coenmz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > no i tak sobie oglądałem ostatnio różne zabawki i jest > Tipo Sedicivalvole (...) dużo możliwości modyfikacji Tzn jakich? Bo generalnie do dłubania i poprawniania osiągów to nie jest tani samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Tzn jakich? Bo generalnie do dłubania i poprawniania osiągów to nie jest tani samochód. a który jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > a który jest sporo taniej wychodzi dłubanie 16vt. Pierwsze 40-50KM jest sporo tańsze niż dodatkowe 25 w 16v... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Miałem 1.6 16V, obecnie mam od kUka Golfa 1.8 75KM - różnicę da się odczuć od razu, myślałem, że > nadrobi pojemnością, ale nieee... Choć ciągnie bardziej od dołu, z tym, że nie aż tak bardzo > mocno wyczuwalne to jest. Ten teścia miał 1.8 90KM. Różnica w osiągach pewnie jakaś była, ale bez przesady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 > Podobno palą podobnie, kolega twierdził, że 1.9 w Golfie i Pasacie również pali podobnie, jak nie Oczywiście chodziło o 1.8 90KM, ale przeedytować już nie mogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
del_goblin Napisano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 > Tzn jakich? Bo generalnie do dłubania i poprawniania osiągów to nie jest tani samochód. a po co dłubać 16v skoro można od razu wrzucic 16vt albo 8vt albo u kumpla w garażu leży 2.5 v6 z alfy 166 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 > a po co dłubać 16v skoro można od razu wrzucic 16vt albo 8vt albo u kumpla w garażu leży 2.5 v6 z > alfy 166 A co ja napisałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
del_goblin Napisano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 > A co ja napisałem? że wydłubać 40KM z 2.0 16v w sedici to droga zabawa, i że tipo jest drogim autem do dłubania. Wydaje mi się że nie masz racji, gama silników jakie można tam zamontować jest raczej bogata, słyszałem że zawias nie jest zły, a hamulce też jest z czego przeszczepiać, że już o wnętrzu nie wspomnę fakt że o niektóre rarytasy może być faktycznie ciężko, ale... od czego ma się łepetyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 > że wydłubać 40KM z 2.0 16v w sedici to droga zabawa, i że tipo jest drogim autem do dłubania. A zadałeś sobie trud żeby przeczytać jakikolwiek mój post ww tym temacie poza tym jednym? > Wydaje mi się że nie masz racji, Masz rację - wydaje Ci się. Wydłubanie z Fiatowskiego 2,0 16v dodatkowej mocy to worek kasy, dośc gruby worek. >gama silników jakie można tam zamontować jest raczej bogata, Pytanie po kiego grzyba bawić się swapy skoro jest co najmniej kilka innych aut, które mają to samo podwozie ale mocniejsze silniki w serii: Przykłady: Delta HF (16v turbo) Coupe Turbo (16vt/20vt) Dedra HF (8v turbo) Dedra Integrale (8v turbo AWD) 155 V6 155 Q4 (16vt AWD) > słyszałem że zawias nie jest zły, W serii zawias jest taki se. Dupy nie urywa ale też nie jest zły. > a hamulce też jest z czego przeszczepiać, Ilosc przeróbek koniecznych do włożenia do Tipo 2,0 16v np popularnych Brembo z Coupe jest dokładnie taka sama jak przy zakładaniu hamulców z Porsche - trzeba wykonać adaptery i założyć większe koła. Pod tym względem nie ma żadnych przewag nad konkurencją bo przy pomocy adapterów to można sobie zamontować w aucie 80% tego jest na rynku..Choćby tanie jak barszcz cztery tłoczki ze starej 750. że już o wnętrzu > nie wspomnę Wnętrze w Tipo jest chyba najgorsze ze wszystkich aut opartych o tą płytę podłogową. Alfa czy LAncia ofeuja juz w serii lepsze fotele i sporo fajniejsze wnętrze. > fakt że o niektóre rarytasy może być faktycznie ciężko, ale... od czego ma się łepetyne łepetyna nie ma tu nic do rzeczy. To kwestia tylko i wyłącznie budżetu. ZAtem tak jak napisałem wcześniej: 16v jest w dłubaniu drogie, sporo taniej wychodzi kupić kompletne auto mające 16vt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
del_goblin Napisano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 mamy 2 zupełnie różne podejścia do tematu. 155 śni mi się po nocach, ale z fajnym silnikiem jest drogie w zakupie, tipo można kupić dużo taniej i jest w ocynku. Łatwiej będzie kupić tipo za grosze i jeździć za grosze, a z czasem zmieniać po kawałku (co zresztą daje dużo frajdy ) niż kupić deltę 16vt czy 155 2,5 czy q4. niestety Tipo Sedicivalvole raczej też będzie ciężko znaleźć w ogóle, już nie mówię o kosztach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2013 > mamy 2 zupełnie różne podejścia do tematu. Wynika ono z tego, że ja ujeźdżam któreś z kolei auto z tym silnikiem - jak sądzę. > 155 śni mi się po nocach, ale z fajnym silnikiem jest drogie w zakupie, tipo można kupić dużo > taniej i jest w ocynku. No, blachy były cynkowane. Całe auto już nie. > Łatwiej będzie kupić tipo za grosze i jeździć za grosze, a z czasem zmieniać po kawałku (co zresztą > daje dużo frajdy ) Łatwiej? Być może ale napewno nie taniej. >niż kupić deltę 16vt czy 155 2,5 czy q4. Smiesz żartowac? Akurat Delt czy Coupe jest sporo. 155 to tez nie jest jakiś biały kruk. > niestety Tipo Sedicivalvole raczej też będzie ciężko znaleźć w ogóle, już nie mówię o kosztach. No właśnie koszta są tutaj kluczowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.