Snowflake_ Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Witam Mial ktos stycznosc z tym serwisiem ? dostalem oferte pracy z tego serwisu, mialbym nadzorowac prace mechanikow i ogolna obsluga klienta. p.s co najczesciej psuje sie w ciezarokwach ? doswaidczenia w ciezarowych nie ma zadnego w osobowkach dosyc dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 mialbym nadzorowac > prace mechanikow i ogolna obsluga klienta. zalęzy trochę od mentalności mechaników, kierowców i ich szefów. różnych ludzi można spotkać. > p.s co najczesciej psuje sie w ciezarokwach ? doswaidczenia w ciezarowych nie ma zadnego w > osobowkach dosyc dobre. zasada działania mechanizmów jest taka sama jak w osobowym.tylko wszystko " ciut" większe i cięższe . dochodzą układy pneumatyczne, hydrauliczne, pewnie naczepy i przyczepy. dużo elektroniki ( silnik, zawieszenia pneumatyczne, sterowanie skrzyń biegów ). nie bój się, jeśłi kasa dobra to bierz, dasz radę. pewnie będą szkolenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 dzieki wsparcie, mysle ze bedzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 To jest ASO dafa wiec pewnie robią tylko ciągniki Edit: właśnie doczytałem ze serwisuja też naczepy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Dafy to dobre ciężarówki Pracowałem jakiś czas w serwisie Dafa koło Poznania i w sumie nie było dużo usterek. Najczęściej to chyba były problemy z AdBlue. System jest jednak dość delikatny. A tak to tylko wymiany hamulców (system knorr - to samo co w naczepach), nabicie klimy, olej, filtry. Zdarzyła się awaria kompresora powietrza, pęknięty resor z przodu w małym LF, brak nawiewu na buzię, padnięty czujnik położenia pedału gazu i tyle z awarii Taki serwis bez napraw naczep by chyba na siebie nie zarobił ;p Za to Iveco utrzymuje się super z serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Jak mówi przysłowie: masz Iveco nie jedz daleko Na szczęście ja dostałem nowe i po 80kkm w pol roku serwis miał do roboty tylko standardowa wymianę oleju+filtry oraz wymiana z przodu gum stabilizatora, i jeszcze ustawili zbieżność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > Jak mówi przysłowie: masz Iveco nie jedz daleko > Na szczęście ja dostałem nowe i po 80kkm w pol roku serwis miał do roboty tylko standardowa wymianę > oleju+filtry oraz wymiana z przodu gum stabilizatora, i jeszcze ustawili zbieżność Nieźle trzaskasz km. Musiałbym jeździć co najmniej półtora roku żeby tyle wykręcić. U nas jeździ Stralis i Eurocargo i poza elektroniką w tym pierwszym nie ma z nimi większych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > Jak mówi przysłowie: masz Iveco nie jedz daleko > Na szczęście ja dostałem nowe i po 80kkm w pol roku serwis miał do roboty tylko standardowa wymianę > oleju+filtry oraz wymiana z przodu gum stabilizatora, i jeszcze ustawili zbieżność Ja z mechanikami w Iveco byłem na "ty" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > Nieźle trzaskasz km. > Musiałbym jeździć co najmniej półtora roku żeby tyle wykręcić. > U nas jeździ Stralis i Eurocargo i poza elektroniką w tym pierwszym nie ma z nimi większych > problemów. To turbo i pompka AdBlue jeszcze przed Wami A w EuroCargo już BC było czy dopiero będzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > To turbo i pompka AdBlue jeszcze przed Wami A w EuroCargo już BC było czy dopiero będzie ? W Stralisie (2001r.) były jakieś ze skrzynią - automat czasem protestował i nie zmieniał biegów, nikt nie potrafił tego ogarnąć. Jakiś magik wymienił przekaźnik i działa. EuroCargo to niby 2004r. ale w starej budzie. Co prawda jest klima, retarter i tempomat ale... Nie działają. Eurocargo ma być wymieniane niedługo na nowsze, niedawno doszło nam Atego 2008 r. ale 180KM i skrzynia 6 i padaka. Wolę stare Iveco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Dużo km bo jeździmy w podwójnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gwizdek12 Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 z tego co mi wiadomo tj zwykly serwis nie maja tam autoryzacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.