Przewoos Napisano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 Pytanie do tych, co mają doświadczenie, jak się sprawuje Avensis z dieslem i dpf przy użytkowaniu typowo miejskim (90% miasto, 10% trasa)? Konkretnie chodzi mi o AveIII z silnikiem 126KM. Przebiegi roczne w granicach 20-25 tys. Iść w ten układ, czy lepiej poszukać benzyny? Wiem, zawsze mogę wywalić dpf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 lepiej poszukać benzyny...niestety ale diesle toyoty mają pewną wadę fabryczną związaną z usczelką pod głowicą, która moim zdaniem szybciej wyjdzie jeżdżąc po mieście... problem dobrze znany z ave II (t25) i w ave III (t27) też już się ujawnia powoli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > lepiej poszukać benzyny...niestety ale diesle toyoty mają pewną wadę fabryczną związaną z usczelką > pod głowicą, która moim zdaniem szybciej wyjdzie jeżdżąc po mieście... > problem dobrze znany z ave II (t25) i w ave III (t27) też już się ujawnia powoli... Podobno to poprawili, o ile pamiętam w 2010 r., ale niech wypowie się ktoś bardziej obeznany. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 no właśnie niby od lutego 2009 poprawili ale te samochody też powoli wracają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Koszty naprawy będą w tym przypadku akceptowalne, czy jak zobaczę to klęknę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 wiesz temat polega na tym, że uszczelka pod głowicą klęka a problem tego silnika jest taki, że teoretycznie można to zrobić raz... w aso wymieniają na regenerowany albo sami naprawiają... z jednej strony jest to prawie normalna naprawa, ale która występuje dość często przy tych silnikach...po mieście i dla własnego spokoju jednak szukałbym benzyny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > wiesz temat polega na tym, że uszczelka pod głowicą klęka a problem tego silnika jest taki, że > teoretycznie można to zrobić raz... > w aso wymieniają na regenerowany albo sami naprawiają... > z jednej strony jest to prawie normalna naprawa, ale która występuje dość często przy tych > silnikach...po mieście i dla własnego spokoju jednak szukałbym benzyny... Robiłem UPG w D4D w Yarisie. Nie było problemów przez następne 60kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Robiłem UPG w D4D w Yarisie. Nie było problemów przez następne 60kkm silniczek z którego rocznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > silniczek z którego rocznika? 1,4 D4D 2003 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Robiłem UPG w D4D w Yarisie. Nie było problemów przez następne 60kkm Co raczej niewiele wnosi do tematu bo to inny silnik niz 2.0 w avenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Co raczej niewiele wnosi do tematu bo to inny silnik niz 2.0 w avenie. W Warszawie za wymianę UPG w dieslu Toyoty zapłaci słono - w moim przypadku chcieli grubo ponad 2000zł. Ale już pod Wawą zrobili za ~1000zł i nie kręcili nosem, że skomplikowane. W ASO zdaje się to koszt ~4000zł. Piszę cały czas o 1,4, gdzie podobno standardem był pad UPG przy przebiegu 150kkm. A piszę dlatego, by zbytnio nie obawiać się UPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > W Warszawie za wymianę UPG w dieslu Toyoty zapłaci słono - w moim przypadku chcieli grubo ponad > 2000zł. Ale już pod Wawą zrobili za ~1000zł i nie kręcili nosem, że skomplikowane. W ASO zdaje > się to koszt ~4000zł. Piszę cały czas o 1,4, gdzie podobno standardem był pad UPG przy > przebiegu 150kkm. A piszę dlatego, by zbytnio nie obawiać się UPG. Ceny w ASO za takie naprawy to wiadomo, ze kosmos. Skomplikowane samo w sobie nie jest, silniki tez nie zadna NASA, trzeba tylko znalezc kogos ogarnietego. Obawiac sie to wiadomo, ze nie warto ale warto pamietac, ze cos takiego istnieje i stac sie moze. Nawet miesiac po kupnie takiej uzywki, ktora wydawala sie ok. A jeszcze gorzej jak wyjdzie, ze to jednak lipa z tulejami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > wiesz temat polega na tym, że uszczelka pod głowicą klęka a problem tego silnika jest taki, że > teoretycznie można to zrobić raz... > w aso wymieniają na regenerowany albo sami naprawiają... > z jednej strony jest to prawie normalna naprawa, ale która występuje dość często przy tych > silnikach...po mieście i dla własnego spokoju jednak szukałbym benzyny... To nie problem z UPG tylko z tulejami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.