Triger Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 Potrzebuje zestaw gumek do zacisku na tył. Znalazłem taki oto: Frenkit FRE238057 link - koszt około 12 zł. ale Frenkit posiada również wersję FRE238038 link2 - koszt około 24 zł. Na stronie producenta napisane jest że ta tańsza wersja to jakaś wersja bazowa tego droższego zestawu. Ten drugi zestaw posiada jakieś dodatkowe 4 uszczelki, niestety nie wiem po co. Jest też zestaw AUTOFREN SEINSA D4576 - link3 - koszt około 24 zł, ale bez tych 4 dodatkowych gumek. Wystarczy mi ten zestaw za 12 zł czy brać ten droższy Frenkit? Przeglądając wpisy historyczne, każdy kto zmieniał brał zestaw Autofren, który nie posiada tych dodatkowych gumek. Dziwne jest też to, że na tej stronie jako zamienniki wymieniane są inne zestawy Frenkit, Autofren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > Potrzebuje zestaw gumek do zacisku na tył. tecdoc twierdzi ze 238057 nie ma zastosowania do nb/stilo i jego odpowiednik z AS to D4634 238038 pokrywa sie zastosowaniem do nb/stilo D4576 pokrywa sie zastosowanie do nb/stilo i jego zamiennik z F to 238054 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Triger Napisano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 > tecdoc twierdzi ze 238057 nie ma zastosowania do nb/stilo i jego odpowiednik z AS to D4634 > 238038 pokrywa sie zastosowaniem do nb/stilo > D4576 pokrywa sie zastosowanie do nb/stilo i jego zamiennik z F to 238054 no własnie to zakręcone trochę jest. korzystając ze strony producenta wynika, że F 238038 to jakaś full wersja, a 238057 to wersja basic bez 4 dodatkowych gumek. F 238054 to niby to samo co wersja basic czyli 238057 ale dla stilo. chyba wezmę ten droższy z FrenKita, zobacze przynajmniej do czego te dodatkowe gumki są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 14 Marca 2014 Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 co chcesz wymienic w tym zacisku?> wszystkie gumki? naprawde to konieczne? hmmm najczęstszym problemem zacisku tyl fiata to zapieczony tloczek, wymien tylko te gumki opasajace tloczek, a miedzy gumke co chroni tloczek przed zanieczyszczeniem itp , napchaj smaru wypierajacego wode > TUTELA ZETA 2 , ja tak zrobilem i mam spokoj na lata..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_magda_ Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 witajcie po latach cylinderki na moich tylnych kołach zacisnęły się na amen; nie mam żadnego zaufanego mechanika i chyba dopcham się (bo nie doturlam) do aso, może przynajmniej będą mieli potrzebne części, tarcze i klocki jeszcze się nie skończyły, czyli sprawa dotyczyłaby tylko odblokowania tych tłoczków/cylinderków - jaki to może być koszt? pozdrówki magda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 > witajcie po latach wow > dotyczyłaby tylko odblokowania tych tłoczków/cylinderków - jaki to może być koszt? a jak z recznym? jest czy lipa? bo jesli same prowadnice to w miare do ogarniecia ale gdy do tego dochodzi brak recznego to zaciski nadaja sie do wymiany obstawiam ze przekroczylas nalot 100kkm i tttm dal o sobie znac bo to standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_magda_ Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 > a jak z recznym? jest czy lipa? kurcze, było super, dokąd tato nie grzebnął mi (próbował) w tych cylinderkach, wypadła mu jakaś sprężyna i nie mógł jej założyć (nie było mnie przy tym więc nie wiem jaka i skąd, zraził się i skapitulował); jak wsiadłam do auta żeby wjechać do garażu, drążek ręcznego wyraźnie miał większe wahnięcie do tyłu, ale hamulec sam w sobie jest; > obstawiam ze przekroczylas nalot 100kkm i tttm dal o sobie znac bo to standard wstyd się przyznać, ale przekroczyłam, owszem, ale czterdziechę przed dwoma tygodniami miałam badanie techniczne i sprawdzaliśmy wszystko po bożemu, hamulce są oki; szukaliśmy przyczyny pisku podczas jazdy i padło na te zaciski; pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 > kurcze, było super, dokąd tato nie grzebnął mi (próbował) w tych cylinderkach, wypadła mu jakaś > sprężyna i nie mógł jej założyć (nie było mnie przy tym więc nie wiem jaka i skąd, zraził się > i skapitulował); nie ma zestawu naprawczego w ktorym by sprezynki byly wiec albo dac osobie znajacej temat, albo szukac nowego (used) zaciski sprawnego z innego auta zestawy naprawcze np. z zamiennika sa typu gumki itp koszt do 40-50zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_magda_ Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 > nie ma zestawu naprawczego w ktorym by sprezynki byly opti, wiem, on do cylinderków w ogóle się nie dobrał, bo skapitulował przy tej sprężynce, pewnie coś z ręcznym mającej wspólnego, bo po tej "naprawie"/akcji ze sprężynką, mam inaczej działającą dźwignię ręcznego i zaciśnięte cylinderki bardziej niż dotychczas; > wiec albo dac osobie znajacej temat, albo szukac nowego (used) zaciski sprawnego z innego auta chcę do aso dać, bo jak wspomniałam wcześniej, nie mam żadnego zaufanego mechanika, a tak przynajmniej wypróbuję nowe aso, tylko nie wiem jakiej kwoty nie powinni przekroczyć na fakturze pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 > przynajmniej wypróbuję nowe aso, tylko nie wiem jakiej kwoty nie powinni przekroczyć na > fakturze eper ma 3 zestawy naprawcze do serii tyl nb 4 - 77364808 ZESTAW NAPR.HAMULCA Cena z VAT-em: 60,84 PLN, 6. - B= 77365118 ZESTAW NAPR.HAMULCA - Cena z VAT-em: 403,22 PLN 3. 9949358 ZESTAW NAPR.HAMULCA 56,26 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_magda_ Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 opti ale zobacz - numer 4 - ha! SPRĘŻYNKA - to ta! padre ją rozpoznał dobra, wydrukuję sobie ten obrazek, bo widzę, że nawet jeśli nie trzeba będzie, to mi wsadzą zestaw najdroższy, a tak może jakiś respekt wzbudzę, że wprawdzie ale przynajmniej przygotowana ślicznie dziękuję! a tak w ogóle, to ja tu zaglądam często, ale nie piszę, podczytuję i grzecznie eksploatuję swoje nb, ciesząc się, że wiele mnie problemów omija pozdrówki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 recznym? jest czy lipa? bo jesli same prowadnice to w miare do ogarniecia ale gdy do tego > dochodzi brak recznego to zaciski nadaja sie do wymiany > obstawiam ze przekroczylas nalot 100kkm i tttm dal o sobie znac bo to standard Dokładnie. Też to przerabiałem. "Luźny" ręczny = wymiana zacisków zwykle tutaj temat w dziale stilo = nb LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_magda_ Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 ja już po operacji,całe szczęście skończyło się tylko na tym, co tak naprawdę miało być (ale strach ma wielkie oczy...) czyli na przesmarowaniu prowadnic na jarzmach; pan powiedział, że klocki były tak zapieczone, że musieli użyć sposobu, by je poodklejać; sprężynka, którą papa się zniechęcił poluzowała linkę ręcznego - dlatego był luźniejszy niż przed "naprawą", podciągnęli mi linkę na 4 ząbek po lekturze z sąsiedniego kącika, przyznaję, że szłam po odbiór auta jak na ścięcie... ale skończyło się właściwie bezboleśnie cały zabieg kosztował mnie 80 zł (w aso), i tylko przez pół dnia nie miałam auta; bardzo dziękuję za podpowiedzi, zaangażowanie - opti - dobry druhu, Tobie szczególnie! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.