malat Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 witam ,mam od jakiegoś czasu w bravie 1,2 problemy z odpalaniem,polega to na tym że jak jest w miarę ciepło na dworze to silnik jak jest zimny to pali ,ale jak jest gorący i ponownie chcę go zapalić to już jest problem ciężko kręci ,albo staje całkiem,a potem zaczyna kręcić dobrze i odpala,jak na zewnątrz chłodno to nawet na zimnym mu ciężko zapalić ,akumulator naładowany,rozrusznik po regeneracji,nie wiem co to może być,może ktoś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > witam ,mam od jakiegoś czasu w bravie 1,2 problemy z odpalaniem,polega to na tym że jak jest w > miarę ciepło na dworze to silnik jak jest zimny to pali ,ale jak jest gorący i ponownie chcę > go zapalić to już jest problem ciężko kręci ,albo staje całkiem,a potem zaczyna kręcić dobrze > i odpala,jak na zewnątrz chłodno to nawet na zimnym mu ciężko zapalić ,akumulator > naładowany,rozrusznik po regeneracji,nie wiem co to może być,może ktoś podpowie? wyczyścić połączenia na grubych przewodach, plus z alternatora do rozrusznika i do klemy, masę ze skrzyni do budy i do klemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malat Napisano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > wyczyścić połączenia na grubych przewodach, plus z alternatora do rozrusznika i do klemy, masę ze > skrzyni do budy i do klemy. z alternatora do rozrusznika czyściłem,z akumulatora do budy czyściłem,klemy wyczyszczone ,nie wiem gdzie dalej szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 zakręcić wałem korbowym za pomocą klucza jak obraca się normalnie to problem leży po stronie rozrusznika ewentualnie może być tak że akumulator dostaje zwarcia pomiędzy celami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malat Napisano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > zakręcić wałem korbowym za pomocą klucza jak obraca się normalnie to problem leży po stronie > rozrusznika ewentualnie może być tak że akumulator dostaje zwarcia pomiędzy celami rozrusznik wymieniony,akumulator nowy nie ma jeszcze roku,nawet po naładowaniu na następny dzień jest to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > rozrusznik wymieniony,akumulator nowy nie ma jeszcze roku,nawet po naładowaniu na następny dzień > jest to samo to że wymieniony nie znaczy że dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malat Napisano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > to że wymieniony nie znaczy że dobry rozrusznik kupiony z roczną gwarancją ,sprawdzany na sucho z akumulatorem ,kręci jak wariat,akumulator też wydaje się sprawny,nie wiem już co to może być,przekręcam kluczyk ledwo obraca ,łuu łuu łuu nieraz się zatrzyma całkiem i nagle zaczyna kręcić i zapala,teraz tykam kluczykiem na sekundę raz albo dwa razy żeby lekko obrócił wałem i za trzecim na dłużej i zapalam,tak jakby znaczenie miało położenie wału ,czy nie wiem czego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 porównywane były rozruszniki??. Obejrzeć wieniec na kole zamachowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malat Napisano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > porównywane były rozruszniki??. Obejrzeć wieniec na kole zamachowym wydaje mi się że oba działają podobnie,myślałem że to wina tulejek w rozruszniku,ale wymienione,też zastanawiałem się nad zębami w kole zamachowym ale jak tam się dostać,nie chcę rozgrzebywać za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > wydaje mi się że oba działają podobnie,myślałem że to wina tulejek w rozruszniku,ale wymienione,też > zastanawiałem się nad zębami w kole zamachowym ale jak tam się dostać,nie chcę rozgrzebywać za > dużo wyjąć rozrusznik i zobaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malat Napisano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > wyjąć rozrusznik i zobaczyć sprawdzić czy zęby nie są przytępione i zapchane ewentualnie czymś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 > z alternatora do rozrusznika czyściłem,z akumulatora do budy czyściłem,klemy wyczyszczone ,nie wiem > gdzie dalej szukać? Jeszcze raz bym sprawdził "grube" połączenia. Sprawdź podczas / tuż po rozruchu czy któreś połączenie (klema, umasowienia itp) nie nagrzewa się - jeśli tak będzie winowajca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olivia3c Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 Jak odpalisz silnik sprawdz napięcie ładowania. Jak jest za niskie nie doładowuję akumulatora i szlak go trafił po roku. Wygląda to właśnie na walnięty akumulator,albo te nieszczesne tulejki w rozruszniku które się zacierają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > te nieszczesne tulejki > w rozruszniku które się zacierają. Kolego , rozwiń temat tulejek,bo nie słyszałem aby to była dolegliwość, a zainteresowany tym tematem jestem bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malat Napisano 18 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > Jeszcze raz bym sprawdził "grube" połączenia. > Sprawdź podczas / tuż po rozruchu czy któreś połączenie (klema, umasowienia itp) nie nagrzewa się - > jeśli tak będzie winowajca sprawdziłem kable grube masowe,jeden ten do skrzyni biegów był uszkodzony w miejscu mocowania,zalałem cyną i jest OK,niestety tylko kabel ,bo dalej problem z odpalaniem,znalazłem otwór do sprawdzenia wieńca na kole zamachowym,jak będę na kanale to sprawdzę go,mam pytanie jak ciężko powinien się obracać wał korbowy?bo może to jest usterka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.