Roman XXL Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > My09, 250KM, 1560kg masa rzeczywista z DR aWd jak mniemam ? Straszna kicha. Inne auta z taka mocą i masa maja zwykle ok 6 s do setki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Nie pamiętam. Serio. Chyba ze chodziło o wyposażenie mojego akurat. Poza tym ja pisze konkretnie o > bmw. Tu jest naprawdę dużo opcji. Pamiętam tylko, że coś tam debatowalismy o wadze jakiegoś audi... Dawno to było, Delta jeszcze jeździła... > No właśnie jest dużo rodzajów awd, jedne biorą więcej mocy inne mniej. Jedne bardziej pomagają w > trakcji inne w mniej. Trzeba przyjąć ze dla awd, nie jest to zbyt dokładny kalkulator - > rozrzutu jest zbyt duży. A tak btw, to subaru jest mistrzem marnowania mocy, zaraz po oplu Generalnie jeśli chodzi o straty w napędzie to AWD zawsze bedzie stało na straconej pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Pamiętam tylko, że coś tam debatowalismy o wadze jakiegoś audi... Dawno to było, Delta jeszcze > jeździła... > Generalnie jeśli chodzi o straty w napędzie to AWD zawsze bedzie stało na straconej pozycji. Ale przy mocnych silnikach czasy do setki jednak daje lepsze. Nawet w bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > aWd jak mniemam ? Straszna kicha. Inne auta z taka mocą i masa maja zwykle ok 6 s do setki. tyle ma subaru legacy sedan 3.0 h6 6MT niestetety subaru ma archaiczne automaty i one tak "zjadaja" sekundu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Ale przy mocnych silnikach czasy do setki jednak daje lepsze. Nawet w bmw. Lepsze wyjście z progu - a i to nie zawsze. Popatrz na to - i weź różnicę na różnicę w mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > tyle ma subaru legacy sedan 3.0 h6 6MT > niestetety subaru ma archaiczne automaty i one tak "zjadaja" sekundu. Ale aż tyle? Współczesne automaty wręcz poprawiają przyspieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Ale aż tyle? Współczesne automaty wręcz poprawiają przyspieszenie. by,m powiedział że nie tyle poprawiają ile ułatwiają szybki start. Bez silnika mającego spory zapas mocy na dole automat traci bardzo, szczególnie gdy nie ma możliwości startu z wysokich obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > by,m powiedział że nie tyle poprawiają ile ułatwiają szybki start. Bez silnika mającego spory zapas > mocy na dole automat traci bardzo, szczególnie gdy nie ma możliwości startu z wysokich > obrotów. Ja mowie o danych technicznych. Zresztą sprawdz sobie f20 125i auto i Manuel na zeperf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Ale aż tyle? Współczesne automaty wręcz poprawiają przyspieszenie. wspolczesne tak ale nie 4eat i 5eat subaru (pamietaja one jeszcze lata 90....), maja za jedna zalete - sa absoletnie bezawaryjne ...ciekawy jestem trwalosci nowego cvt subaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > wspolczesne tak ale nie 4eat i 5eat subaru (pamietaja one jeszcze lata 90....), maja za jedna > zalete - sa absoletnie bezawaryjne > ...ciekawy jestem trwalosci nowego cvt subaru Nie wiem czy absolutnie, ale takie jak ZF6HP19 też się prawie nie psują. Nowe 8 biegowe trudno powiedzieć bo jakieś dopiero 2-3 łata na rynku, ale mimo wszystko się póki co nie psują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Nie wiem czy absolutnie, ale takie jak ZF6HP19 też się prawie nie psują. Nowe 8 biegowe trudno > powiedzieć bo jakieś dopiero 2-3 łata na rynku, ale mimo wszystko się póki co nie psują. subaru ma jedne z nielicznych absolutnie pancernych skrzyn automatycznych (nie wiem jak nowe CVT) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > subaru ma jedne z nielicznych absolutnie pancernych skrzyn automatycznych (nie wiem jak nowe CVT) legacy 2009 2.5 automat sprzynia nie przjechala 100tys km i skonczylo sie na remoncie w aso mimo ze taniej wychodzila wymiana calej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > legacy 2009 2.5 automat > sprzynia nie przjechala 100tys km i skonczylo sie na remoncie w aso mimo ze taniej wychodzila > wymiana calej rozumiem ze zgodnie z instrukcja po 50kkm olej byl wymieniony na taki jak zaleca producent? jesli tak to jest to mi jedyny znany przypadek. a siedze "w subaru" juz dlugo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > rozumiem ze zgodnie z instrukcja po 50kkm olej byl wymieniony na taki jak zaleca producent? > jesli tak to jest to mi jedyny znany przypadek. a siedze "w subaru" juz dlugo.... Tez nie spotaklem sie ani z opinia uzytkownikow ani z opinia serwisu, zeby byl jakis problem z automatami w Subaru a dosc duzo tego jezdzi. Moze jest wolna ale dziala bardzo plynnie i jest pancerna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > aWd jak mniemam ? Straszna kicha. Inne auta z taka mocą i masa maja zwykle ok 6 s do setki. Pytanie ile maja w rzeczywistosci .. Zreszta do szybkiego sprintu sa manuale, w Obk jest jeszcze wersja 2.5T lub Legacy 3.0 z manualem one maja cos ponizej 7s. Automat Subarowski jest prosta ale wolna konstrukcja, no moze poza cvt. to auto raczej na trasy niz na szybkie sprinty spod swiatel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Pytanie ile maja w rzeczywistosci .. Zreszta do szybkiego sprintu sa manuale, w Obk jest jeszcze > wersja 2.5T lub Legacy 3.0 z manualem one maja cos ponizej 7s. Automat Subarowski jest prosta > ale wolna konstrukcja, no moze poza cvt. to auto raczej na trasy niz na szybkie sprinty spod > swiatel. nowy outback H6 3.6 5EAT robi pierwsza setke w 6,6s (profi pomiary) nie wiem jak z masa nowy/stry ale wydaje mi sie ze Twoj H6 3.0 5EAT ma realnie blizej 7 niz 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > nowy outback H6 3.6 5EAT robi pierwsza setke w 6,6s (profi pomiary) > nie wiem jak z masa nowy/stry ale wydaje mi sie ze Twoj H6 3.0 5EAT ma realnie blizej 7 niz 8 być może, nie sprawdzałem, ale zainspirowałeś mnie i będzie trzeba sprawdzić. Myślę, że na noPb, w trybie S# będzie ok 8s. Szkoda, że nie montują reduktor jak w manualu, wtedy pewnie z niecałą sek można urwać.. 3.6 jest nieco lepszym silnikiem i jest mocniejszy, bo skrzynia jak znam Subaru jest ta sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 > Mam pytamnie dotyczace chiptuningu. > Jest sobie Audi A6 2.0 TFSI, moc seryjna 170KM, można ją podniesc w miarę spokojnie do nawet 250KM. > Przy założeniu, że sie to uda jak wzrośnie przyspieszenie 0-100km/h? > 2.0 TFSI 170KM ma katalogowo 8,5s do 100km/h i waży 1590kg > 3,2 FSI 255KM ma katalogowo 7,1s do 100km/h ale wazy 1700kg > jak wyliczyć jakie przyspieszenie w zchipowanym TFSI? 250-260km na lajcie jak masz k04 turbo , jak IHI to nawet 270-80km na lajcie ok 7s powinno byc chipuj i sie nic ni bój ja mam 370 na serii gratach i lata az miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > 250-260km na lajcie jak masz k04 turbo , jak IHI to nawet 270-80km na lajcie > ok 7s powinno byc > chipuj i sie nic ni bój ja mam 370 na serii gratach i lata az miło czyli tam były 2 rodzaje turbosprezarek? a jak poznac, które mam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.