mareksc106 Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 pytanie, do szesnastek o 16v chodzi dobra czy osoby kręcące do 8 tyś i powyżej w turbo mają objaw rzygnięcia czasem oleju z odmy? a może i nie uturbione osoby tak mają, ktoś rozkminiał ten temat ?? szczególnie jak się go przeciąga na trzech czterech biegach po kolei do odcinki oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > pytanie, do szesnastek o 16v chodzi > dobra czy osoby kręcące do 8 tyś i powyżej w turbo mają objaw rzygnięcia czasem oleju z odmy? a > może i nie uturbione osoby tak mają, ktoś rozkminiał ten temat ?? szczególnie jak się go > przeciąga na trzech czterech biegach po kolei do odcinki oczywiście Mi kiedys n/a rzygnelo raz wlasnie pod 8000 ale nie pamietam dokladnie ale tylko raz, potem mu sie to nie powtorzylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin3 Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...e#Post287480301 Zobacz ten temat, ja tak miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 czytałem to już jak o to pytałeś ale dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 mi troche rzygalo z odmy jak krecilem do 8 tys i wiecej, a ze nie mialem zadnego filtra ani rurki poprowadzonej, to mialem plame na masce od wewnatrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 a do ilu mozna dokręcić 1.2 8v praktycznie seria ?i co zrobić by wyżej kręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > pytanie, do szesnastek o 16v chodzi > dobra czy osoby kręcące do 8 tyś i powyżej w turbo mają objaw rzygnięcia czasem oleju z odmy? a > może i nie uturbione osoby tak mają, ktoś rozkminiał ten temat ?? szczególnie jak się go > przeciąga na trzech czterech biegach po kolei do odcinki oczywiście przy dużych doładowaniach i dużych obrotach często stosuje się drugie wyjście odmy a czasem nawet dodatkową pompę w coupe tak miałem jak seryjna odma nie wydoliła to wypluł korek do wlewania oleju normalnie jest na wcisk a nie zakręcany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > a do ilu mozna dokręcić 1.2 8v praktycznie seria ? 8v nawet i do 10k rpm > i co zrobić by wyżej kręcić przesunac odcinke/zalozyc gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 i może wałek jaki kwadratowy co by chciał się kręcić tylko nie wiem czy 1.2 tak lubi, bo u mnie skrzywiły się zawory jak dostał wysokich obrotów w 1.1 nic się nie stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > i może wałek jaki kwadratowy co by chciał się kręcić tylko nie wiem czy 1.2 tak lubi, bo u mnie > skrzywiły się zawory jak dostał wysokich obrotów w 1.1 nic się nie stało marek mówiłem cza zrobic jak w dieslach np JTD odpowietrzenie dołu spiete z górą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > przesunac odcinke/zalozyc gaźniki Powyżej 8k RMP to przedewszystkim to zmienić popychacze z hydraulicznych na mechaniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iceman_n Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > Powyżej 8k RMP to przedewszystkim to zmienić popychacze z hydraulicznych na mechaniczne. zaraz, zaraz to 16v się kręci do 8k rpm na hydraulice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > zaraz, zaraz to 16v się kręci do 8k rpm na hydraulice? Ano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > Powyżej 8k RMP to przedewszystkim to zmienić popychacze z hydraulicznych na mechaniczne. tylko ze ten kolega ktoremu odpowiezialem, pytał o 8v > zaraz, zaraz to 16v się kręci do 8k rpm na hydraulice? nawet powyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 > tylko ze ten kolega ktoremu odpowiezialem, pytał o 8v No tak, sugerowałem się głównym postem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 ta więc w weekend robimy dziurę w bloku i jakieś dodatkowe odpowietrzenie góry chyba , a potem zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.