraz charakterystyczne lekkie telepanie w okolicach 1800-2000 obr. Koszty...2.6 na fakture ze wszystkim Dodatkowo wszystkie tarcze i klocki Zaszalalem przed swietami ale nie lubie miec czegokolwiek niesprawnego. Najwyzej przyszly kupujacy prezent bedzie mial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > Ty nie stracisz ponad 40 k PLN więc tutaj nie widzę problemu > W 2009 roku foka kosztowała firmę ponad 70 k PLN juz sie zamortyzowala takze nie licz "straty" 40k > Teraz to już trzeba jeździć póki sensowych kosztów nie będzie widać Ja juz cel mam...teraz tylko musze ostudzic emocje zakupowe i poczekac ostatecznie czy ryzykowac z vatem bo mam obawy...zreszta nie tylko ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > juz sie zamortyzowala takze nie licz "straty" 40k > Ja juz cel mam...teraz tylko musze ostudzic emocje zakupowe i poczekac ostatecznie czy ryzykowac z > vatem bo mam obawy...zreszta nie tylko ja Ja wyloozowałem trochę emocje bo boję się właśnie US, narazie nie było przypałów i chyba wole żeby tak zostało, SuperB fajny, też mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2013 > Ja wyloozowałem trochę emocje bo boję się właśnie US, narazie nie było przypałów i chyba wole żeby > tak zostało, problem w tym ze powstaje kolejny przepis w ktorym urzedas bedzie mogl sobie wybrac interpretacje wg. wlasnego widzimisie... > SuperB fajny, też mi się podoba generalnie auto ma byc raczej duze i wygkdne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > nie do konca pamietam. Wspominal cos o szukaniu uzywanych dwoch tlokow i czegos jeszcze i o duzym > problemie z ich znalezieniem, bo to silniki podobno rzadko padajace.. W kazdym razie auto > uziemione 2-3 tygodnie jak pamietam. > Podpytam nasteonym razem i wrzuce ale ten pasek w kasecie to co napedza? chyba pompe paliwa tylko? wiec jak mozliwe sa uszkodzenia tlokow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > ale ten pasek w kasecie to co napedza? > chyba pompe paliwa tylko? > wiec jak mozliwe sa uszkodzenia tlokow? Napęd jest taki: wał korbowy -> pasek w kasecie -> napęd pompy wysokiego ciśnienia -> pasek rozrządu -> wałek w głowicy. Przerwiesz ten logiczny ciąg, masz klasyczną kolizję zaworów z tłokami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > ale ten pasek w kasecie to co napedza? > chyba pompe paliwa tylko? > wiec jak mozliwe sa uszkodzenia tlokow? Jest mozliwe jak sie okazuje. El_quapo juz opisal krok po kroku. Sam nie mialem swiadomosci ze az tyle gratow na raz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > Na razie wyczaiłem za 1700zł - komplet: pasek+rolka+kaseta z paskiem+jakieś uszczelniacze, itp. > pierdulety. Gdzie za tyle? Napinacza do kasety nie wymieniałeś? Kaseta na pewno oryginał, a reszta części? Ja chyba do Zbycha pojadę, paska górnego nie wymieniam, założony kilka tysięcy temu oryginał o istnieniu dolnego niestety ktoś nie wiedział. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.