muszek92 Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 Witam Z ciekawości chciałem zaciągnąć opinię o tych produktach, ktoś używał? ktoś montował? jakiś fiat na tym posuwa ? Kilka linków i informacji: - Standalone EasyEcu 2+ EasyEcu 2+ to prosty w montażu i konfiguracji sterownik układu wtryskowego i zapłonowego do silników 4-cylindrowych. Dzięki wbudowanemu czujnikowi ciśnienia (3 bary) możliwe jest sterowanie silnikami atmosferycznymi jak i doładowanymi. EasyEcu 2+ wykorzystuje trigger w postaci koła zębatego 36-1 i czujnika VR, co umożliwia realizację zapłonu z dwoma cewkami (tzw. wested spark). Kilkukrotnie niższa cena od sterowników typu VEMS, EMU czy Megasquirt sprawia, że EasyEcu 2+ jest ciekawą propozycją. Ponadto EasyEcu 2+ wyposażony jest w port komunikacyjny pozwalający na podłączenie wielofunkcyjnego wyświetlacza parametrów pracy silnika MultiDisplay. Schemat: http://www.ottomotive.pl/images/stories/...EasyEcu_2.0.pdf Ulotka: http://www.ottomotive.pl/images/stories/...asyEcu%202+.pdf Digital Ecu Cheater I Digital ECU Cheater I jest urządzeniem typu piggyback wyposażonym w autonomiczny tryb sterowania wtryskiem paliwa EFI. To sprawia, że urządzenie można stosować między innymi do: - konwersji przepływomierza na czujnik ciśnienia (MAF->MAP) - modyfikacji sygnału analogowego 0-5V - konwersji wtrysku mechanicznego na elektroniczny (między innymi umożliwia to zastosowanie instalacji wtrysku LPG) - sterowanie układem paliwowym w przypadku wyposażenia silnika wolnossącego w kompresor lub turbosprężarkę - sterowanie ciśnieniem doładowania (aż do 3 barów nadciśnienia) Link do instrukcji : http://www.ottomotive.pl/images/stories/download/piggyprog/PiggyProgv1.2/manual/Manual%20DEC%20I.pdf Jakie macie opinie, jak powyższe ecu mają się do Ecumastera? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 a jak ceny?? swoja droga to drugie, mniejsze to jak det 3, nawet instrukcja jakos podobna. z tym, ze to ma dwa wyjscia na wtryski i jedno osobne PWM do EBC, a w decie jak mi sie zachcialo EBC, to musialem dac wtryski w Full Group Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 Ceny nie takie straszne : EasyEcu 2+ - 849,00 zł Digital Ecu Cheater I - 550,00 zł tak podają na stronie Nie wiadomo jak z supportem, nie wiadomo czy ktoś na tym jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > Ceny nie takie straszne : > EasyEcu 2+ - 849,00 zł > Digital Ecu Cheater I - 550,00 zł > tak podają na stronie > Nie wiadomo jak z supportem, nie wiadomo czy ktoś na tym jeździł pomijając fakt iż triger jest 36-1 to reszta wygląda atrakcyjnie za te $$ wiec po drobnej przeróbce czujnika wału i dołożenia tarczki pod trigger 36-1 będziesz zapewne prekursorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 ceny IMO jeszcze za "wysokie" żeby były atrakcyjne w tej branży. DET jest w zasadzie niewiele droższy a opanowany przez szerokie grono tunerów i tego plusa mu konkurencja w takich pieniądzach nie odbierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > Ceny nie takie straszne : > EasyEcu 2+ - 849,00 zł > Digital Ecu Cheater I - 550,00 zł > tak podają na stronie > Nie wiadomo jak z supportem, nie wiadomo czy ktoś na tym jeździł juz wyslalem zapytanie do producenta o zaplon 60-2, wedlug mnie jest to sprawa programowa wiec powinni dac rade to ogarnac. W innym przypadku kolego Ali23 z racingforum.pl wycina wience 36-1 wiec wystarczy odpowiednio przerobiony schemat i mozna to przerobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 Kilka osób na rf.pl ma to w swoich autach. Nie narzekają, po prostu kolejny produkt na rynku. Jak dopracują soft i będą ogarniać różne zapłony, to będzie sens się w to bawić, ale teraz lepiej dołożyć kilka zl do deta i nie bawić się w rzeźbę z triggerem. Jak już pisano, ecumaster ma doskonały support, gdy pojawiają się jakiekolwiek problemy, Kuba szybko je rozwiązuje. Wiele razy miałem customowy program zarówno do deta, jak i do emu, bo klient chciał czegoś innego - nie pisze o strojeniu, tylko o całym programie pisanym przez Kubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 Osobiscie chcialem montowac rok temu ale niestety kontakt z Kefirem byl tak kiepski, ze odpuscilem temat. Pomyslalem, ze jak po kupnie nie bedzie mozliwosci kontaktu w sprawach serwisowych to raczej nie ma porownania do EcuMastera, ktorego ma wiekszosc a sam serwis i pomoc jest natychmiastowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.