wshk Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Oglądałem sobie dziś taką astrę. Zgnilizny nie widać poza tym, że profil w uszczelce podszybia w połowie znikł, są małe purchle w nadkolach no i wydech ale to wiadomo. Ze spraw technicznych sprzęgło łapie strasznie wysoko (ale może ja się nie znam) trójka troszkę ciężej wchodzi ale przy tym co u mnie w F to i tak poezja. Wydaje mi się że silnik zaczyna żyć tak koło 2800obr ale czy nie jest to specyfika silnika w połączeniu z masą pojazdu? No i dość głośny jest ale to chyba ten kretyński wydech (ma wycięta drugą dziurę na dole w tej końcówce). Silnik jest zapocony przy pokrywie zaworów na tej puszce po prawej stronie (leci aż do dołu miski) i przy tej kostce po lewej stronie. Przy jeździe na wprost po gładkiej nawierzchni kierownica kreci się sama (lewo prawo o jakieś 2cm na obwodzie) ale stuków nie słychać. Żeby nie było, samochód brudny, w środku też nie picowany, parę rzeczy oberwanych, parę nie działa z pierdół. Co z tym fantem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 W tym aucie sprzęgło to 10% wartości auta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > W tym aucie sprzęgło to 10% wartości auta . Jeśli wysprzeglik sprawny to 5% wartości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Jeśli wysprzeglik sprawny to 5% wartości Może jak jeszcze coś sprawne to 2 albo 3 % wartości? Ty kolego nie powinieneś się wypowiadać i doradzać w kwestii zakupu samochodu. Bo pomimo dobrych rad że za 5 tyś to rower się kupi a nie igłę w dieslu to kupiłeś padło w które nie wiadomo ile wpakowałeś kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Jeśli wysprzeglik sprawny to 5% wartości A wymiana UPG i cholera wie czego jeszcze w Astrze F z 1993 to ile % jej wartości? Ile pojezdzi taka F zanim zgnije (pomimo ze jeszcze mocno nie zgnila) a ile taka mlodsza o 10 lat G? Ile warta jest przesiadka na nowszy, wygodniejszy, kombi i z klima samochod? I jeszcze do tego uwaliłem dziś skrzynie w pożyczonej firmowej kii carnival. Musze coś kupic :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Wybór AG nie jest zły ale dlaczego zaraz z tym silnikiem . Poczytaj najpierw opinie , zobacz ceny newralgicznych części do diesli tj. sprzęgło dwumasowe , turbo , wtryskiwacze . Dlaczego nie chcesz bezpiecznej wersji benzynowej , przecież przy obecnych cenach paliwa zysk z zaoszczędzonego paliwa jest nie współmiernie niski do poniesionego ryzyka kosztownej awarii diesla. Poza tym nie obraź się ale zakup auta z silnikiem diesla w cenie roweru jest proszeniem się o kłopoty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Wybór AG nie jest zły ale dlaczego zaraz z tym silnikiem . Poczytaj najpierw opinie , zobacz ceny > newralgicznych części do diesli tj. sprzęgło dwumasowe , turbo , wtryskiwacze . Po 1 to nie sprzęgło dwumasowe a koło zamachowe dwumasowe Po 2 Z tego co kojarzę, to tutaj tego nie ma EDIT: mój błąd, jednak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Wybór AG nie jest zły ale dlaczego zaraz z tym silnikiem . Poczytaj najpierw opinie , zobacz ceny > newralgicznych części do diesli tj. sprzęgło dwumasowe , turbo , wtryskiwacze . Dlaczego nie > chcesz bezpiecznej wersji benzynowej , przecież przy obecnych cenach paliwa zysk z > zaoszczędzonego paliwa jest nie współmiernie niski do poniesionego ryzyka kosztownej awarii > diesla. Poza tym nie obraź się ale zakup auta z silnikiem diesla w cenie roweru jest > proszeniem się o kłopoty . Każdy samochód to potencjalne kłopoty. Co do ceny - jeśli ty na rower przeznaczasz 10 tysięcy to na samochód ile? Tak z 250 tysięcy? Ją za te 10 to kupionym sobie z 5 rowerów. Co do kosztów paliwa to przykulaniu się po mieście różnica będzie dużą. Co innego jakbym trasy robił ale je możemy pominąć. A co dwumasy to podobno wymieniona. A żeby nie było - nie upadłej się na diesla. Do wyboru jest też lpg , które znam i sobie chwale ale w tych pieniądzach w mieście zwanym Gdańskiem jakoś same diesle. A bez samochodu nie pojadę w polskę ciemno po samochod za takie pieniądze gdzie połowa to drut i kit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Może jak jeszcze coś sprawne to 2 albo 3 % wartości? > Ty kolego nie powinieneś się wypowiadać i doradzać w kwestii zakupu samochodu. Bo pomimo dobrych > rad że za 5 tyś to rower się kupi a nie igłę w dieslu to kupiłeś padło w które nie wiadomo ile > wpakowałeś kasy. Cos Ty sie tak na Niego uparl? . Jego auto-jego problem, nam z tego powodu z kieszeni nie ubedzie . A co do tej astry z linka, to szukalbym jednak 1.7 Dti jesli ma byc ON. Najlepszym wyjsciem bedzie poszukac benzyny bo od dawna wiadomo, ze opel dobrych diesela nie robil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Co do kosztów > paliwa to przykulaniu się po mieście różnica będzie dużą. czy ja wiem, koledzy pisali, że wcale ten silnik w mieście nie pali dużo mniej niż podstawowa benzyna 1,4/1.6 no i przy kulaniu po mieście to dwumas też dostaje nieźle po tyłku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > czy ja wiem, koledzy pisali, że wcale ten silnik w mieście nie pali dużo mniej niż podstawowa > benzyna 1,4/1.6 Niestety moja F nauczyla mnie zlego nawyku - nie martwienia sie o koszta. Zawsze palila w miescie tyle samo - 12l LPG, nie wazne ile buta dostala. I co ja mam z tym fantem począć? Co do benzyny 1.4 - wczoraj ogladalem taka biala no ale niestety rudość we wszystkich nadkolach i poza tym totalna bieda z Gliwic. Nie chodzi mi o szyby na korbkę, nie. Tylko o fotel kierowcy bez regulacji wysokości. No ale tak poza tym to ta benzyna nie jedzie tak jak bym chciał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Ja bym poszukał z silnikiem 1.7 DTI Isuzu, czyli taki jak mam u siebie. Kupiłem 2 lata temu dziesięciolatka z Belgii, z nieprawdopodobnie niskim przebiegiem przejechałem nie za dużo, bo kilkanaście tysięcy, ale póki co (odpukać ) nie ma żadnych problemów. Silnik jak zegar, nawet oleju nie bierze od wymiany do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > No ale tak poza tym to ta benzyna nie jedzie tak jak bym chciał. a jak jedzie? pamiętaj że to silnik 16v i żyć zaczyna powyżej 2500 obr/m jeśli twoja astra F jedzie lepiej to coś z tą astrą G jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 W żeby jechać tak jak mojej to musiałem ją kręcić do 4,5 tysiąca. A to tak głupio jakoś. Wiem że będą cięższy i koła większe ale w starej wystarczało 3,5 tys. A co do tej z y20dth to odmówiłem się na kontrolę w alp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > odmówiłem się na kontrolę w alp. gdzie i co zrobiłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > No ale tak poza tym to ta benzyna nie jedzie tak jak bym chciał. No a co Ty byś chciał od tego silnika? AG kombi waży jakieś 1250kg, a Twoja eFka z 200kg mniej. Do tego moment obrotowy jest podobny w obu silnikach, w AG masz dodatkowo 16v, która nie ciągnie z dołu jak 8v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > AG kombi waży jakieś 1250kg, a Twoja eFka z 200kg mniej. AG kombi waży 1063kg - 1340kg w zależności od silnika i wyposażenia. Golec kombi z gliwic silnik 1.4, z wypasu klima i CZ waży 1088kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Ja podałem z instrukcji obsługi, czyli auto z pełnym zbiornikiem i kierowcą o wadze 68kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Ja podałem z instrukcji obsługi, czyli auto z pełnym zbiornikiem i kierowcą o wadze 68kg. Bylem ja no niech będzie 68kg i właściciel ze 100kg. 1.4 16v mowię nie i cześć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Moja najbogatsza wersja AG z Gliwic waży 1160kg. Z "bogactwa" mam klimę , el. szyby , regulowany fotel i regulowaną kierownicę . Poza tym należy przypomnieć że gliwickie astry były odchudzone z wyciszeń . Jak wracałem moim świeżo zakupionym kombi to łożyska z tyłu zużyte bo tak te auto szumi . Co do zużycia paliwa to 1.4 Twinport pali mi po mieście 7l. a na trasie jakieś 5,5l. więc jakoś nie żałuję że nie kupiłem diesla choć miałem taki zamiar . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Moja astre kombi (1.6 8v) mialem okazje wazyc ( na skladzie wegla ) 3 tygodnie temu i razem ze mna bylo 1290kg. Ja waze 75kg, auto ma el szyby,cz, klime i inne typowe duperele, podczas pomiaru mialem ok 10l beny i ze 20l lpg . Jutro zweryfikuje to jakos z dowodem rej, bo zostal w samochodzie . Ogolnie osiagi kombi przy tym silniku i budzie sa takie, ze sejo 1.1 robi z astra co chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Moja astre kombi (1.6 8v) mialem okazje wazyc ( na skladzie wegla ) 3 tygodnie temu i razem ze mna > bylo 1290kg. Ja waze 75kg, auto ma el szyby,cz, klime i inne typowe duperele, podczas pomiaru > mialem ok 10l beny i ze 20l lpg > . Jutro zweryfikuje to jakos z dowodem rej, bo zostal w samochodzie . Ogolnie osiagi kombi przy > tym silniku i budzie sa takie, ze sejo 1.1 robi z astra co chce to chyba ważyłeś ją w składnicy "składy węgla.pl" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > to chyba ważyłeś ją w składnicy "składy węgla.pl" A moze bylo to 1190 . W kazdym razie na ktorej skladnicy bym jej nie wazyl to musialo wazyc w miare dobrze bo 2 worki ktore pozniej wazylem w domu mialy tak samo 80kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Zakup astry nieaktualny. Kupiłem cytryne za 7000. Na całym samochodzie oprócz przedniego prawego błotnika oryginalny lakier a tam tez tylko dodatkowa warstwa bez szpachli. Klima, abs, esp, tempomat. Jeździ się fajnie, dobrze trzyma się drogi. Wyprowadzam się do kącika francowatych. No ale jakby ktoś chciał coś ze starej astry to niech woła zanim pójdzie na żyletki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Z tego co się nie mylę jest w nim belka skrętna. Na polskich drogach długo nie wytrzymuje. Regeneracja ok. 1000 zł. Sprawdzałeś jak to u Ciebie wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Wygląda dobrze, okiem fachowca z Autotestu też. Koła stoją prosto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 To pamiętaj o wymienianiu uszczelek w czasie, co uchroni Cię przed późniejszymi kosztami. Tutaj mam link do firmy gdzie brat regenerował belkę ( przeszło ponad 1000 zł do auta kupionego za 3000 zł). Jedna firma godna polecenia. Peugeot-Citroen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Wygląda dobrze, okiem fachowca z Autotestu też. Koła stoją prosto Jak szukałem auta to tez tą cytryne po lifcie brałem pod uwagę . Ale jednak wybór w AG jest dużo większy. Niech się nowy nabytek dobrze sprawuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Jedna firma godna polecenia. Będę się starał pamiętać. Tak swoją drogą - instrukcję do xsary to lepiej przeczytać, żeby nie mieć problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Tak swoją drogą - instrukcję do xsary to lepiej przeczytać, żeby nie mieć problemów Nie zaszkodzi a niekiedy można dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy i poznać ukryte funkcje Kupując pierwszy samochód jakim była Astra F przez przypadek odkryłem, że pociągając do siebie włącznik świateł zapala się lampka w podsufitce i podobnie było z podgrzewaniem tylnej szybki Instrukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Kupując pierwszy samochód jakim była Astra F przez przypadek odkryłem, że pociągając do siebie > włącznik świateł zapala się lampka w podsufitce Podobnie miał kilka lat temu mój kolega . Jezdził z rok czasu AG, zanim odkrył, że lamkę wewnętrzną włącza się gałką od świateł . Ale podejrzewam, że wiele osób o tym nie wiedziało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 A kim jest ten ''mój kolega'' ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wshk Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Teraz w miejscu wyłącznika świateł mam gałkę od lusterek i muszę się przestawić. No ale za to wreszcie widzę, że mi światła świecą, pomimo zmatowiałych kloszy i teoretycznie 50% efektywności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Podobnie miał kilka lat temu mój kolega . Jezdził z rok czasu AG, zanim odkrył, że lamkę > wewnętrzną włącza się gałką od świateł . Ale podejrzewam, że wiele osób o tym nie wiedziało Też mi to uświadomiono dopiero po tym jak tutaj założyłem wątek na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.