Skocz do zawartości

problemy z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

witam ,mam od jakiegoś czasu w bravie 1,2 problemy z odpalaniem,polega to na tym że jak jest w miarę ciepło na dworze to silnik jak jest zimny to pali ,ale jak jest gorący i ponownie chcę go zapalić to już jest problem ciężko kręci ,albo staje całkiem,a potem zaczyna kręcić dobrze i odpala,jak na zewnątrz chłodno to nawet na zimnym mu ciężko zapalić ,akumulator naładowany,rozrusznik po regeneracji,nie wiem co to może być,może ktoś podpowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam ,mam od jakiegoś czasu w bravie 1,2 problemy z odpalaniem,polega to na tym że jak jest w

> miarę ciepło na dworze to silnik jak jest zimny to pali ,ale jak jest gorący i ponownie chcę

> go zapalić to już jest problem ciężko kręci ,albo staje całkiem,a potem zaczyna kręcić dobrze

> i odpala,jak na zewnątrz chłodno to nawet na zimnym mu ciężko zapalić ,akumulator

> naładowany,rozrusznik po regeneracji,nie wiem co to może być,może ktoś podpowie?

wyczyścić połączenia na grubych przewodach, plus z alternatora do rozrusznika i do klemy, masę ze skrzyni do budy i do klemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyczyścić połączenia na grubych przewodach, plus z alternatora do rozrusznika i do klemy, masę ze

> skrzyni do budy i do klemy.

z alternatora do rozrusznika czyściłem,z akumulatora do budy czyściłem,klemy wyczyszczone ,nie wiem gdzie dalej szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zakręcić wałem korbowym za pomocą klucza jak obraca się normalnie to problem leży po stronie

> rozrusznika ewentualnie może być tak że akumulator dostaje zwarcia pomiędzy celami

rozrusznik wymieniony,akumulator nowy nie ma jeszcze roku,nawet po naładowaniu na następny dzień jest to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to że wymieniony nie znaczy że dobry

rozrusznik kupiony z roczną gwarancją ,sprawdzany na sucho z akumulatorem ,kręci jak wariat,akumulator też wydaje się sprawny,nie wiem już co to może być,przekręcam kluczyk ledwo obraca ,łuu łuu łuu nieraz się zatrzyma całkiem i nagle zaczyna kręcić i zapala,teraz tykam kluczykiem na sekundę raz albo dwa razy żeby lekko obrócił wałem i za trzecim na dłużej i zapalam,tak jakby znaczenie miało położenie wału ,czy nie wiem czego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> porównywane były rozruszniki??. Obejrzeć wieniec na kole zamachowym

wydaje mi się że oba działają podobnie,myślałem że to wina tulejek w rozruszniku,ale wymienione,też zastanawiałem się nad zębami w kole zamachowym ale jak tam się dostać,nie chcę rozgrzebywać za dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wydaje mi się że oba działają podobnie,myślałem że to wina tulejek w rozruszniku,ale wymienione,też

> zastanawiałem się nad zębami w kole zamachowym ale jak tam się dostać,nie chcę rozgrzebywać za

> dużo

wyjąć rozrusznik i zobaczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z alternatora do rozrusznika czyściłem,z akumulatora do budy czyściłem,klemy wyczyszczone ,nie wiem

> gdzie dalej szukać?

Jeszcze raz bym sprawdził "grube" połączenia.

Sprawdź podczas / tuż po rozruchu czy któreś połączenie (klema, umasowienia itp) nie nagrzewa się - jeśli tak będzie winowajca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> te nieszczesne tulejki

> w rozruszniku które się zacierają.

Kolego , rozwiń temat tulejek,bo nie słyszałem aby to była dolegliwość, a zainteresowany tym tematem jestem bardzo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Jeszcze raz bym sprawdził "grube" połączenia.

> Sprawdź podczas / tuż po rozruchu czy któreś połączenie (klema, umasowienia itp) nie nagrzewa się -

> jeśli tak będzie winowajca

sprawdziłem kable grube masowe,jeden ten do skrzyni biegów był uszkodzony w miejscu mocowania,zalałem cyną i jest OK,niestety tylko kabel ,bo dalej problem z odpalaniem,znalazłem otwór do sprawdzenia wieńca na kole zamachowym,jak będę na kanale to sprawdzę go,mam pytanie jak ciężko powinien się obracać wał korbowy?bo może to jest usterka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.