JohnnyR Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 Tak z czystej ciekaowsci, bo niedlugo jeden z Cieniasków mial isc na złom, ale okazalo sie ze podloga jest w stanie idealnym, "troche" progi pozjadane (no dobra troche mocno), ale progi to nie koniec swiata pytanie czysto teoretuczne - jak rozwiazac problem z przeniesniem napedu ? zakladajc ze silnik wpakowac z tyłu, jak to mialoby napedzac tylne koła? chodzi o to zeby jak najmniej przerabac tylny zawias jakies sprawdzone patenty? zdjecia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 gdzieś w necie znalazłem kiedyś cento- silnik od motocykla centralnie i miał tak przerobione tylne wahacze że były w nich łożyska w które wchodziły pół osie napędzane z zębatki edycja: tu jest trochę: http://centolovers.blogspot.com/2009/11/cinquecento-swap-rs-cosworth-engine.html edycja 2: a tu mocno po dłubany 126p z silnikiem od r1 http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=241460 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 Aż mi się przypomniało jak mAR52 budował jakąś taką wydumkę tylko z tego co pamiętam to miało być 2x 1.2 8v pewnie projekt stoi i się kurzy albo już jest na złomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 ooo bracie, dzieki za stronke! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 Jak na razie i tak bardziej się opłaca 1.4 t-jet i złożyć konkurencje Ahi'emu albo porządny silnik motocyklowy np. z r1 albo hayabusy + turbo ! no chyba żeby tylko dla samej przyjemności latania bokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 porzadny to jest z Kawy ZX12R 200KM edit: widze ze 1.3 z Haya ma jeszcze wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 ten filmik akurat (i tylko) widzialem, stwierdzam ze w sumie nie ma wiele rzezby z tylnym zawieszeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > ten filmik akurat (i tylko) widzialem, stwierdzam ze w sumie nie ma wiele rzezby z tylnym > zawieszeniem "problem" z takim przeniesieniem napędu to 100% szpera, do zabawy spoko ale do jazdy po ulicy raczej się nie nadaje ja kombinowałem kiedyś żeby założyć oryginalne wahacze od seicento tylko od wersji Elettra (z napędem elektrycznym na tył) i wtedy większa część rzeźby z przeniesieniem napadu odpada no ale niestety części te nie są już dostępne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 faktycznie, wahacze od elletry sa inne i są dostepne, koszt wahacza jednego to..... 593zł i 44grosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzon Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > "problem" z takim przeniesieniem napędu to 100% szpera, Wg mnie, szpera to nie problem, był tu na kąciku temat o (jak dobrze pamiętam) CC z silnikiem moto, sprzęgniętymn z dyferencjałem od jakiegoś BMW > część rzeźby z przeniesieniem napadu odpada rzeźba zaczyna się przy dodaniu do takiego zespołu biegu wstecznego (by móc to przystosować do legalnego poruszania się po drogach publicznych) np. wsteczny na rozrusznik itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjstyle Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > "problem" z takim przeniesieniem napędu to 100% szpera, do zabawy spoko ale do jazdy po ulicy raczej się nie nadaje Bzdura U mnie przy 2 metrach szerokosci i oponach 260 owszem jest ciezko (samemu nawet nie dam rady przepchac wehikulu na skreconych kolach) ale cc jest duuzo wezsze po za tym po co komu mocny motocyklowy silnik i mechanizm roznicowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > faktycznie, wahacze od elletry sa inne i są dostepne, koszt wahacza jednego to..... 593zł i > 44grosze faktycznie jest fajny ten wahacz od electry ,takie właśnie rozwiązanie już gdzieś w necie widziałem z seryjnego wahacza dospawany pierścień w miejsce seryjnej piasty a w tym pierścieniu łożysko i półoś. i fakt ciut przy drogi ten wahacz !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Bzdura > U mnie przy 2 metrach szerokosci i oponach 260 owszem jest ciezko (samemu nawet nie dam rady > przepchac wehikulu na skreconych kolach) ale cc jest duuzo wezsze po za tym po co komu mocny > motocyklowy silnik i mechanizm roznicowy? Miałem e30 zaspawaną i w jeździe codziennej bez różnicy. Gorzej jak trzeba było zaparkować w ciasnym miejscu. No i wydaje mi się, że póki się nie jechało bokiem to auto było trochę bardziej podsterowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 ciekawe i proste rozwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 http://quaife.co.uk/shop/search/results/taxonomy:825 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > ciekawe i proste rozwiazanie bezsensu,... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 latwiej i taniej zrobic niz przerabiac na mcphersona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > latwiej i taniej zrobic niz przerabiac na mcphersona ale po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 bo tak prosciej, policz sobie ile wynioslo by wstawienie mcphersona i tak czy siak nigdy nie bedzie rowno = nie bedzie dalo sie ustawic geometrii zawieszenia, a tu masz rozwiazanie bolt on. wstawiasz silnik do bagaznika wychodzisz skrzynia dol w zawieszenie wkladasz jakies poloski i gotowe bez przerabiania calego samochodu i wycinania calej podlogi. podejzewam ze takie wycinanie dosc mocno oslabia konstrukcje nadwozia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > bo tak prosciej, policz sobie ile wynioslo by wstawienie mcphersona i tak czy siak nigdy nie bedzie > rowno = nie bedzie dalo sie ustawic geometrii zawieszenia, a tu masz rozwiazanie bolt on. > wstawiasz silnik do bagaznika wychodzisz skrzynia dol w zawieszenie wkladasz jakies poloski i > gotowe bez przerabiania calego samochodu i wycinania calej podlogi. podejzewam ze takie > wycinanie dosc mocno oslabia konstrukcje nadwozia Nie wiesz co piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.