Skocz do zawartości

astra 1,7 d


robert2609

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać szwagier rozgląda się za astrą 3 z silnikiem 1,7 diesel kombi,prosił bym o pomocne info na co patrzeć przy oglądaniu auta

jak wygląda eksploatacja tego auta,spalanie w mieście i tu podam że auto bedzie śmigać po Wrocławiu.

a może lepszym wyborem będzie benzyna?

czy 1,7 ma filtr cząstek stałych?

mile widziane pomocne opinie,czekamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy 1,7 ma filtr cząstek stałych?

Nie wszystkie mają.

Quote:

Jeśli na tabliczce znamionowej jest w dolnym lewym rogu w ramce parametr 0,5, to znaczy, że w samochodzie jest filtr cząsteczek stałych. Jeśli na tabliczce znamionowej jest w dolnym lewym rogu w ramce parametr powyżej 1 np. 1,2 - filtra cząsteczek stałych DPF nie ma.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święta i wszyscy świętują. Więc tak, benzyny nigdy w nie polecę bo znane jest tu moje zamiłowanie do diesli. A jako użytkownik 1.7 bez DPF mogę z czystym sumieniem polecić te n silnik. Moje auto odpukać jest niezawodne i ekonomiczne. Nalatane obecnie ma 203 tyś i wszystko gra. Trzeba od czasu do czasu wyczyścić EGR i to tyle z eksploatacji ponadplanowej. Co do DPF, to do 2009 roku można kupić auto bez tego wirusa. Rozpoznasz go po naklejce na prawym słupku, jest tam podana emisja spalin. Jak podany wynik jest równy lub większy bodajże od 1.2 to DPF nie ma. A poza tym gdyby nawet był, to w tej jednostce nie jest jakoś mocno przeszkadzający. Pomykanie po Wrocławiu można porównać chyba do Wawy, bo i tu i tu mamy korki i kawałki dość ładnych szybkich tras. Mój astrolot w mieście według wskazań komputera spala średnio 6,7l. Robię dość dużo krótkich tras w mieście co przy tym wyniku spalania jest całkiem ok. Silnik daje dość dużo frajdy z jazdy, naprawdę nie odstaje tutaj od innych mocniejszych jednostek i można śmiało pomykać. Spalanie w trasie w zależności od szybkości z jaką się ja pokonuje wychodzi 0d 4 do 4,7l. Ogólnie bardzo polecam silniczek 1.7 i moim zdaniem najlepiej z17dth 100km. Wystarczająca jednostka, bezawaryjna i ekonomiczna. Moim skromnym zdaniem najlepszy motor montowany w AH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Święta i wszyscy świętują. Więc tak, benzyny nigdy w nie polecę bo znane jest tu moje zamiłowanie

> do diesli. A jako użytkownik 1.7 bez DPF mogę z czystym sumieniem polecić te n silnik. Moje

> auto odpukać jest niezawodne i ekonomiczne. Nalatane obecnie ma 203 tyś i wszystko gra. Trzeba

> od czasu do czasu wyczyścić EGR i to tyle z eksploatacji ponadplanowej. Co do DPF, to do 2009

> roku można kupić auto bez tego wirusa. Rozpoznasz go po naklejce na prawym słupku, jest tam

> podana emisja spalin. Jak podany wynik jest równy lub większy bodajże od 1.2 to DPF nie ma. A

> poza tym gdyby nawet był, to w tej jednostce nie jest jakoś mocno przeszkadzający. Pomykanie

> po Wrocławiu można porównać chyba do Wawy, bo i tu i tu mamy korki i kawałki dość ładnych

> szybkich tras. Mój astrolot w mieście według wskazań komputera spala średnio 6,7l. Robię dość

> dużo krótkich tras w mieście co przy tym wyniku spalania jest całkiem ok. Silnik daje dość

> dużo frajdy z jazdy, naprawdę nie odstaje tutaj od innych mocniejszych jednostek i można

> śmiało pomykać. Spalanie w trasie w zależności od szybkości z jaką się ja pokonuje wychodzi 0d

> 4 do 4,7l. Ogólnie bardzo polecam silniczek 1.7 i moim zdaniem najlepiej z17dth 100km.

> Wystarczająca jednostka, bezawaryjna i ekonomiczna. Moim skromnym zdaniem najlepszy motor

> montowany w AH.

Sylwester i wszyscy imprezują-nie wszyscy 270751858-jezyk.gif

opel kupiony wg uznania właściciela który chciał go posiadać(bo jak dla mnie to szukałbym jeszcze)rok 2005 1,7tdc czy jakoś tam opcja chyba najbogatsza;temomat,esp,wbudowana nawigacja itp.

pukany był w tylną klapę bo widzę że robiona i prawy przedni błotnik jest też malowany,spód nie ruszany bez oznak napraw na ramie,oraz układów jezdnych,prowadzi się dobrze nie ściąga,zawiecha spoko.

Przebieg hmm kupa papierów z niemieckich wizyt w warsztatach,wpisy w książce są i praktycznie każdy wpis w innym serwisie no i wynik końcowy to 158 coś tam niech mu będzie.Ogółem auto prezentuje się dobrze na swój wiek,bez oznak korozji.

Jedno co przeoczyłem dopiero po przyjeździe do domu stwierdziliśmy,że gdy silnik pracuje pulsuje wyświetlacz lampka na suficie i delikatnie też światła,przy wyższych obrotach i przy jeździe oznak brak-co dziwne pulsowanie pojawia się około 10sek po uruchomieniu silnika i zmienia się tzn nie jest to jednostajnie ale zmiennie szybciej wolniej lub czasem nawet zanika,co to za przyczyna?altek pada,diody w nim czy regulator?

Za nic w swiecie nie mogłem wejść w komputer pokładowy,no i nawi też świruje coś,języka polskiego brak(dziwi mnie to bo kolega w tym samym roczniku ma)to co doczytałem to chyba trzeba podłączać się pod kompa by aktywować komp pokładowy bo auto trochę stało i miało aku odłączone.To na tyle moich wspomnień z zakupu auta dla szwagra smile.gifniech mu się nie psuje i jeździ tam gdzie sobie zapragnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pełna opcja to nie ma mocnych by dostać się do kompa. Jeżeli nikt nie kombinował to sam nie może się dezaktywować. Pokazuj średnie spalanie? Masz zakładki na której jest symbol autka na wyświetlaczu, jak jest navi to największą gałką na radiu kręcąc zmieniasz zakładki lub naciskasz klawisz BC i masz poszczególne spalania, to oznacza że komputer żyje. W navi jeżyka Polskiego nie ma, jeżeli auto z 2005 i radio nie kombinowane czyli nie jest nowsze od auta to da się dograć i wszystko będzie po polsku, w radiach po 2007r. nie ma języka polskiego, da sie spolszczyć samo navi ale reszta będzie w innym języku. Najlepiej ustawić angielski bo najbardziej zrozumiały, no chyba, że kolega posługuje się niemieckim to może sobie taki zostawić. Przytrzymaj przycisk Settings kilka sekund aż usłyszysz głośny i wyraźny pik w głośnikach, klawiszem BC przemieszczasz się po poszczególnych ekranach ukrytego menu, na którymś z ekranów, nie pamiętam teraz którym pojawi się informacja o napięciu ładowania, jeżeli na rozgrzanym aucie z włączonymi światłami na wolnych obrotach napięcie będzie znacznie niższe niż 13,8V może to oznaczać padanie szczotek lub regulatora. Natomiast efekt migania na wolnych może oznaczać padnięty aku. Ja jak kupowałem swoją to aku był w stanie agonalnym i był efekt migania. Po wymianie w komisie na sprawne aku efekt zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info,nie znam się na oplach i ich trikach w przejścu do kompa,coś tam naciskaliśmy ale nigdzie nie można było trafić na spalanie.Wtej chwili do auta już nie mam dostępu bo ja wróciłem do domu a auto będzie jechało ze Szczecina do Wrocławia nie wiem kiedy.Jak sam szwagier powiedział,że po powrocie do wrocka daje auto do kumatego mechaniora i ma być robiona podstawa(oleje,filtry,rozrządy itp)więc i pewnie będzie szukał by ktoś mu to wszystko w kompie odnalazł za jakiś czas jak coś będę wiedział to dopiszę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najprościej aby zobaczyć spalanie przyciśnijcie guzik BC na radiu, to jest Board Computer inaczej

> komputer pokładowy.

ten BC wciskaliśmy ale nic nie pokazywało tylko coś w stylu auto main menu i jeszcze coś confused.gif raz że język nie znany to i nie łapię się w oplach i ich obsłudze kompa,a szwagier hmm no cóż13lat w ameryce i powrót do kraju na stałe z żoną i dziećmi 1auto jego 0 znajomości obsługi auta,i zachowanie też budzi we mnie dziwne odczucia bo ameryka ze 15lat do przodu (tak mówią)ale u nich to jakby znaleźli się na innej planecie grinser006.gif

dojdzie z czasem poduczy się-no chyba,że coś jest zawirusowane i komp pad.gif ale czy może tak być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.