Pietro_M Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 Znajomy upatrzył sobie Alhambrę, w niezłej wersji z 1,4 TSI pod maską. Drogi Autokąciku - na jaki rabat można realnie liczyć w salonie? Może mamy kogoś z Seata na sali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Znajomy upatrzył sobie Alhambrę, w niezłej wersji z 1,4 TSI pod maską. > Drogi Autokąciku - na jaki rabat można realnie liczyć w salonie? Może mamy kogoś z Seata na sali? Mail z konfiguracją do wszystkich salonów Seata i już sporo się dowiecie. Salonów nie ma dużo więc nie ma kłopotu. Na koniec negocjacje z najaktywniejszymi i tyle. Seat w przeszłości potrafił dać dużo 15-20% ale jak jest teraz to pojęcia nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Znajomy upatrzył sobie Alhambrę, w niezłej wersji z 1,4 TSI pod maską. > Drogi Autokąciku - na jaki rabat można realnie liczyć w salonie? Może mamy kogoś z Seata na sali? Dlaczego 1.4? Jeździłem Alhambrą z tym silnikiem i ruszenie nim / przyspieszenie w dolnych obrotów to tragedia. Ostatecznie zdecydowałem się na Galaxy z 1.6 ecoboost, bo był dużo bardziej dynamiczny, chociaż też nie rewelacja. Chciałem wziąć 2,0 ecoboost, tylko wtedy była promocja na wesję "business", która była zbudowana na bazie wersji "Trend" z doposażeniem. Silnik 2.0 był tam niedostępny i realna dopłata byłaby ok. 25tys. zł, żeby mieć podobne wyposażenie. 1.4 zdecydowanie odradzam choćby nawet dostał 20% rabatu, bo będzie się męczył jeżdżąc tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Znajomy upatrzył sobie Alhambrę, w niezłej wersji z 1,4 TSI pod maską. > Drogi Autokąciku - na jaki rabat można realnie liczyć w salonie? Może mamy kogoś z Seata na sali? A nie lepiej z czymś większym do tego auta, jakieś 1,8 TSI by tam było idealne albo klekot 2.0 tdi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > A nie lepiej z czymś większym do tego auta, jakieś 1,8 TSI by tam było idealne albo klekot 2.0 tdi > ? Jeżeli to nowe 1.4, to od 1.8 praktycznie niczym się nie różni. Moment obrotowy taki sam, tylko trochę wcześniej się kończy (przez co 1.8 ma większą moc max). W testach elastyczności 1.4 wypada lepiej. Ja nie miałem porównania w jeździe, ale czytałem opinie, że trudno znaleźć różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > A nie lepiej z czymś większym do tego auta, jakieś 1,8 TSI by tam było idealne albo klekot 2.0 tdi > ? Klekota nie będzie, bo się nie kalkuluje. Poza tym auto nie do wyścigów, a do kulania się i 10s do 100 km/h wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.