jagodajtd Napisano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 Witam, Padł mi przewód alumioniowy. Jest to element układu kierowniczego wypełniony płynem przekładniowym. Znajduje się on pod podestem akumulatora i idzie od zbiorniczka płynu do wymiennika przed chłodnicą i ponownie powrót tą samą drogą. Dziura zrobiła się pod metalową opaską trzymającą całość na miejscu. Ze względu na stosunkowo niskie ciśnienie próbowałem zakleić ale niestety puściło. Zastanawiam się czy szukać używki czy próbować spawać. Jak spawać to czy ktoś ma może jakiś namiar na zakład, który bawi się w takie rzeczy (okolice Warszawy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 przeciąć wstawić wąż olejoodporny skręcić razem i cieszyć się z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagodajtd Napisano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 > przeciąć wstawić wąż olejoodporny skręcić razem i cieszyć się z jazdy Ciekawy pomysł. Czyli naciągnąć wąż i złapać cybantami na końcach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 > Ciekawy pomysł. Czyli naciągnąć wąż i złapać cybantami na końcach ? Metalowymi opaskami znaczy się? Jak tak to, tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Ciekawy pomysł. Czyli naciągnąć wąż i złapać cybantami na końcach ? tak jest. przetrenowane wielokrotnie. podstawa dobre cybanty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > przeciąć wstawić wąż olejoodporny skręcić razem i cieszyć się z jazdy Zrób tak jak kolega napisał. Pięć lat temu miałem ten sam problem, dokładnie w tym samym miejscu . Kupiłem wężyk olejoodporny i dla bezpieczeństwa dałem podwójne ściski, do dnia dzisiejszego mam spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malat Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Ciekawy pomysł. Czyli naciągnąć wąż i złapać cybantami na końcach ? i tak będzie sączyło ,za duże ciśnienie,ja wymieniłem cały odcinek na gumowy,choć długo jeżdziłem z zaślepionym wężem gumowym i zaciśniętymi opaskami i przez pół roku dolałem 2 l płynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aditola Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 szukać używki ale stary wykręcić na wzór miałem to samo w maju a że byłem za granicą akurat to musiała moja jeździć za tym :/ ostatecznie kuzyn wykręcił wąż, ona pojechała na uzywki i gość jej sprzedał za chyba 50 albo 100zł oryginał w dobrym stanie, kuzyn skręcił do kupy i jest spoko można też próbować (jak się nie dostanie używki) podjechać do firmy zajmującej się zaciskaniem i produkcją węży przemysłowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > i tak będzie sączyło ,za duże ciśnienie Akurat tam nie ma ciśnienia.Jest to za przekładnią kierowniczą i jest to już wolny wylot do zbiorniczka,więc skąd ma tam być duże ciśnienia? Miesiąc temu wymieniałem dwumas i stuknęliśmy przy wyciąganiu skrzynią o rurkę i zaczęło się lać ale wystarczyło założyć wężyki i po dwie opaski jak wyżej pisali koledzy i problem z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Akurat tam nie ma ciśnienia.Jest to za przekładnią kierowniczą i jest to już wolny wylot do > zbiorniczka,więc skąd ma tam być duże ciśnienia? Masz ciśnienie z pompy do przekładni ale nie jest ono na tyle duże żeby puszczało na waszym patencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Masz ciśnienie z pompy do przekładni ale nie jest ono na tyle duże żeby puszczało na waszym > patencie No właśnie a my rozmawiamy o wężu za przekładnią gdzie nie ma już tego ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > No właśnie a my rozmawiamy o wężu za przekładnią gdzie nie ma już tego ciśnienia ok, to w takim razie tym bardziej nie ma co tam puszczać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagodajtd Napisano 6 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > ok, to w takim razie tym bardziej nie ma co tam puszczać Zrobiłem patent z gumowym wężem. Życie pokaże. Według mnie nie powinno cieknąć. Tam nie ma dużego ciśnienia bo to jest odcinek między zbiorniczkiem wyrównawczym a pompą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Zrobiłem patent z gumowym wężem. Życie pokaże. Według mnie nie powinno cieknąć. Tam nie ma dużego > ciśnienia bo to jest odcinek między zbiorniczkiem wyrównawczym a pompą. Będziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.